Forge ayarlı t-Jet IHI vl 36-37 turbo (120-155 HP) waste gate actuator, arabamda Kullanılmıştır, fiyat: 225 TL. (satıldı)
Green K575 Açık hava flitresi, arabamda 1 ay kullanılmıştır, fiyat : 120 TL. (satıldı)
Bosch Havalı korna, arabamda kullanılmıştır, fiyat: 40 TL. (satıldı)
Orijinal kırmızı Fıat Jant Göbekleri, arabamda çok kısa bir süre kullanılmıştır, fiyat :50 TL.
İlan fiyat tekliflerine de açıktır.
![]()
Konu OAGP1960 tarafından (15/12/2012 Saat 14:37 ) değiştirilmiştir.
Günceldir.
Hayırlı satışlar
Sent my iPad using
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
hayırlı satışlar...
Keyif BMW'Dir...
Günceldir.
Hayırlı satışlar abi
Orkun abi korna f1 mi?
Abi hayırlı işler,
"Forge ayarlı t-Jet IHI vl 36-37 turbo (120-155 HP) waste gate actuator" bu parça ne işe yarar?
Turbo salyangozu değil herhalde?
Benim araca takılsa yazılımsız 155hp oluyormu?
Ekstra başka birşeye ihtiyaç varmı bunu takarken?
Uzun lafın kısası bu ürün ne işe yarar![]()
Teşekkürler Orhan'cığım, waste gate actuator, turbo egzoz türbin housing (salyangoz) i üzerinde bulunan waste gate denen valv i sensörlerin verilerine göre ECU tarafından elektro selenoid valv (Pierburg) vasıtasıyla açıp kapatan bir parçadır. Kafa kısmında diafram ve yay bulunur, pierburg dan geçerek gelen ve turbonun basmakta olduğu havanın basıncıyla rod kısmı ileri doğru hareket ederek waste gate i açar ve fazla egzoz basıncını bu valv den egzoz gazını tahliye edip egzoz çıkışına vererek düşürür ve kontrol eder. Böylece hem turboyu korur, hem de turbonun ürettiği basıncı kontrol etmiş olur. Bendeki Forge marka wg (waste gate) actuator ise, kafa kısmında daha sert yay ve diafram bulunan, t-jet için üretilmiş olan modifiye bir parçadır. Yay tansiyonu sert ve ayrıca rod boyu ayarlanarak yayın sertliği daha da arttırılabilir olduğundan, waste gate daha az ve geç açılır, böylece daha az egzoz gazı tahliye olup türbini çeviren egzoz basıncı artmış olacağından, turbonun ürettiği basınç da artmış olacaktır. Yani, ayarı 1 tur çevirip somun sıkıldığında ve rod kısaltıldığında, turbo basıncı yaklaşık 0,1 bar kadar artmış olacaktır. Mevcut ECU programı da buna göre AFR (air-fuel ratio) miktarını zenginleştirecek ve bu koordinasyon da aracın HP ve Nm. değerlerini arttırarak daha güçlü bir performans verecektir. Tabiki bu performans değerlerini dynamometrede görmek gerekir. Montajı ise, t-jet için üretilmiş özel bir parça olduğundan, orijinal waste gate actuator somunları sökülerek çıkartılıp aynı yere aynı somunlar ve segmanı ile yarım saat içinde kolayca yapılabilmektedir, extra hiçbir işlem veya parça gerekmez. Selam ve sevgiler.![]()
Günceldir.
Teşekkürler Doğukan'cığım, hem kış geldiği için nemlenmemesi adına, hem arabamda bildiğin gibi yazılım, vl 36 turbo, egzoz, performans bujileri gibi mevcut yüksek performanslı set-up bulunduğundan ve de after market beyin kullanmadığımızdan fazla intake gerekmediğinden, hem de sürekli intake ve blow-off sesleri duymamakiçin çıkarttım. Selamlar, sevgiler...
![]()
Günceldir.
Rica ederim Orhan'cığım, yazılımı değiştirmeye gerek kalmıyor, basıncı kendin ayarlamış oluyorsun. Çünkü stock t-jet için üretilmiş bir parçadır ve t-jet in standard basıncı da bildiğin gibi, 1 bar dır. 1-2 tur arası kısaltacak şekilde ayarlasan, 1,1-1,2 bar basınçlara ulaşmış oluyorsunki, standard yazılım da bu ölçülerde artan basınca uygun afr ayarlayabiliyor zaten. Bu ölçüdeki basınç artışı ise, kendisini önce gaz pedalındaki doluluk hissiyle ve tabiki sonrasında da performansdaki artışla hissettiriryor. Sadece alacağın benzin 97 oktan olursa iyi olur.![]()
Konu OAGP1960 tarafından (03/12/2012 Saat 15:02 ) değiştirilmiştir.
Forge t-jet ayarlı waste gate actuator ve Green K5.75 açık hava filtresi satılmıştır, Bosch havalı korna ve orijinal Fıat jant göbeklerinin satışı günceldir arkadaşlar.![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri