herkes pahalı diye iphone a saydırır ama böyle abuk subuk arızaları iphone da ne gördüm ne duydum
Sevgili abilerim kardeşlerim,sizlere ileride başınız ağrımasın diye,oldukça yaygın olan Teleservice hikayemi anlatmak ve bir kardeşiniz olarak sizlere uyarıda bulunmak istiyorum..
Bundan yaklaşık 2 yıl evvel Motorola Atrix telefonumu hepsiburada aracılığıyla satın aldım.Aldıktan yaklaşık 1 yıl sonra dokunmatik arızasıyla Teleservice'e götürdüm. Ankara'da şubesi Necatibey'de.İçeri giriyorsunuz,numara alıyorsunuz vs vs. Bir bakıyorsunuz ki,önünüzde 60 kişi!.. Servisin kalitesini şöyle anlayabilirsiniz zaten ; İçeri giren ve telefonu servise bırakmak isteyen yaklaşık 60 kişi varken(ve içeriye sürekli insan giriyor) telefonunu servisten almak için gelen sadece 5 kişi vardı.. Sonuç olarak 2 saatlik bekleme süremin ardından telefonu sonunda servise bırakabildim..Mesai bitiminden 10 dk önce
Sonuç ; 20. iş gününde,ne hikmetse 1 günde parçayı temin edip yaptılar21. iş günü olsaydı telefonu yenisiyle değiştireceklerdi veya ücret iadesi vereceklerdi. Tesadüfün bu kadarı
Telefonumu aldım,2 ay sonra hoparlörü bozuldu. Ve ekran sensörü bozuldu.(Telefon konuşması sırasında kulağınıza götürdüğünüzde ekranı kapatan sensör.) Şaşırtıcıdır ki 4 gün içinde yapıldı ve teslim edildi.Burada sıkıntı yok..
4 ay sonra tekrar ekranı bozulduTekrar servise gitti. Bu sefer,''Değişim Talebi'' ile. Ancak hiç bir değişim işlemi gerçekleştirilmedi. Telefon aynı şekilde tamir edilip tekrar verildi. Sıkıntı yoktu burada da tek şikayetim,değişimini istediğim telefonun tamir edilmesiydi..
Son olarak geçen hafta tekrar dokunmatiği,titreşim motoru ile beraber tekrar bozuldu..
Tüketici Hakları'na baktığınız zaman,telefonun garanti süresi içinde 4 kere aynı arızadan dolayı servise gitmesi durumunda,tüketiciye bedelsiz değişim,veya ücret iadesi hakkı doğuyor.Ayrıca,sizin isteğinize göre oluyor bu. Yani ister telefonu 0'ıyla değiştiriyorsunuz,isterseniz ücret iadesi talep edip paranızı alıyorsunuz..
Benim telefonumun ekranı ile ilgili sürekli bir sorunu oldu,Ekran sensörü,dokunmatik vs vs.
Sonuç olarak,Teleservice garantili bir telefon asla almam. Malesef ki büyük markaların pek çoğu Teleservice ile çalışıyor. Örneğin Sony,Motorola,General Mobile,Nokia,Asus,Apple gibi pek çok firmayı ithal eden şirketler Teleservice'i yetkilendirmiş.. İthalata göre değişiyor tabii bu markaların pek çoğuna KVK,Başarı,Genpa vs. da bakıyor ama,Teleservice çok fazla tabii..
Telefonu henüz verdim ama ücret iadesi talebiyle teslim ettim. Ve işlemlerin hızlanması için mail attım,aldığım mesaj,''Teleservice olarak ücret iadesi yapmıyoruz'' Yalan dolan...
Samsung akıllı marka,Teleservice ile çalışmıyor..
Sonuç olarak,sizlere kesinlikle tavsiyem alacağınız zaman telefonun Teleservice dışındaki firmalar tarafınca garantilendiğine bakın. Paralel ithalat telefon alsam bu kadar sorun yaşamam.. Bu son tabii ücret iadesi alma konusunda aşırı kararlı olduğumdan sorunu hukuki boyutta da değerlendireceğim kesinlikle. Ne kadar sürerse sürsün,o telefonu servisten tekrar almayacağım.
