.
Printable View
.
nedir bu şaka mı ya allah allah uyarılar için veya tavsiyeniz veya uyarınız içinmi diyeyim saolun ama ben şuanda çok şaşırdım peki neden böyle bir açıklama ihtiyacı duydunuz...
ne demek istedigini ya da yapmak istedigini anlayamadim...biraz daha net konusabilri misin?
.
nasıL olur abi bu iş ?
olunca oluyo açıkcası şaşırmadım ne biliyim araştırınca bir çok sağlam markanın altından bi ton kötü şey çıkabiliyo olması bunları bilmek gerek aslında yane ilerde bi sorunla karşılaştıımızda kimin sorumlu olduunu yada sorunun temel kaynaını bilmek güzel paylaşım için teşekkürler... ;)
ben soyle dusunuyorum: eger sizin firmaniz uretiyorsa bu koltuklari sizin firmaninizin kalitesi ne seviyede? yani sadece tofas a mi mal uretimi yapiyorsunuz?
firmanızla sorununuz mu var yoksa günah mı çıkartıyorsunuz???
GP tamamen yurt dışında üretilmiyo mu yahu:S
Saka falan mı bu :S 30 milyar verip araba alacaksın ve bu kadar özensiz bi durumla karsılacaksın. Yazık gercekten umarım bi yanlıslık vardır. Ayrıca GPler tamamen yurtdısı üretimi degil mi bu konunun da bi acıklık kazanması lazım.
:dilcikartma::yucky000::agiskavgasi:Bişey var bu iş te:no000000::no000000::no000000::thumbdown:
marter'le fiatın boyle bi anlaşması oldugunu bılmıyodum da bole bi araba yapıp guwenlık ıcın bu kadar kasıp bole işgüzarlık yapmalarını dusunemıyorum bıde bu dandıkse koltuklar (belkıde mantıksız konusuyosam uyarın) kaza yapsan takla atsan koltukla bırlıkte fırlarsın kac tane takla atan gp gordum resım olarak (Allah kımseye gostermesın) bole bı manzara yoktu
GP lerin tamamıyla ithal olması gerekiyor.Bahsedilen sadece Linea mı?Bir de koltukları bu kadar özensiz (Gerek montaj gerekse fonksiyonel olarak) olan bir araç 5yıldız alamaz.Nedeni ise kaza anında döşemenin ya da montaj yerlerinin koparak sürücüye zarar verme ihtimali.Sadece ön konsolun güvensiz bir hareketinde bile tek yıldızı götürürler araçtan...
Tabi bana göre de GP lerimizin döşemelerinin biraz daha kaliteli olması gerekiyor:)
gayet net şunu söyliyim "ben inanmıyorum bu ukdeye".. :)
dip not: gerekli gördüğüm yere de danıştım, cevap gelir gelmez sizlerle paylaşırım..
.
konunun tam bir açıklığa kawuşmasını merakla bekliyorum..
doblo ve linea turkiyede uretiliyo kardes, punto degil , karıstırdın sen...:bye10000:
peki siz böyle bir mevzuyu neden bizlerle paylaştınız? yani şirketten ayrılmış olsanız falan anlarım da, hala çalıştığınızı söylüyorsunuz..benim kafam karıştı biraz ne yalan söyliyim...:huh00000:
yani koltukları burası üretmiş, camları almanlar satmış çok da mühim değil de adamlar bağıra bağıra GP İtalya da üretiliyor diyor, eğer dedikleriniz doğruysa nasıl bu lafı edebilirler anlıyamadım pek..
.
evet konu gitgide ilginçleşiyo eyer bu koltuklar bursada yapılsa şimdiye kadar kesin bi yerlede söylenirdi
yani şimdi bizim koltuklar feyk mi :)
doğrusunu söylemek gerekirse benimde kafam karıştı bu yazılanlardan sonra.
gizem hanım bende bir biligiyi paylaşayım sizibnle.gp nin italyan üretimi olması bütün parçalarının italyada üretildiği anlamı taşımıyor.
arkadaşım toyotanın logistic departmanında çalışıyor.onun söylediği toyota bile bir çok parçayı türkiyede otomobil yedek parçası üretimi yapan firmalara bir çok malzeme ürettirdiği.lakin üretilen her parça japonyaya gönderilip onay aldıktan sonra seri olarak üretildiği.ve hep aynı standartta olması gerektiği.bunlar göz önüne alındığında gp nin koltuklarıda türkiyede üretilebilir.
örnek daihatsu copen japon üretimi bir araç ama koltukları recaro ve daihatsunun fabrikasında üretilmiyor o koltuklar.daihatsu copen için özel olarak ürettiriyor ve montajını yapıyor araçlarına.
