Bence periyodik bakımlarda esas dikkat edilmesi gereken balatalar.Bunlar tam olarak bitmeden değiştirilebiliyor.Ancak benim hiç başıma gelmedi 8 sene boyunca.Diğer parçalar ve işçilik unsurları fazla farkettirmez...
Printable View
Bence periyodik bakımlarda esas dikkat edilmesi gereken balatalar.Bunlar tam olarak bitmeden değiştirilebiliyor.Ancak benim hiç başıma gelmedi 8 sene boyunca.Diğer parçalar ve işçilik unsurları fazla farkettirmez...
Arkadaşlar bende Dilek hanımın bahsettiği gibi içim rahat olsun diye gidip servise yaptırıyorum herşeyi... Garanti ile ilgili bir tereddütten değil yani.'Birmot Yenimahalle' ile olumsuz bir düşüncemde yok tabi...Benim öğrenmek istediğim bakım fiyatlarının bu kadar yüksek tutmasının normal olup olmadığıydı..Genel sonuç şöyle oluyor demekki; Mazot filtresi ve Balata değişimleri işin içindeyse bu fiyat normal sıkıntı yapmaya gerek yok...İlginiz için teşekkürler
balatalarin bu kadar kisa sürede bitmesi biraz tuhaf geldi bana.
ben 28 bin geçtim frenlerim ilk günkü gibi saglam. 3-4 bin km önce balans yaptirirken balatalara bakmistim , gayette iyi durumdaydilar. frenden de sakinan biri degilim ha bire basarim. 40 bine kadar yolu var bence.
biraz evvel vw'nin sitesini actim, bakim fiyati olarak 15bin km'de
polo icin 186
golf ve jetta icin 234
ve passat icin 244
lira vermisler.
440 lira gercekten pahali bir fiyat, bakim icin.
O fiyatları 1.3 katsayısı ile çarpmak lazım. Çünkü GPnin bakımları 15 değil 20 binde bir.
Dizel mi + bir jant kapağına 50 ytl isteyen vw, balata ve mazot filtresine ne istiyor?
VW siteinde dizel polonun yağ değişim aralığı 10.000 olarak gözüküyor. 204 YTL. Bu her 10000deki bakım ayrıca her 20000de de 265 YTLlik bakım var.mazot filtresi hariç. filtrenin ne kadar olduğunu bulamadım. ama 20.000 de bir değiştirlecek yazıyor.
detaylı bakmadım, sitelerini tıkladıgınızda hemen bir banner geliyor, gorunce moralim bozuldu, daha fazla bakmadan kapattım.
ha grande punto eski fiatlardan degil bunu biliyorum en son teknolojili iyi bir dizel motora sahip ama 440 lirada az bir rakam degil. 300, maksimum 350 olmalı bir 20bin bakımı, dizel bir araba icin.
bende 430 liraya biraz üzülmüstüm .. normal olduguna sevindim zaten diğer sorunlarla o kadar ugrasılmıs kı ıscılık fıyatı da o kadar olsun zaten ..
hocam vw yi hiç sevmem yalnız şunu söyliyebilirim balatalar 40000km de değişiyor yani biz 2. taktığımızda adamlar daha ilk defa değiştirecek filtrede 220 tl olamayacağına göre malesef vw nin bakımı bizden ucuz.
dip not:2000 model seat cordoba(eski arabam)120000 bakımı(triger full set+baskı balata+filtreler+yağ vs.vs.) 650tl vermiştim geçen yıl seviste.bunla kıyaslandığında pahallı ötesi.
benim eski puntoya da fren balatası değişecek dedilerdi. ben yoo değişmicek dedim değiştirmedim para da vermedim :D
vayyy çok para yavvv müslüm abi biz balans yaptırsak sizin ordada mı 20 ytl vereceğiz...
3 hafta önce aynı parçalar bende de değişti (balatalar dahil) + motor temizliği yaptırdım net rakam KDV dahil olarak 428YTL idi. Bana da fazla gelmişti ama araştırınca bu rakamların aşağı yukarı aynı oranlarda olduğunu anladım.
