ne özkarmış bee :)
Printable View
ne özkarmış bee :)
wallaha destan oldu bunu fiat ı arayıp dile getirmek lazım ve gerekeni yapsınlar bari.
herkes kötülemiş ben birşey yazmıyayım dedim ama :)
Benim de expertizime amortisör kulağında ses var yazmışlar fakat burada Coşkun beyden öğrendim bizin araçlarda amortisör kulağı diye birşey yokmuş :)
Ne zaman bu servisin önünden geçsem içersi ve dışarsı araba çakılı oluyor. Yani çok müşterisi var. Muhtemelen bu araçlar şirket filolarına ait. Bu kadar çok araba olunca özenli davranmıyor olabilirler.
Bence de zaten yorum yapmadan direkt yaşanan olayları yazmak lazım, yorumu okuyuculara bırakmak lazım.
Bu arada bana son gidişimde günde ortalama 60 araca hizmet verdiklerini söylemişlerdi. Doğruysa oldukça yogun olmalılar.
Ooooo baya bşr sştem 20 dakikamı aldı. Bence önerilen servisler şehirleri ile bir konu olarak yazılmalı ve güncel bakımları yaptıranlar burada yazmalı fiyatları ve memnuniyetlerini
müşteri memnuniyeti için bakım veya servis sonrası fiatın aryp memlun olp olmdğınızı sorunca burda anlatıklarınızı ordada belirtin yada extra kndiniz arayıp şikayetlerinizi belirtin eğer sikayet etmiorsanız çözüm beklemek biraz yersiz olur die düşünüorm şahsen bn telefon yağmuruna tutarım :) ama bunca şikayet üstüne fiat bişy yapmıorsa fiaatın ayıbı yorm yok