Servislerin en ilgilileri
Bazı servisler gerçekten de müşterilerini memnun ediyor, bu tür servisleri;çalışanlarını onure edecek bir alan oluştulsa ya da gerçekten iyi ve kötüleri değerlendirecek belirli alan oluşturulsa nasıl olur? (Genel olarak şikayet ve teşekkür var ama konu başlığı olarak oluşturulmuş alan göremedim???)
Edirne / Özakıncı Fiat Bayii ve Yetkili Servis Hakkında
Sorunlarımı Edirne Özakıncı Serviste Edip Bey ve Bülent Beyler'e anlatıp randevu istedim. Randevu günümde bir aksaklık nedeniyle 2 saat geç gitmiş olmama rağmen aracı hemen aldılar. kontroller sonrasında lakırtı sesine neden olan parçayı (tıkırtı burcu) garanti kapsamında değiştirdiler. Yeni versiyon yazılım cd sini yüklediklerini, genel check-up yaptıklarını ön takım ayarı yaptıklarını yapılan işlemler kağıdını imzalarken gördüm. Hiçbir ücret talep edilmedi. Son derece kibar ve titiz davranıldı. Ayrıca benim söylemediğim arka plakalıktaki kırığı fark edip yerine hem ön hem arka yeni plakalıkları takmışlar. Sonuçta ben beyan etmemiştim. Yapmayabilirlerdi.
Sonuç olarak 100 üzerinden 95 benim puanım.
Teşekkürler ÖZAKINCI