Bana Göre Bu çikmiş Olan Fatura Gayet Uygun.. Balatalari Değiştirmişler Sanirim çok Fazla Firen Sistemini Kullaniyorsunuz. Yani Ayaniz Hep Firende. Ayrica ön Lastikleri Söktürüp Diğer Lastikleri Taktirmişsiniz Ve Rot Balansa Sokmuşsunuz Inanin Bu Işin Fiyati Dişarida Daha Pahali Ve Kaliye Yetkili Servisin Yaptiği Kalitede Olmuyor. Sallamadan Rot Balans Yapiliyor. Benim 3 Tane Aracimvar. Servis Faturalarini Halet Tutuyorum. Fiat Grande Punto 1,3 Dizel 90 Beygir Aracimin 30 Bin Km Bakimi 94 Ytl Tuttu Haliç Otoda. Audi A3 Aracimin 30 Bin Bakimi 800 Ytl Inci De Tuttu. Mütsubishi Lencer Aracimin 30 Bin Bakimi 1100 Ytl Tuttu Aldatmazarda.. Bence Periyodik Bakim Için Gerekli Olanlari Fatura Içinden çikarip Onlari Toplayin Faturaya özel Bakimin Dişinda Işler Girmiş. Lastik Değişimi. Balata Değişimi Gibi.. Bunlarin çikartin Ozaman Faturanin Kaçpara Olduna Bakin..
Ben Fiat In şimdiye Akdar Kullandim Hermarka Içinde En Uygun Servis ücreti Sahip Olduna Ispatlariyla Inaniyorum Ve Yaşiyorum..
Saygilar.
Arkadaşlar neden tartışıyoruzki;
İstesende istemesende, kabul etsende etmesende FİYAT bu,
Nedenebilirki başkaaaa
Bana Göre Bu çikmiş Olan Fatura Gayet Uygun.. Balatalari Değiştirmişler Sanirim çok Fazla Firen Sistemini Kullaniyorsunuz. Yani Ayaniz Hep Firende. Ayrica ön Lastikleri Söktürüp Diğer Lastikleri Taktirmişsiniz Ve Rot Balansa Sokmuşsunuz Inanin Bu Işin Fiyati Dişarida Daha Pahali Ve Kaliye Yetkili Servisin Yaptiği Kalitede Olmuyor. Sallamadan Rot Balans Yapiliyor. Benim 3 Tane Aracimvar. Servis Faturalarini Halet Tutuyorum. Fiat Grande Punto 1,3 Dizel 90 Beygir Aracimin 30 Bin Km Bakimi 94 Ytl Tuttu Haliç Otoda. Audi A3 Aracimin 30 Bin Bakimi 800 Ytl Inci De Tuttu. Mütsubishi Lencer Aracimin 30 Bin Bakimi 1100 Ytl Tuttu Aldatmazarda.. Bence Periyodik Bakim Için Gerekli Olanlari Fatura Içinden çikarip Onlari Toplayin Faturaya özel Bakimin Dişinda Işler Girmiş. Lastik Değişimi. Balata Değişimi Gibi.. Bunlarin çikartin Ozaman Faturanin Kaçpara Olduna Bakin..
Ben Fiat In şimdiye Akdar Kullandim Hermarka Içinde En Uygun Servis ücreti Sahip Olduna Ispatlariyla Inaniyorum Ve Yaşiyorum..
Saygilar.
20000 de balata değişmesi de neyin nesi,otomatik vites araçlarda bile 40000 den önce değişmiyor.Enteresan..
Arkadaşlar yeni üye olduğum için bilmiyorum. Mesajların birinde Ankara Birmot' ta forum üyesi olanlara indirim mi var yazıyordu acaba? Bunu nasıl realize edecez? Ne belge gösterecez??? Ayrıca ben de Arife günü aldım ve elime de bir OPET kartı verdiler. Acaba ömür boyu fiat sistemine otomatik olarak dahil edildim mi acaba??
yakıt filtresi biraz fazla degilmi. benim bakımda 48 ytl geciyor.
benim 20000 bakım 187 ytl tuttu... benzinli arac ama tabiki...
Grande Puntomun 20000 Bakimini 195 Ytl Yaptirdim.
Normal Bakimin Dişinda Rot Balans, Kapi Ayarlari, ön Difüzör Ayari, Otomobilin Pc 'ye Bağlanmasi Gibi şeyler De Yapildi Sabah Verdim Ancak Akşam 5 Te Aldim.
Fren Balatalarinda Sikinti Yokmuş,polen Filtresi Değişmedi Bilginize.
