Aşağıdaki rakamlar üreticilerin tüketiciye ilan ettikleri beygir gücü ve tork değerleri ile Rototest değerleri arasındaki farkları gösteriyor.
Audi RS4 -07 (308 kW)
Power / Torque -20.5% / -14.5%
Ölçülen: 245 KW
Audi R8 4.2q -07 (309 kW)
Power / Torque -10.5% / -8%
Ölçülen: 277 KW
Alfa Romeo 147 GTA -05 (184 kW)
Power / Torque -8.5% / -11%
Ölçülen: 168 KW
BMW M3 Sedan -08 (309 kW)
Power / Torque -10.5% / -8.5%
Ölçülen: 276 KW
BMW M5 -05 (373 kW) (Yılın motoru seçilmişti)
Power / Torque -7% / -8.5%
Ölçülen: 347 KW
Mercedes-Benz C 63 AMG aut. -08 (336 kW)
Power / Torque -11% / -13%
Ölçülen: 299 KW
Mercedes-Benz SLK 350 Aut -05 (200 kW)
Power / Torque -10.5% / -13%
Ölçülen: 179 KW
Subaru Impreza WRX STI -08 (221 kW) (Yılın motoru seçilmişti)
Power / Torque -10% / -6.5%
Ölçülen: 199 KW
Mitsubishi Lancer Evolution -08 (217 kW)
Power / Torque -4.5% / -10%
Ölçülen: 207 KW
Mitsubishi Colt CZT 1.5T -05 (110 kW)
Power / Torque -1% / -3%
Ölçülen: 109 KW
Nissan 350Z -06 (221 kW)
Power / Torque -11.5% / -11.5%
Ölçülen: 195 KW
Seat Leon FR 2.0TFSI -06 (147 kW)
Power / Torque -1% / +1%
Ölçülen: 146 KW
Saab 9-5 Aero SportCombi -06 (191 kW)
Power / Torque -5% / +1%
Ölçülen: 181 KW
Volkswagen Passat CC 3.6 V6 -08 (220 KW
Power / Torque -14% / -6.5%
Ölçülen: 189 KW
Volvo S80 V8 aut -06 (232 kW)
Power / Torque -13% / -11.5%
Ölçülen: 201 KW
Ford Shelby GT500 -06 (373 kW)
Power / Torque -12% / -9.5%
Ölçülen: 328 KW
Honda Accord 2.4 Type S -06 (140 kW)
Power / Torque -7.5% / -9.5%
Ölçülen: 130 KW
Range Rover Sport Aut -05 (287 kW)
Power / Torque -23% / -13%
Ölçülen: 221 KW
And the oscar goees tooo Range Rover =) Onu takiben alman otomobilleri geliyor. Atış ser onlarda. Japonların en delikanlısı, Mitsubishi gayet makul sonuçlar veriyor. Tabi Seat'ı da es geçmemek lazım.
Yer imleri