Alıntı Akincl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Boğaz kelebeği diğer adıyla sevgi kelebeği

VW nin insanları bezdiren her 5-10 bin km de temizlenmesi gereken ,temizlense de adaptasyon isteyen çoğu zaman komple arızalanan (300-500ytl masraf) otomotiv sektörüne en büyük armağanıdır.

daha ne armağanlar var vw de.


bu anketi dogru bulmuyorum.

vw araclarini kotulemek istemem ama ulkemizde fiat'in -kus serisi yüzünden haklilık payi var biraz- abarti kotulenmesi durumu gibi, vw'nin de abartilı ovulmesi soz konusu.

mesela cok ovulen, kullanicilarinin toz kondurmadigi jetta, meksika da montajlanir. dusuk kalitede montajdır, bizim italyan puntolarımızın kalitesi daha yüksektir.

golf'un ic mekan kalitesine -ki golf 5 ile dusmesine ragmen- lafım yok ama fsı motoru cok sorun cıkartır. birden stop etmeler, titremeler vs.

zaten vw grubuda bunun farkına varmıs oldugundan, tsı denen yeni bir teknolojiye gecip ciddi bir risk aldı.

birde, turkiye'deki vw servislerinin o kadar iyi olmadigini okuyorum sagdan soldan. opel'den, ford'tan iyi olabilirler ama toyota'dan iyi olduklarını hic sanmıyorum. artı vw'ler sorun cıkartıyor.

sorunsuzluk deyince aklıma toyota geliyor. ciddi olarak sorunsuz bir arac, artı turkiye servisleri de cok iyi.

toyota'nın tek sorunu ise, fahis fiyatları.

bu secenekleri birlestirince, gpli yeni bravolu fiat, fiyatlarının da ekonomikliği ile goz dolduruyor, ve vw'yi kıl payı ile geciyor

diye dusunuyorum.