UNUTMADAN ARABA TABİKİ DİZEL...
valla 4 gun önce malatya otoda 20000 bakıma girdim 494,43tl ödedim ve bu rakam oldukca pahalı geldi bana!! faturayı oldugu gibi yazıyorum
ön tekerlekler sökuk iken bakım 15 tl
motor temizleme 4 tl
genel elektrik işciligi 7,5 tl
karbon temizleme 60 tl
20.000 periyodik bakım 92 tl
1 lt selenia wr dizel 5/40 yag 22,73
yag,(motor) 5w40 2 lt 40,03 tl
ampul 0,38 tl
tapa karter 7,01 tl
hava filtresi 9,97 tl
carbol clen (dizel) 11,56 tl
motor iç temizleyici 327 200 ml 16,53 tl
yag filitresi 6,14
yakıt filitresi 74,50 tl
fren balata tk ön 41,63 tl
polen filitresi 10,7 tl
toplam malzeme parası 212,59 tl buna 50 tl de işçilik verirdim fatura fln olmadıgı icin kdv de kesilmezdi 300 tl mal ederdik ama sagolsun servisler 1 saatlik işlem için 1 içcinin 5 gunluk parasını işçilik diye yazılıyorlar
işçilik toplam: 178,50 tl
kdv toplam 75,42 tl
fatura toplam : 494,43 tl
vel hasılı kelam kim ne derse desin ben bu işlemleri pisayada yapsaydım 300 tl mal olurdu belki daha az
Mazot filtresi ve balatalar değişmiş. Ayrıca balans ayarı yapılmış. Fiyat normal gözüküyor.
ben kayseri inciroğlunda yaptırdım 235 tl tuttu. hazirana kadar &25 indirim varmmış. balatalar değişmedi
bakalım bende bugün sabah zincirlikuyu birmotta bıraktım aracımı hızlı fren yapınca önde bişeyler takılıyordu ve titreme yapıyordu söledim balatlar bitmiştir dediler 500 tl tutar dediler bakalım hayırlısı
Şirket aracı olarak palio kullanıyorum. Dışarda bir yedek parca satıp aynı zamanda montaj yapan yere götürüyoruz sürekli aracın bütün filtreleri 3litre selena yağ ile 65 e değiştiriyor.
hatta geçen bi aracın balatasını değiştirdik işçilik dahil 30 lira aldı..
Ha bu arada benim aracımda klima olmadığı icin polen filtresi değişmedi ama onun icinde 5 lira alıyor :)
merhaba 2008 dizel puntom için yaklaşık 3 ay önce 45000 de yağ değişimine gittim aynı zamanda bakıma da sokacaktım, 40000 bakımı diye ne varsa değiştirdiler, yağ-su-yakıt filtresi-yağ filtresi-havafiltresi-karbon temizleme-polen filtresi-motor yıkama-balata spreyi ve bakımı-rotbalans ve hatırlamadığım bir iki şey daha, işçilik sanırım 95 tl idi toplam 485 tl tuttu şok oldum paro kart çıkaralım indirim de yapalım deyip 415 tl verdim, iş arkadaşımın 2009 model dizel full corollasının aynı bakımları daha ucuz, fiat bu parayı hakedecek kalitede bir marka değil.. dahası bakımdan sonra arabamın performansı azaldı, tekrar götürdüm yakıttan kaynaklanıyor filan dediler resmen salladılar çünkü alındığından beri araç aynı istasyonda euro dizel dışında zerre başka mazot görmedi, gidip en kalite en pahalısını dolduruyorum yine de aynı, aracın hala performansı düşük gel de sayma şimdi..
yahu aklım almıyor bu arabalar 40bin kmde 500 lira para veriyorsan 80binde ne olur aklım almıyor. arkadaşın dediği gibi fiat marka otomobillerin vw,mercedes,audi lerden ne farkı kalıyor onlara binmek daha mantıklı en azından orasından burasından gelen sesleri dinlemeyiz.bakımdada 500 yerine 600 verip içimize sinesiye arabaya bineriz. haksızmıyım ?
Bu servislerde parolu kart veriyolar aracı yeni alınca opetten puan felan toplanan bakım yaptırınca parolu kartıda veriyoz mu aldıkları ücreti işleyebiliyolar mı karta acaba.20.000 bakımına vercem p.tesi arabamı eger ki işlem yapılıyosa karta vereyim puan yüklesinler.
Bmw bakımları bıle daha az tutardı sanırım...
benim bravoda 494 tl tuttu ve fren balatası falan değişmedi
Bugün Medos otomotiv de 20.000 bakımından forum indirimiyle birlikte toplam 305TL aldılar filtreler yag değişimi rot balans yapıldı.Birde canta aldım hediye olarak.Doğan Usta ve Kadir Bey e teşekkürler.