Bugün tüm önyargılarımı bir kenara bırakıp aracımı Eskişehir birmot servise götürdüm, aşırı kalabalık olmasına rağmen hiç bekletmeden kaydımı aldılar ve araba ile ilgili şikayetlerimi dinlediler. ilk andan itibaren servislerde şimdiye kadar hiç karşılaşmadığım güleryüz ve ilgiyle karşılandım. Aracımın 40.000 bakımı yapıldı ve arızalı olduğu için direksiyon mili değiştirildi. İşin garip tarafı aracımın garantisi bitmesine rağmen, sistemlerindeki bir arıza nedeni ile aracımın garantili olduğunu düşünmüş ve bana sormadan direksiyon milini değiştirmişler. Aracımı almaya gittiğimde, yanlışlığı farkettim ve kendilerine söyledim. Servis yanlışlığı kabul etti ve takılan parçanın ücretinin (140 TL+KDV yanlızca malzeme) bana yansıtılmayacağını belirtti.
Başta servis çalışanı Mustafa KIZIL olmak üzere tüm Eskişehir BİRMOT çalışanlarına teşekkür ederim. (Eeeeeee hep şikayet mi yazacaz)
Yer imleri