Benden size tavsiye..
herkes pahalı diye iphone a saydırır ama böyle abuk subuk arızaları iphone da ne gördüm ne duydum
yoo? Elektronik alet şans işidir derler.Kesinlikle doğru.iPhone'da sorun çıkmıyor mu?Aksine ben abimin ve annemin iPhone'larını da servise götürdüm bataryaları ve ekranlarının bozulması sebebiyle. Sorun markanın sorun çıkarması falan değil ben Teleservice'e olan şikayetimden bahsediyorum. Motorola'dan oldukça memnundum.
Ayrıca,iPhone pahalıdır.Şöyle ki,iPhone 5s'e verilecek 2 küsür milyar paraya,iPhone'dan daha fazla özelliği olan,donanım hızı ve ekran kalitesi olarak çok daha iyi olan Android bir cihaz alınabilir. Ancak kişinin kendi tercihidir.
hocam yanlış anlama ama her türlü sorunun serviste çözülmüş,ben cep telefonumu ve netbookumu bırak para iadesini tamirini bile yaptıramadım,kullanıcı hatası diyip geri gönderdiler,600tl lik netboka 800 tl fiyat verdiler tamir için daha 6 aylıktı,garantisi duruyordu ve kullanıcı hatası olduğunu da düşünmüyorum üstelik...
Teleservice ise beklerim ! Haklısınız.. Aslında bu işin çözümü sizin için çok kolay. Tüketici hakem heyetine başvurun.Bilirkişiye gönderin ürünü. Onlar tetkik ediyorlar ve kullanıcı hatası değilse,bunu mahkeme celbi olarak firmaya gönderiyor. Sonra zaten kendileri sizi ararlararamadılar mı? doğruca mahkemeye. Elinize geçen bilirkişi raporuyla dava açarsınız. Sizin 1 kuruş masrafınız dahi olmaz..
Yok kesinlikle Yanlış anlamadım..sorunlarım çözülmüş mü oluyor? Ürünün stabil tamirinin bir türlü yapılamaması sorunumu çözmüş olmaz ki.. Ayrıca servis size 1 haftada yapar veririz diyor. Yani geçiştiriyor bir nev-i.Telefonu ilk götürdüğüm gün dediğim gibi 20.gününde teslim ettiler ilginç bir şekilde.19.günün sonuna kadar parça bekliyordu..
Ben 2 yılda 4 kez götürmek zorunda da değilim...
hepsi birbirinden beter malesef. es kaza jbli olarak genpaya verdim telefonu, yasa dışı yazılım var bu durumda tamir yapamayız temizleme için 50tl(yanlış hatırlıyor olabilirim) istediler yasa dışı yazılımı açıklayın dedim (bildiğim kadarıyla enazından türkiyede böyle bir kavram yok) birşey diyemediler yazılı bildirin şikayet edicem dedim yapamayız dediler(gerçi teslimde verdikleri kağıtta yazıyordu sanırım hatırlamıyorum). bende laptopla gittim, orada restore yaptım aynı şikayetlerle tekrar verdim. bu seferde belirtilen sorunlar bulunamadı diye geri verdiler. şikayetvara yazdım, tekrar getirin bi daha bakalım dediler, üşendim sonrada garantisi bitti.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Genpa en azından arızanın tespitini yaptıklarında stabil bir çözüm sağlıyorlar bir daha yüzlerini görmüyorsunuz. Teleservice'e göre on kat daha hızlı çalışıyorlar.. Bekliyorum ayın 12'sinde 20 günlük iş süreleri son bulacak. Doğruca Hakem Heyeti'ne gideceğim ücret iadesi almazsam.
arıza tespit edilemedi diye tespit yapmaları 1 hafta filan sürdü.
öncesinde de bunda jb var ellemeyiz demeleri 10 gün kadar sürdüdediğim gibi hepsi birbirinden beter.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
telpa ve kvk iyidir iyi
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
Sanırım ben teleservice den memnun sayılı insanlardan biriyim. İphone 4s imi alalı neredeyse 15 ay oldu 2 ay önce abartılmayacak ama benim abarttığım bir kaç sorundan dolayı garantiye göndermek istedim ve aldığım avea bayisine telefonu teslim ettim. Telefonu teslim ettikten sonra internette teleservice ile yazanları okudum ve resmen şok oldumBaşıma çok kötü şeyler gelecek telefon elimizde patlayacak ne olacak derken 4. gün telefon swap (sıfır ürünle değişimi onaylandı ) Toplamda telefonu avea bayisine teslim etmem ve bana geri dönüşü kargo süresi dahil 10 gün sürdü. Belki elden teslim etsem çok daha kısa sürecekti. Ancak Antalya da olduğum için pek mümkün değildi.Gelen cihazımdan memnunum. Bir daha sorun yaşarsam da aynı standartları yakalarım diye düşünüyorum. Teknolojik alette olan şansımız gibi inanın servise gitme anınızda şans bunun bayram dönüşü var tatil çıkışı var yoğunluğa göre her şey her an değişebiliyor. Çok geçmiş olsun umarım hatalarını sizin istediğiniz yönde düzeltirler.
