Merhabalar , Clio IV sizce nasıl ? Şahsen gidip dün gördüm inceledim. Gerçekten Güzel Araba. Donanım olarak en full modeli benzinli 3 silindirli olanı 37 bin. Dizel en full u 42bin sizce fiyatları nasıl ? Almak mantıklı mıdır sizce ?
Printable View
Merhabalar , Clio IV sizce nasıl ? Şahsen gidip dün gördüm inceledim. Gerçekten Güzel Araba. Donanım olarak en full modeli benzinli 3 silindirli olanı 37 bin. Dizel en full u 42bin sizce fiyatları nasıl ? Almak mantıklı mıdır sizce ?
görüntü olarak puntodan iyi duruyor ama binip test etmekte fayda var fiyat normal bence
yeni clio almak istediğin bir araçsa,yeni seat leon ve golf'u bekle onlarıda incele derim. 37.000 vereceksin sonuçta,yeni çıkacak olan leon ve golf ise min 39.500 olur.
bence b segmentinin en iyi araçlarından biri...Test sürüşü yapın...baktınız hoşunuza gitti dizelini alın derim...
Yeni peugeot 208 de ilgi çekici...
Ama bu aracın tasarımı güzelmiş beğendim ben...
Sadece görünüş olarak değerlendirirsek oldukça güzel diyebilirim.Canlı olarak yolda gördüm, sanıyorum küçük sınıfın en büyük aracı şuan yeni clio,
Sürüş özelliklerini henüz bilemiyoruz tabi...
40 Bin Clioya verene kadar Acıkcası Reno alıcaksam 45 verir Megane Hb alırım.
dizel motoru en az yakan motordur şehir içi 4.5 litre yakar benzinli alma 3 silindirmiş zaten ama dizelleri çok iyi olur.
Renault motoru kalitelidir...Kolay kolay sekte vermez.... Eğer paranız varsa MEgane alın derim. Yok parayı ucu ucuna denkleştiriyorsanızda yeni clio ya değer...Sonuçta En yeni araçlardan biri ancak megane alacak gücüm olsaydı ben kesinlikle o paraya focus 1.0 turbo boost teknolojili aracı araştırırdım...
bence çok başarılı bir araç olmuş sıfır alınacaksa illaki güzel bir alternatif..şu araçlarda dikkat çekiyor yeni rio,yeni ceed ..
geçen hafta ardı ardına 4-5 tane sahrayıceditte gördüm.Sanırım reklam amaçlı geziyorlardı.Kırmızı ve siyahtı.Açıkçası teknik bilgisini falan bilmiyorum ama kasası muhteşem.Çok kaliteli görünüyor ve b sınıfı değilde c sınıfı olmuş
15 Eylül'de Oyak Renault fabrikasında bizzat inceleme şansım oldu,gerek üretim kalitesi gerekse aracın kendisi çok iyi,30.000 liradan başlıyor fiyatları,her keseye uygun seçenekleri ve kişiselleştirme seçenekleri mevcut,alan pişman olmaz...
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...87757471_n.jpg
fiat görde utan diyorum.Millete 2006dan beri ısıtıp ısıtıp aynı arabayı satıyosun.Adamlar emek vermiş muhteşem bir araba yapmışlar
900cc 90hp turbo motorlusu şehir içerisinde 6lt Benzin yakıyormuş :S
3 silindir olmasına takılmamak gerek bu motor multiair den bile verimli hem az vergi hem az yakıt hemde turbonun performansı.
Fiat hala twinair motoru getirmesin bakalım getirdiğinde clio zaten bu tarz küçük hacim turbolu b segment araç ihtiyacı olanları karşılamış olacak.
Bu arada sitesinde inceledim renkli direksiyon ve renkli jantlara bittim açıkçası.Harbiden yapmışlar adamlar.
Aracı süren ve konuşan arkadaş benim Megane Takım Kaptanım,Antalya'da bir Renault Bayisinde satış temsilcisi olarak çalışıyor.
Clio 4 0.9 TCe 90 HP İcon modelini bizim için test etmiş,size aracın performansı hakkında fikir verecektir...:)
Clio IV 900cc Hizlanma Testi - YouTube
Arkadaş 15sn'de çıkıyor 100km/s hıza. fabrika verisi 12.2s.
Video için teşekkürler 900 CC olmasına rağmen 1-2 vitesler gerçekten seri 3 de biraz düşmüş 4-5 eminim ekonomi içindir... orda biraz hantal kalması da gayet normal... mühim olan burda 2. ve 3. vitesler... Ancak kullanan arkadaş 4. viteste çok fazla kaldı gibi geldi bana...
0-100 ise gayet güzel... 25. sn de kalkış yapıyorlar 38. sn de 100 km/h hız... Aradaki süre ise 13 sn... 900 CC için güzel bir değer gibi...
Bende 12.5-13 saniye gibi bir süre hesaplamıştım videodan,araçta 2 kişiler ve yakıt var araçta,fabrika denemeleri rüzgarsız ve deniz seviyesinde tamamen düz yolda ve tek kişiyle yapılır.Aynı şartlar sağlanmış olsa 12 saniyede 0-100 yapması çok kolay olacaktır...