.
bu pek bilinmeyen bir şeyde değil aslında.
tofaşın giriş kalite kontrolde diğer yerli üreticilere göre esnek davrandığını pek çok otomobil yan sanayi firması söylüyor. bu maliyet politikası ile ilgili bir durum. yan sanayinizden ne kadar kaliteli ürün isterseniz o kadar yüksek ücret ödersiniz , fiyatı öldürdükcede kalitenin dibe vurmasını göze alırsınız. sadece tofaş için değil pek çok firma için bu durum böyledir.
arkadaşa tek katılmadığım nokta grande puntonun Tofaşta üretildiği kısmı. İtalyadaki durum nedir bilemiyoruz.
arkadaşlar eşimde bızım gp nın koltuklarının kalıtesını eleştırmıtı bu açıklamaya şaşırmadım eşim toyota koltuk imalat ve montaj kısmında görevli
IRCotaimer sizin cümleleriniz bütün olanları hiçe saymakta.Madem sizler bu işi yapıyorsunuz yarın buraya bi fotoğraf koyarsınız ? ;)
tavan direkleri zaten inanılmaz kötü ve kalitesiz yapılmış üzerindeki plastık kaplama salmaya başladı koltuklar zaten dedğin gibi kumaş kalitesi kendini belli ediyor arabalarımız bu fiyata ancak bu kadar olur ama başka araçlarla karşılaştırırsan kimbilir neler vardır..sonuçta bmw veya ww almıyosun cok fazla işçilik ve kalite beklememek lazım bu fiyata bu kadar...
arkadas gp nin sadece koltugunun turkiyede uretildigini solese ok ,a dan z ye komple turkiyede de uretildigini soluyo... ben gp nin sadece italyada uretildigini biliyodum...
.
[QUOTE=IRCotaimer;96029]Arkadaşlar ne günah çıkarıyorum neden şaka nede size yalan söylüyorumki öyle bi gereksinim yok.Neyse size bunu açıklamam içimde kalan bişey olduğundandır..Linea - Punto - Doblo bu araçlar türkiyedede üretiliyor.Sizin yanlışınız var sanırım.Ayrıca bana gerçekten inanmayanlar sizden tek bir isteğim olacak açıkladığım yerleri sökerek bi bakmanızı dilerim.Kimseye yalan atmak gibi bi kaidem yok.Ve bu arada ''MARTUR'' Scania Iveco Volvo şirketlerinede koltuk ve benzeri yan sanayii üretimi yapmaktadır.Fiat'a şirketiyle tam teşkilat çalışmaktadır.Ve bişey daha ; Bi arkadaş şirketin kalitesini sormuş.Cevabını vereyim ; Şirket yaklaşık 10 firmadan oluşuyor ve bir holding.Ayrıca 900 kişi çalışanı var.Bu ''MARTUR''a bağlı birşey değil ayrıca MARTUR A.Ş.'ye günde 50 tane Fİattan mühendis geliyor.İtalyalarda cabası.Bu demektirki MARTUR a.ş tek başına karar veren bir şirket değil.Bir şey daha Araçların 5 yıldız güvenlik testleri bir kereye mahsus yapılır ve sınıfında geçerli olan araçlara güvenlik sertifikası verilir.Birdahada butür bakım yapılmaz.Gp ler sadece yurt dışına mahsus bi imalat değildir.Fiatın Birçok fabrikaları bulunmakta dünyada.Heryerden farklı üretimler toplanıp bir yerde toplanıyor.Yani illaki italyadan ithal edilmesi oraya ait bi araç olduğunu göstermez....
arkadasım 3. cumlende punto linea ve doblo turkiyede de uretiliyo demiisn iste!!! sen bence ne yazdıgını bilmiyosun :clapping::clapping::clapping::clapping::clapping: :clapping::clapping:
.
Üretim konusunda dediklerine katılıyorum.Anlaşılan koltuklar Türk Malı.Ancak dediklerinden NCap a gönderilen araç ile kullandıklarımız arasında fark olduğunu anlıyorum.Bu durum oldukça ciddi bir problem yaratıyor.Ben hala araçlarımızda 5 yıldız güvenliği karşılayacak koltuklar olduğuna inanıyorum.Tabi önceden de belirttiğim gibi GP iç mekan döşeme kalitesi iyi değil maalesef...
futbol maçındamıyız ne?
Bence de doğruluk payı kesinlikle var.Ancak sınıf standartlarını karşılayan ve 5 yıldızlı bir aracın koltukları bu kadar kötü ve güvensiz olamaz.Demek istediğim bu...
.
Herkes ilgilendiğine göre bu konu bu hafta içi açıklığa kavuşur herhalde?
Eğer dediğiniz gibi ise kaliteli iş çıkartmışsınız.Ben koltuklardan rahatsız olan duymadım
.
Peki ben bir şey daha soracağım üretilen her mal kalite kontrol den geçmiyormu yani siz hemen dikip yapıştırıp araçlaramı takıyorsunuz bunu bir kontrolü yok mu ..
Arkadaşlar ben 7 yıldır Tofaş çalışanıyım. Şunu gönül rahatlığıyla söylüyebilirimki Puntonun Tofaş'ta üretilmesi gibi bişey söz konusu değil. Tamamen ithal. Fakat martur koltukları yapıp İtalya'ya gönderiyorsa bilemem. Grande puntomuz İtalyanın Melfi kentinde, yani Alfa Romeo'nun üretildiği fabrikada yapılıyor diye biliyorum. Ve arkadaşımızın neden böyle bi açıklamaya gerek duyduğunu anlayamadım. Ordan para kazanıp geçimini sağlıyosun ve ekmek yediğin kaba ediyosun. Marturun ürettiği koltukların hepsi iyide sadece grande puntonunkimi kötü. Sen kime hizmet ediyosun. Bu tür açıkmalar yapıpta sonra kazandığın parayı gönül rahatlığı ile nasıl harcıyorsun????