arkadaşlar yeni punto yarı otomatik vites punto aldım araba 50 km gelince 5. vitese geçiyor sizce normal mi veya bu araçları kullanan var mı yaşadıkları problemleri alabilirmiyim aracım 2012 model EASY 1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC
Printable View
arkadaşlar yeni punto yarı otomatik vites punto aldım araba 50 km gelince 5. vitese geçiyor sizce normal mi veya bu araçları kullanan var mı yaşadıkları problemleri alabilirmiyim aracım 2012 model EASY 1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC
Eko modda kullanıyorsan gayet normal sıkıntı yok.bendede aynı
Başlık ve konu uyumsuz , normal bir başlıkta yazsanız forumda herkes size yardımcı olur merak etmeyin, aracınız hayırlı olsun dualogic ile ilgili pek çok başlık mevcut forumda arayıp okuyabilirsiniz.
son tekknolojide eger normal kullanıyorsanız dsg de aynı sekilde dusuk hızda yuksek viteste gidiyor
dsg 60 la giderken 7 ye atıyor vitesi. çokta anormal bir durum değil hocam..
bende dualogic kullanıyorum sakin kullanımda normal bir durum
Saolun arkadaşlar şimdi duz vites den buna gecince biraz afalladim simdi eorski arabama gore cok anormal bide bu dusuk hizda yuksek vites arabanin cekisinde proplem olabilirmi
çekiş düştüğünde kendisi vites küçültür zaten veya siz çekiş kaybı yaşamak istemediğiniz durumlarda manuel modu tercih edebilirsiniz veya da ani hızlanma ihtiyacında otomatikte olsanız bile dip gaz yaptığınızda 1-2 hatta yerine göre 3 vites küçülterek tepki verecektir arabanız
Eco modunuz acıktır yoksa katiyen 50 ile giderken 5. vitese atmaz:)
eco mod aktif eko modda araba 2200 dd civarı vites atar konsoldaki eco düğmesine basın yol bilgisayarın ekranındaki küçük E harfi kaybolur ama 3000 dd civarı araç vites atmaya başlar
:thumbup1::thumbup1: +1000000
duologic yazılımı çok yönlü, yani senin ne yapmak istediğini anlamaya çalışıyor araba.
her zaman bu devir aralığında geçmiyor vites,
Hızlı hareket etmek istediğinde eco.da olsa bile çok gaz verince 3-4binlere kadar çıkarabiliyorum ben deviri.
Ama az gaz ve sakin gitmek istediğini anladığı an hız 50, vites 5 :D
50 kmde 6.viteste gitmek normal olsa bile zarar vermezmi yakıt sıstemıne .
Kendisine bırakmamak gerekiyor :)
Yokuşuna göre: 4 alması gerektiği yerde ( algılama süresi süresi uzun olduğu için) 4e alana kadar zaten iş işten geçmiş oluyor ve 3 istiyor araç, sonra aynı kısır döngü 3e atana kadar nerdeyse 2 istiyor : P
Gaza tam basmaya alışmak gerekiyor.
Tam basınca işler biraz daha hızlanıyor.
Eco mod kapalıyken aynı şeyi yapın algılama süresi daha da kısalacaktır, bu arada dizelde geçtiğimiz c tesi test ettim şehir içindeyken çok sakin yavaş kullanayım dedim araç çok yaktırıyordu, sinirlendim performanslı kullanayım dedim yani normalin az üstü seri kullandım aracın yakıtı gittikçe düştü 10 küsürlerden 8 in altına kadar düştü :)
aynı araç bende de var yeni aldım. daha önceki aracım GOLF FSI olduğu için bana aslında çok da tuhaf gelmedi. çünkü onda da düşük devirde yüksek viteste kullanıyordum. aracın yakıt tasarrufu için bence harika bir motor. ayrıca motorun zarar göreceğine inanmıyorum. adamlar eğer sorun olacağını bilselerdi araçlarına koymazlardı. ne de olsa otomatik vites :) kendisi ne yapacağını biliyordur :D
benim bir sorum olacak kullananlara. ben uzun yolda 105km/h i geçince aracın yakıt sarfiyatı azalmaya başlıyordu. bu anormal bir durum degildir inşallah. 1.4 motorlarda hız yaptığımızda çok yaktığını bende duymuştum ama nedense 110 km/h i geçince daha az yakıyor gibi gösteriyordu?
arabadan cok şey bekliyosunuz sonuçda bir yazılım yokuşu göremez siz yokuşa girmeden gaza biraz fazla basıcaksınız sorun çözülecek
kick down yani gazı köklemek ayrı birşey. ani hızlanma veya sollama durumlarında aniden gaza basarsanız robot 1 veya 2vites düşürüp hızlanmaya başlar. 4 ileri tork konvertörlü otomatiklerde de bu böyledir.manuel vitesde bile böyle bu iş.çok karmaşık algoritmaları yok bu yazılımların öyle interaktif yapay zeka hiç yok