Hocam sanırım araç henüz 0 km her ne kadar rodaj falan yok deseler de bütün kullanma klavuzlarında ilk 1000 km aracın mekanik ve güvenlik aksamlarını zorlamayınız yazar... Bence değerler 12-13 sn civarında... Aracın ağırlığı ve orjinal lastik boyutları nedir acaba ?
0.9 TCe İcon Modeli Temel Özellikler:
Lastik Ebatları 195/55 R 16
Boş Ağırlık 1009
Maksimum Hız (km:s) 182
Motor Tipi Turbo 90 bg Stop & Start
Enjeksiyon Tipi Çok Noktadan Turbo Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
Silindir Hacmi (cm3) 0898
Silindir Sayısı 3
Maksimum Güç kw (bg.) 066 (090)
Tork (Nm) 135
Şehir dışı (lt/100km) 3,9
Şehir içi (lt/100km) 5,6
Ortalama (lt/100km) 4,5
CO2 (g/km) 105
Klima Elektronik Klima
Elektronik Stabilizasyon Programı (ESP) Var
Navigasyon R - NAV
Hız Ayar ve Sınırlayıcı Hız Ayar ve Sınırlayıcı
Tekerlekler 16" Alüminyum Passion Tipi Jantlar
Yakıt Deposu Kapasitesi (litre) 45 lt
Kim ne derse desin alınacak araç.Zaten bu motora yakın motorlu iki araç var piyasada B segmentte ibiza ve polo ne dizayn nede donanımda başedemez.Ibizada paranla esp bile alamıyorsun.Darlıklarına değinmeye bile gerek yok!
Clionun en büyük başarısı hafifliği ve tasarımı...
:thumbs_up2:Valla arabamı çok seviyorum ama yeni clioya hayran kaldım. Özellikle şu resmini eklediğim renk seçeneği süper.
donanım olarak güzel araç. renoya karşı kıramadığım bir ön yargım var gerçi ama yeni teknolojiyi de merak etmiyor değilim. dizellerle aynı ekonomiyi yakalayabilir mi acaba bu 900cc turbo motor? takıldığım 2 nokta var reno sitesinde renk seçeneklerinde beyazını göremedim birde arka camları otomatik olanı bilgisi olan var mı acaba???
bence bu 0.9 3 silindirli motor bizim firedan daha güçlü :)
:D o 0.9 motorla 100 km üzerine cıkın birde fire motorla 100 km üzerinde seyahat edin bakalım tüketim değerleri nasıl olacak.ama şehir içinde oldukça iyi değerler yakalanabilir orası ayrı konu gerçi yurdum insanı s&s bu ne la marş motorunu bozacak boyle sistemmi olur diye kapatacağı için o da zor :D herneyse 1.5 dci motorla gerçekten gaza basılarak bile bedava seyahat etmek isteyenler için güzel bir seçim.cd player yok arka camların otomatik olması gibi bir durum yok işçilik punto evodan biraz daha aşağıda arka cam inanılmaz dar bütün gözlerin araçta olması paha biçilemez :D
uzun yolda sollamalarda ve yüklüyken klima açık mkapalı gibi unsurlarda var malum avrupa ve türkiye farkı trafik akışı kayın pederin 1.2 elx benzinli doblosuda bağırtınca böyle hızlanıyo ama uzun yolda saç baş yoldurur insana 1400 kg arabada buz dolabı motoru kadar motor var ha 80 90 git kokluyo ama rampada 3 hatta 2 bile gerekiyo
arka camların otomatik olanları 2013 de gelecekmiş sanırım...
Ford ecoboost çok daha başarılı 1000 cc, 125 hp, 175 tork.
Devlet artık 1000 cc ve altı için ayrı bir Vergi Dilimi getirerek bu tip araçları özendirmeli.
Şuan 0-1300 cc olarak vergilendiriliyor.
0-1000 ile 1000-1300 ayrı olmalı.
dizayn olarak güzel arac ancak 900 cc bizde ne kadar tutar çekinceliyim açıkcası...1,2 motor bıle piyasada gitmiyor.türklerin bu mantığına akıl sır ermiyor zaten..neymiş efendım tutulmuyormuş
punto yerıne sizce bu araç alınır mı ? Puntomu Satıp dizelini alabilirim. Gerçi uzun yol yapan biri değilim benzinlide olabilr.
çok km yapmıyorsanız 0.9lt benzinli icon alınır.Vergiden yapacağınız tasarruf yakıttan edeceğiniz kardan az olmaz.
bugun bir bayide ayrıntılı inceledım. ilk olarak işcilik çok iyi diyemem. ve özellikle arka koltuklar cok dar. normal standartta bir arkadaşım bile rahat oturamadı. ve incelemek için her oturanda aynı tepkiyi verdi. arka taraf çok dar. araç dış kasası çok hoş ama işlevsellik ???? işcilik ????? tartışılır... işçilik öyleki reyondaki araçta bile kapı kısmındaki döşemelrde büzülmeler vardı. konsoldaki plastik hissi çok fazla...göstergeler ufak kalmış. son olarakta ekran büyük hoş olmuş ama özellik yok. radyo var navigasyon özeliğivar birde media oynatıcı var ama hangi formatları desteklediğini kimse bilmiyor. açıkcası ben aracla ilgili her türlü bilgiyede ekrandan ulaşılabilmesini beklerdim. işlev açısından basit geldi. araç bence sadece dış kasası beni al diyor...