Evet 23 Haziran itibariyle aynı donanımlı düz vites golf ile dsg şanzımanlı golfün arasındaki fiyat farkı tam 10.000 TL.
VW Türkiye - Binek Araç 2012 yılı fiyat listesi
buyrunuz bakınız..
Printable View
Evet 23 Haziran itibariyle aynı donanımlı düz vites golf ile dsg şanzımanlı golfün arasındaki fiyat farkı tam 10.000 TL.
VW Türkiye - Binek Araç 2012 yılı fiyat listesi
buyrunuz bakınız..
Ziyade olsun
Dsg güzel buluş.Adam hakkını fazlasıyla alıyor. Ben gidip vw almam.Hem o kadar para vercegim hem de bekleyecegim
Dsg sanzimanli golf u bir gun boyunca kullandim... Harika bir vites... Deger dogrusu...
Yuh arkadaş ya..
Tamam DSG süper bir janzıman ama.
Polo ve Jetta da DSG farkı 5500 iken Golf 'te 10000TL e yakın olması resmen dolandırıcılık!!!
~(aynı kasa) aynı motor aynı şanzıman satıyor.
Jettada 5500 fark varken
Golfte 10000 fark var!!
Ucmus adamlar..
'ı kullanarak HTC HD 2'den gönderilmiştir.
bu adamlar para saymayımı bılmıyor dayakmı yememiş :D
tatlılar şirketten
vw almanyada halkın arabası diye geçiyor ama ülkemizde mubarek mercedes statüsünde işlem görüyor.
DGS bende kullandım gerçekten ii iş çıkarıyor ama 10000 fark çok. ii ce zıvanadan çıktılar.
dün jettayla bakındım benzinliyle dizel arasında fark 15000 TL yuh demdim o kadar farkı vermenin ne anlamı var 3 kr kar edeceğim diye.
Anlamsız doğus oto anlamsız fiyat ve satış politikası var.
DSG kullanıyorum, vites geçişleri çok rahat, hızlı ama 10k ona vermek yerine bir üst model arabaya salça olurum.
nasıl olsa sorun çıkarır da garantiden değişirse diye onunda parasını peşin alıyorlar :D
sanırım orada satış politikasından dolayı, mesela 30 bin liralık trendline paketinde ötv ve kdv ile metalik boya farkı 250 lira ise 40 bin liralık highline paketinde ötv ve kdv ile fark 350 lira oluyordur, rakamları afaki yazdım ama diğer firmalar giriş ile full paket 250 - 350 arası yazmak yerine fix 300 liraya bağlamış olabilirler. vakti zamanında passat fiyat listesine baktığımda bi-xenon pakete 1,6 motorlar için 1800 tl 2,0 motorlar için 2900 tl gibi farklı rakamlar yazınca ne alaka diye düşünmüştüm, sonra aklıma motor farkından dolayı ötv dilimi değişince vergi yükseliyor fiyat şişiyor diye aklıma geldi.
keşke firmalar aracı faturalandırırken baz versiyondan faturalandırsalar, aldığımız her donanım artısı ayrı bi faturada aksesuar olarak faturalansa, gereksiz fiyatsal şişmelerden kurtulurduk :)
arkadaşlar doğuş ve Wv ne yapsa haklılar çok doğru bir fiyat politikası uyguluyorlar adamlar satıyormu satıyor belli bir satış grafiği var mı var satış hedefini tutturuyorlar mı evet eee nasıl eleştirebilirsiniz onları sorun bizim türk milletinde nasıl araba alacağını bilmiyor hala sümbülle puntoyu karşılaştıran var bizde alman hayranlığı var malesef
onu diyenler arabayı araştırmaya önce ikinci el piyasası değerinden başlayanlardır :) son kasanın 1,2 dizelini kullandım puntoyu almadan önce, sanki massey ferguson mübarek, patoz üstünde değirmene fındık dökerkenki aynı sarsıntıyla bekliyordum rolantide, abartı yok dediğimde kimse dalga geçtiğimi sanmasın :)
o DSG şanzımansa bizdede DSG sol bacak var, güzelim puntomun yumuşacık debriyajına basıyorum hızlı hızlı vites geçiriyorum neden vereyim 10.000 farkı ben şimdi :D
Doğuşoto son dönemde takdirimi kazanmıştı fiyat politikasıyla ama bu dsg farkında puan kaybetti :) Sıfır alırken verilen 10000TL lik fark yedek parçada en azından 20000TL olur.Garantisiz dsg değiştirecek olanlar neredeyse sıfır araç parası verecekler bu vites kutusu için...
bravoyu tercih ederdim
manuel vw... fıyatlar ıyı ,dsg vw zaten yokkı.. gıt bayıye 1.6 tdı dsg ıstıyorum de zaman ve fıyat veremıyor:) benzınlı arac satısları dıplerde gezınırken vw catır catır satıyor...ve bence benzınlı fıyatları makul... ancak 1.6 tdı comfotlıne dsg sanırım 68000 tl cıvarı falan ... cok sacma bır fıyat...
demekki dizel otomatik enflasyonu var. talebi başka modellere kaydırmak için fiyatları böyle tutuyorlar..
Çok net bir şekilde Vw, fırsatçılık yapıyor.Dizele olan talep arttıkça fiyat farkıda açıldı.Bir kaç yıl öncesine kadar dizel ile benzinli arasındaki fark 3000-4000 tl civarıyken şu an 10.000 tl..Soygun bu başka birşey değil.
Keza dsg şanzımanın başarısı günden güne yayıldıkça fiyat farkınıda arttırdılar.Orta segment bir aracın, ki buna vw de dahil, düz vites - otomatik vites farkı 5000 tl den fazla olmadı hiç bir zaman.10.000 tl fark nedir ? Hele hele dizel otomatik almak isteyince 20.000 tl fark oluşuyorki , ikinci el punto alırsın o farkla.
Golf yada Jetta, düz vites tsi comfortline, 43.000 seviyesinde ki, muadillere göre en cazip seçenekler, bu da ayrı bir enteresan.