kolay gelsın aracım 110bın oldu 1 aydır vıtes gecıslerınde zorlanma olmaya basladı ozel servıs 280 TL fıyat verdı sızce uygunmu hatay yada adanada olan arkadaslar daha uyguna bunu nerde yaptırabılırım
Printable View
kolay gelsın aracım 110bın oldu 1 aydır vıtes gecıslerınde zorlanma olmaya basladı ozel servıs 280 TL fıyat verdı sızce uygunmu hatay yada adanada olan arkadaslar daha uyguna bunu nerde yaptırabılırım
çok uygun gibi geldi bana..
o sadece parça fiyatıdır sadece debriyaj değiştirmeye sanayide ustalar 150 tl işçilik alıyorlar 130 tlye orjinal debriyaj setini almanız pek mümkün değil
hepsı ıcın 280 tl ama markası ne bılmıyorum
Hocam daha dün ERO serviste değiştirdim çok memnun kaldım.İst. da değilsin yetkili servisin verdiği parça fiyatıdır bencede o.Ben 110 tl aldım 150 tl işçilik verdim.Ama yanında ufak tefek şeyleride hallettiler sağolsunlar.APE markaydı yanlış hatırlamıyorsam ve şuanda debriyajım pamuk gibi
90 hp'nin setini sorabilir misiniz :D
Valla servisteki arkadaşlar satmıyor.Ben parçacıdan temin ettim.Akınsal san. sit. diye arattırırsan sanırım opradaki fiat parçacıları çıkıcaktır.Farklı mı ki? Ondan bile haberim yok.
Yetkililere buradan sesleniyorum. Ucuzlatsanız biraz şu parçanın fiyatını da biz de değiştirsek arada bir :)
75 olduguna sevındım aracımın :)
yuh be! 850TL nebuamk?
ciddi misiniz?
Orjinal Opar baskı balata 145tl geriside işçilik notmal fiyat yani
T-jetin sadece debriyaj seti 400 tl gibi bişey galiba:)
çünkü 90 lıkların baskı balata değişiminde volan da değişmek zorunda bu yüzden fiyat kabarık
Hocam 90 lıklara özelmi bilemicem ama volanı taşlıyorlar.10 numarada oluyor. Bence gerek yok değişmesine...50tl gibi bişi ver taşlat.
bu taslatma olayı nasıl oluyor sıkıntı yasamıyalım sonra 280 verecekken faha fazlaya patlamasın bıze ****
Valeo 'nun debriyaj seti 260 TL civarinda piyasada. Buna baski, balata, rulman dahil. Benim aracim 150 bin km'de ve henuz degisim yapmadim. Servise sordugumda toplam 700 tl lik bir fiyat cikartmislardi iscilik dahil 2011 icin.
Geçtiğimiz hafta serviste debriyaj setini değiştirdim..
1,3 Multijet için;
Malzeme: 228,00 TL
İşçilik: 235,00 TL
Toplamda 450 civarında bir masraf söz konusu...
Yetkili servisler çok fazla işçilik alıyorlar. Benim aracım da 80,000 de 90lık bugün servise bıraktım arycaklar bakalım ne kadar hesap çıkacak görcez ama şimdiden 400-500 gözden çıkardım :(
FIAT Kampanya yapti sadece 1.3 dizeller icin . 280 TL fiyat dogru. Kisa bir sure icin gecerli bu fiyat. Normalde 650Tl falan debriyaj degisimi serviste, bilginiz olsun.
Benım aracım T*Jet Sport ama Akpınar saolsun bana da mesaj yollamış :)
Aynen yazıyorum gelen mesajı: .bu fırsat kaçmaz! 1.3 debriyaj kampanyası, sadece ve sadece 280TL+kdv.
Ben eski araci 20bin küsür kilometrede bir bayandan almıştım :) Araba her ne kadar tiptronikte olsa bayan kullandı mı olay değişiyor :D
Bu baskı balatalarda bir değer var. Puntolarda bu değer 10.000'e gelmeden balatanın değişmesi gerekiyor. Serviste ölçtürdüm, benimki de 7600 civarında falandı riske girmemek için değiştirdim direkt olarak.
Bende biraz vites geçişleri daha kolay olsun ve debriyaj biraz sert gibi değiştirsem ne olur diye ustama sordum,Oda gerek yok ama 250-300 gibi bişey tutar dedi..İşçilik içinde..
arkadaşlar az önce 1.3 mjet puntomda vites gecmemeye başladı ve yolda kaldm resmen 2.viteste 10 km falan işe gitmek için kullanmak zorunda kaldım..bu problem nedir?
debriyaj değişiminde fiyatları
1.3 multijet debriyaj seti orjinal valeo marka 135 tl işcilik 175 tl
1.4 fire motor orjinal set 160 tl işcilik 175 tl
1.4 16v starjet orjinal set 200 tl işcilik 200 tl 6 ileri şanzuman
1.3 multijet 90 hp 6 ileri debiryaj seti orjinal luk 250 tl debriyaj rulmanı 270tl işcilik 250 tl
90lık puntolarda oynar volant ve hidrolikli debriyaj rulmanı var ondan malzemeleri pahalıdır diğerlerinde sabit volant var fiyatlar 3 aşağı 5 yukarı bunlardır..
Valeo orjinalidir 90 lıkla luk markadır orjinalden şaşmayın
abi t-jet içinde fiyat yazsaydın bi o eksik:)
aracım 77000 km de 1 2 ve geri viteste geçişlerde sorun yaşıyorum zor geçiyor debriyaj gayet sağlıklı görünüyor yumuşak ve dipte kavrıyor hemen viteslerin zor geçmesi normalmidir yoksa baskının bittiğine mi işaret ortalama kaç bin km bu araç baskı değişim ister teşekkürler
ya vites teli ya da baskı balatadır bunun sorunu; eğer ki yolda hiç çekme yapmıyorsa baskı balata bitmiş gözüyle bakabiliriz ama diğer türlü vites telinde kopma olmuş olabilir; hiçbir vitese geçmeyip de sürekli aynı viteste kalıyorsa vites teliniz kopmuş demektir. Forum içerisinde birkaç konu açılmıştı bununla ilgili ararsanız bulabilirsiniz ne kadar ne sorunla karşılaşılmış falan diye
motorlarda farklılık olduğunda volan dişlisi ve debriyaj takımı farklı olabilir, bu yüzden farklı ürün olabilir. Ancak Linea için Bravo'nun debriyaj takımı ile aynı parçalar kullanılıyor olabilir ondan emin değilim; yetkili servise ya da bir Fiat özel servisindeki ustaya sormakta yarar var.
bende 1.4 8v fire var. Merak için sordum. orjınal set 150 tl işçilik 100 tl. ustam değiştirirsen o fiyata hallederiz dedi sağolsun :)
Ustam,
Peki Fire Dualogic için de aynı set mi kullanıyorsunuz?
Burda ustamız manuel ile aynı balata taktığımızda daha kısa gidiyor, erken bitiyor o yüzden 280TL'lik bir balata var onu kullanıyoruz dedi.
Bu olay tam olarak nedir, ne takcaz bu dualogic fire lara??