Arkadaşlar akü bitti 2011 model ve hiç değişmemiş sanırım ömrüde bitti serviste 345 + işçilik istiyorlar 63 amper start stoplu akulere aceba uygun fiyata dısardan nereden bulunur
Printable View
Arkadaşlar akü bitti 2011 model ve hiç değişmemiş sanırım ömrüde bitti serviste 345 + işçilik istiyorlar 63 amper start stoplu akulere aceba uygun fiyata dısardan nereden bulunur
soygundan başka bişey değil....bosch akü almanızı öneririm sayfada çeşitleri var fiyatlarıda uygun..
Bosch Akü Fiyatları ve Fiyat Listesi 2015
Alın bi VARTA akü keyfinize bakın sakın ama sakın serviste değiştirmeyin. Yada paranız çok ise servistede değiştirebilirsiniz.
Kesinlikle serviste değiştirmeyin.100 liralık 50 amper opar(inci) aküyü 170 liraya taktılar 15 ay önce.benim şanssızlığım akünün serviste bitmesiydi :(
Sent my iPhone using
start stoplar genel olarak pahalı bildiğim.
ben de varta öneririm.
Renault bu akü işinde biraz uyanıklığa kaçmış.aküyü siz veya dışarıdan değiştirdiğinizde arıza lambası yanıyor.illaki onların cihaza bağlaması gerekiyor anlayacağınız.
cevaplarınız için teşekkürler fakat 63 amper start stoplu akü lazım misal Berkantonlu 'nun verdiği sitede 63 amper yok start stoplu serviste ne 60 nede 65 olmasın 63 amper ile değiştirin demişlerdi hangi sitede nerede bulurum VARTA olabilir iyi marka sonucta
Vartanin cogu yatik aku imal tarihini kontrol edin varta varsa oneririm ama
Ben marka aldım s&s lu 400 tl saygılar
Yav akunun s&s lisimi olur sacmalamayin teknik verilerinin inemli bi degisikkifi olsugunu sanmiyorum. Size fiyatta cakmislar acikcasi
Taşlı olandan o zaman.
o zaman dısarda 63 amper s-s akü bulamayacaz ve servise 344 + işçilik bayılcaz öylemi :(
dısarda nerede bu 63 amper akü ya
https://www.sirinleraku.com/?yigit-aku-fiyatlari,42
https://www.mutluinciaku.com/default...-aku-fiyatlari
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
start stoplu akünün sorması ayıp ne farkı var,
ben daha aküyü kontrol etmedim,
bu herhalde vakumlu lastik hikayesi gibi,
çakmak çakmak için ilginç bir yöntem herhalde.
400 liraya akümü olur ya?
https://www.tr.varta-automotive.com/.../blue-dynamic/
NanoGold Start-Stop EFB | İnci Akü
firmaların bu aküyü tamamen para tuzağı olarak mı piyasaya sürdüğünü düşünüyorsunuz gerçekten?
bence , para tuzağı,
nasıl mı
emin olun maliyet her şey aynı,
dış görünüş bakınız aynı,
tek fark bence içeride iki hazne vardır.
iki pil gibi düşününün
akü firmasında mı çalışıyorsunuz ?
bu kadar emin nasıl konuşabiliyorsunuz, çok imreniyorum gerçekten :)
"Standart kurşun asit akülere göre 2 kat daha fazla çevrim süresi" deniyor. sanırım bu normal akü 10,000 defa marş basıyorsa start-stop akü 20,000 defa marş basabilir demek.
bu aradaki farkın fiyatsal anlamda bir karşılığı olmasın mı? yokmudur bu işin bi ar-ge masrafı vs. si ?
ha şunu anlarım start-stop'u yazılımla iptal edersin, kullanmazsın, akünü normal aküyle değiştirirsin, o zaman kabul, ama arada hiç bir fark yok tezi bana pek inandırıcı gelmiyor.
400 tl afaki bir rakam olmuş, serviste sordum 330 tl fiat marka akü yetkili serviste, dışarda muadillerine baktım 65 amper inci akü start stop modeli 195 tl,
çokta abartı bir rakam yok, tamam aküyü yetkili serviste taktırıp taktırmama konusunu tartışabiliriz, ama yine de bu kadar yermek biraz abartı geliyor bana
Ben şu start/stop işine başından beri karşıyım zaten.tamamen asrın kazığı niteliği taşıyor.arkadaş araba rölantide 15dk beklemiyor ki!bizim burada en uzun ışık 99sn.1,5 dk yapıyor hemen hemen.bir de büyükşehirlerde yoğun trafikte araba özellike otomatik viteslerde hafif bir öne atıyor,hill holder devreden çıkar gibi oluyor.ve sıkışık trafikte 40kere dur kalk yapan arabanın ne marş motoru,ne marş motoru dişlisi,ne de volan dişlisi sağlam kalır :D 300 liralık akü vatandaşı bu kadar kasıyorsa varın saçma bir özellik yüzünden dünya para istenilen servis ücretlerini siz düşünün.asıl kapitalizm budur :) artı özellik gibi sunulup,cebinizden daha çok para çıkmasını sağlarlar.X şahıs da,benim arabada s/s var diye sevinir.evet s/s var :)
aslında tam olarak öyle değil, bir playstation 4 oyunu düşünün, mal aynı, ahmet spottan alıyor 159 tl, hasanın babası d&r'den alıyor 299 tl
mal aynı mal, ahmet gider piyasadan alır, hasan gider servisten alır, ikiside aynı işi görmüş olur ama ikisi farklı rakamlar ödemiş olur.
iphone zenphone meselesi başka, polo kullanan biri punto'ya para verilir mi der, punto kullanan trend poloya bineceğime lounge puntoya binerim der, senin dediğin ona çıkıyor
göz kararı baktım, satan adam uyar dedi ama elime cetvel alıp ölçmedim, muhtemelen uyar
Puntonun aku yeri standart 40/50 tl farkla guclendirilmis aku alinabilir ama servise o komik rakam.odenmez
servisteki bütün rakamlar piyasaya göre komik, o konuda fikiriz ama o ayrı bir tartışma konusu.
insanları yanlış yönlendirmeyelim benim temennim bu.
yarın yazılanı okuyup arada bi fark yokmuş deyip normal akü alan euro 5 motorlu punto sahibi olur, durduk yere arkamızdan küfür ettirmeyelim :)
[QUOTE=2jz;950563]aslında tam olarak öyle değil, bir playstation 4 oyunu
iphone zenphone meselesi başka, polo kullanan biri punto'ya para verilir mi der, punto kullanan trend poloya bineceğime lounge puntoya binerim der, senin dediğin ona çıkıyor
zaten demek istediğim o,
evet beyler bugün servise yetişemediğimden dolayı iş yüzünden bi yerde kullanılmış 60 amper bi akü taktım ve aracımı kullanmaya başladım start stop devreye girmedi buradaki ustalar ille servisten 63 ampere gerek olmadıgını 65 lik start stop uyumlu alabileceğimi iş göreceğini servise 350 ve ıscılık parçalanmamamı söylediler start stoplu aracı olup akü değiştirenlerden yorum bekliyorum pazartesi buna göre karar vercem çünkü teşekkürler
Arkadaşlar punto evo aldım aldığım arkadaş varta aküyü yeni taktırmış ama 60 amp taktırmış araba yolda giderken silkeleyip start stop devre dışı yazıp arıza lambası yanıyo stop ediyo bunun sebebi akünün 60 amp olmasımı
Sakın brader 63 amper harici taktırma start stop devreye girmez
63 alacaksın yoksa varta alma sakın