Öncelikle herkese selamlar arkadaşlar..

Araç dışı bir konu olması nedeniyle ser kürsü başlığı altına açtım bu konuyu ve yaklaşık 5 yıldır üyesi olduğum forumda ileride mağduriyet yaşanmaması açısından yararlı olur diye düşündüm.

İzmir Katip Çelebi Üniversitesinde Araştırma Görevlisi olarak görev yapıyorum ve laboratuvarlarımızda en az 7-8 farklı markanın dizüstü bilgisayarını kullanıyoruz. Az çok arızalar vs olduğu için sürekli servise gidip gelme sirkülasyonu yaşıyoruz. Şu ana kadar dell, msi, hp, grundig, lenovo hiç bir servis bizi mağdur etmedi sağolsunlar. Benim şahsi bilgisayarım ise yaklaşık 1 yıl önce aldığım bir Toshiba ( M50-a11h ). Bugün 3. kere servisten geri aldım bilgisayarımı ve uzun uzun anlatıp sizleri sıkmak istemiyorum o yüzden özetlemem gerekirse; tamamen amatörce kurgulanmış bir yetkili servis anlayışı, satış sonrası hizmet yok, garanti kapsamında değil zaten hiçbir şey, "no matter what" diye bir garantileri var su dahi dökülse onarım değişim vs diye tam bir fiyasko.. 1 senedir daha doğru düzgün hiç bir işimi yapamadım bilgisayarımda. Sorun çıkmasına asla kızmıyorum elektronik şansı bu lakin müşterisini kelimenin tam anlamıyla "hiçe sayan" bir marka var karşımda. Sizleri de bu konuda bilgilendirmek istedim.

Sorunlarım aynen devam ediyor ve toshiba'nın da pek umrunda olduğu söylenemez. Sürekli aynı mesajlar, telefonlar geçiştirmeceler başka hiç bir şey yok.. Meşhur şikayet sitemizde de 700 küsür şikayet var ve çoğu servis ile ilgili. Böyle büyük bir markanın Türkiye ayağının bu kadar duyarsız olması kabul edilemez bence..

Olayın detaylarını merak eden veya bilgi almak isteyen arkadaşlar olursa serkandikici27@gmail.com benim mail adresim bana her zaman ulaşabilirler..

Değerli zamanınızı ayırdığınız için çok teşekkür ederim..

NOT: Toshiba markasını gerçekten seven/kullanan/memnun olan arkadaşlar varsa ve yazım onları bir nebze olsun kırdıysa özür dilerim. Yalnızca yaşadığım mağduriyetin sizlerin de başına gelmemesi için paylaşıyorum.