gmb Nickli Üyeden Alıntı
öncelikle belirtmek istiyorum amacım polemik yaratmak yada benimle paralel düşünmeyen forumdaşlara cevap vermek değildir, amacım bilgilerimi, deneyimlerimi paylaşıp sizin gibi değerli insanlardan yeni bilgiler edinebilmektir.
mesleğim gereği 11.000 d/dak dönen buhar türbininden 16 silindirli dizel jeneratöre kadar birçok makinenin mekanik bakımında bulundum, halen de bulunuyorum birçok yerli yabancı "dedem yaşında" mühendisle teknik diyaloğum oldu, halen de oluyor, diyeceğim o ki mikrometre hassasiyetindeki makine parçalarında bile "rodaj" gerçeği vardır, mekanik parçalar TAM ölçülerinde olsa dahi birbirine alışması gerekmektedir, şu an kullanmakta olduğum arabamın 1. pistonu ile 3. pistonu bile aynı ölçüde değildir, sökülüp birbiri yerine kullanılmaları zordur, çünkü 1. piston sanayi deyimiyle kendine göre yer edinmiştir, 3. piston kendine göre...
başta da söylediğim gibi amacım inadına düşüncemi savunmak değil daha geniş kapsamlı bilgi verebilmektir,
saygı ve sevgilerimle