vallahi siz gerçekten çok şanslısınız. Ben de 2 ve 3. servis maceralarımda çok şanslı idim hız konusunda. Fakat 3. götürüşümde ürünü Değişim Talebi ile göndermeme rağmen tamir olup geldi. Bunu yapmaları suç. Benim tercihime göre yapmak zorundalar. Uğraşmadım etmedim ama artık burnumdan geldi. Bu sefer ücret iadesi ibaresiyle gönderdim ve Kasım ayının 12'sinde 20 iş günü olan süreleri dolduktan sonra Tüketici Hakem Heyeti'ne de bu şekilde bir dilekçe yazdıracağım. Paramı almaya kararlıyım.
bu arada servisler Apple'ın politikası sebebiyle iPhone cihazlara çok iyi yaklaşıyorlar.bunun üç sebebi var.
1-) Telefon çok sattı.
2-) Yedek parçası aksesuarı vs. gani gani.
3-) Apple her türlü desteği veriyor.
Teleservice Samsung'a bakmıyor. Denk geliriz ederiz diye işimi sağlama alıp direk olarak Samsung Galaxy s4 alacağım...
nazar değmesin ne samsung tan nede note serisinden vazgeçmem iphone lar oyuncak gibi geliyor bana note 2 nin yanında şuan note 2 kullanıyorum çok memnunum ilerde note 3 ede geçerim inşallah ama şuan için gerek yok note2 hem performans hemde özellik olarak fazlasıyla yetiyor bana hem tablet hem telefon ihtiyacımı karşılıyor.Düşünenlere tavsiye ederim.
dikkatinizi çekmek istediğim bir nokta var
telefonunuz iPhone 4So yüzden bence sağlıklı destek alabilmişsiniz. Telefonun modeline göre bakışları çok değişiyor. Sony Ericsson'u getiren ithalatçı yüzünden Sony Ericsson'lardan(şimdiki Sony'lerden) soğudum, Türkiye içerisinde almam o telefonu, gider dışarıdan alırım burada kaydını yaparım.
LEO,Liderlik,Deneyim,Olanak yaratmaktır.
bu arada hala bekliyorum. Telefonum serviste tam 1 aydır parça bekliyorİş günleri bla bla olduğu için önümüzdeki hafta salı günü 20 günlük iş süreleri doluyor. Bu sırada,Telefonunuzun ücret iadesi için üretici firma karar verir diyorlar. Telefonun distrübitörünü aradım (Brightstar) öyle bir şey yok Teleservice'in işi o diyor.. Motorola da Türkiye ofisini kapattığı için ortada kalakaldım.. Sonuç olarak Motorola'nın İngiltere'deki sitesinden ana bayisine Chat yoluyla ulaştım. Bekliyoruz bakalım...
Ekstra olarak , ücret iadesi benim hakkım. telefonu 1 yılda 4 kez aynı arıza için getirdim. Teleservice ise bunu yok sayıyor...
Teleservice telefonumun muadili olmayanXT165 Motoluxe modeli ile degistirme karari aldi. Motorolaya basvurarak itiraz ettim. Sonucunu bekliyorum.. bu isin pesini birakmiyorum...
LG-D802 cihazımdan gönderildi
2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz
Punto Forum - www.grandepuntotr.com
motorola atrix bende de vardır hepsiburadadan almıstım.aynı sorunları bende yasadım.bu telefonların %90 sorunlu zaten. cunku tr'ye gelenler onceden arızalanıp tekrar motorola tarafından onarılıp (reburfished) gonderılen cıhazlarmıs.
4 kere benımkıde servıse gıttı 5.de para iadesi yaptılar ama ben hep hepsiburada aracılığıyla gonderdım cihazı.ilk once oraya gitti sonra teleservise.
Benimki mavi kutu olan yani refubrished olmayandi hocam..
LG-D802 cihazımdan gönderildi
2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz
Punto Forum - www.grandepuntotr.com
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri