Arkadaşlar 2010-2011 Benzinli Punto Evo Düşünüyorum Hatasız Donanım İse
Skydome
Evo Kit
Esp Kit
Bu Seçeneklerde Bir Araç 2. Eli Ne Kadardır...
Şuan Param Gelmedi Ama En Fazla 32 Bin'e Çıkabilirim...
Yorumlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler...
Printable View
Arkadaşlar 2010-2011 Benzinli Punto Evo Düşünüyorum Hatasız Donanım İse
Skydome
Evo Kit
Esp Kit
Bu Seçeneklerde Bir Araç 2. Eli Ne Kadardır...
Şuan Param Gelmedi Ama En Fazla 32 Bin'e Çıkabilirim...
Yorumlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler...
dizel mi benzinli mi ?
Pardon Yazmayı Unutmuşum Az Km Yapıcagım İçin Benzinli :)
benzinli ise olabilir de dizelse sanırım zor :S
aynı anda yazmışız :)
Bakıyorumda Çok Ucuk Fiyatlar Yazmışlar Hep 2010 Model Aynı Donanımla 2011 Aynı Donanımı Aynı Fiyat Yazan Bile Var
32 bine çok rahat bulursun hocam,heleki benzinli istiyorsan.
ancak 2.elde 3 ü bir arada bulunur mu onu bilemiyorum :)
evo kit yok ama asist kit var bende satmaya niyetlendim bi ara 30 istedim kimse vermedi o kadar :D
Olmuşken 3 ' ü Bir Olsun İstiyorum Ama Denk Gelmiyor Esp Evo Olanda Skydome Yok Skydome Olanda Esp Yok Gibi :):):)
Olmadı Öyle Yapıcam Skydome+Evo Kit 2010 Ve 2011 Modelleri Ne Kadardır Ve Renk Tavsiyesi Yaparmısınız İçi Bordo Olucak...
bende hepsi var ama dizel :) bi de fiyat tutmuo hocam :)
Skydome görüntü konfor işine yarar ama esp güvenlik donanımıdır.Ben aracımı alırken hiç bakmadım skydome fln istemedim esp olsun yeter.Skydome kullanırken güzeldir keyf verir ama trafikte virajda bişeyde araba kaydığında skydome değil esp hayatınızı kurtarır :)
Oda Önemli Tabiki...
Dualogic+Evo Kit bak istersen ;) Dualogic bulduğun kadar kolay bulamazsın ESP paketli araç.
Dualogic Düşünmüyorum Abi Tamam Rahat Oluyor Heleki Trafikte Ama Yakıt Biraz Fazlalaşıyor Yokuşlara Hızlı Girmen Gerek Yada 1 le Çıktıgın Yokuşta Gaza Basınca 2 Ye Atıyor Sonra Çekmeyince Stop Eder Gibi Geri 1 e Atıyor Sıkıntı Benim İçin Manuel Daha İyi :):):)
Bence manuelden şaşma sonuçta çok güçlü makineler değil bizim araçlar.Ve kesinlikle beyaz al hele birde skydome olursa vallahi geceleri arabada yatarsın.
Ah paranın gözü kör olsun yetmediki param full alaydım aracı :(
Halil bey galiba dualogic hiç kullanmadanız.sadece kulaktan duyma bilgilerle yorum yapıyorsunuz.
1)dualogicte rampada yada düz yolda dip gaz yaparsanız araç vites yükseltmez neredeyse 5000 devire kadar devam eder.Hatta rampada vites düşürüyor
2)Rampaya 3. yada 4. viteste girdiniz tabiki araç çekmez vites koluna (-) yönünde 2 kez dokunun 2 vites düşürsün toplam 2 sn sürmüyor.düz viteste debriyaja basana kadar 2 vites düşmüş oluyor :)
3)dualogicte yakıtın düz vitesten fazla yaktığını ilkez sizden duydum kış ayı tamamı şehir içi 7,40lt/100 km
4)tahminim dualogic kullandıysanız bile eco mode olan bir araç kullanmadınız.eco modda 2500 devirde vites değişimi oluyor.ve çok ekonomik
5)size bir örnek veriyim; İstanbulda kartal-Merter arası yaklaşık 45 km.gidiş dönüş 90 km trip B yi sıfırladım trafk yokken BOT 5,90 dı.
Aracımda blue me olduğundan dolayı eco drive programı yüklü.bütün sürüş verilerimi kaydediyor.45 km yol verilerini inceledim 45 km yolda 1km de 27 kuruş yakmışım.sürüş verilerime not veriyor(eco drive)
hızlanma 2 yıldız
vites değişimi tam yıldız :)
yavaşlama yarım yıldız eksik :)
dualogıc te baktınki sorun oluyo manuele alır kullanırsın trafikte otomatiğe çevirirsin :)
Doğru Dualogic Hiç Kullanmadım Ama Meganın Otomatigini Kullandım Ve Araç Bana Pek Seri Gelmemişti Duologic Nasıldır Bilemem Ben Sadece Fikrimi Belirttim Yakıt Konusundan Manuele Göre 1 Lt Fazlada Yaksa Olur Aslında Ama Sıkışık Trafikte Dur Kalk Dur Kalklarda Dualogicte Sorun Yaşıyanları Duymuştum Ondan Biraz Sogudum Yoksa Vites Koluyla Oynamayı Pek Sevmem :):):)
Halil bey dualogic lerde düz vitesten az yakıyor.fiatın sitesine girip fabrika verilerine bakın.sorun falan yok artık dualogicte.1500km şehir içi istanbul trafiği en ufak hata vermedi
-Yoğun trafikte ısınmayı engelleyen S&S (start stop)sistemi mevcut araçlarda.
-yokuşlarda kaymayı engelleyen Hill holder
-yapılan yazılım geliştirmeleri ile birçok sorunda çözüldü
Şehiriçi (Manuel/Otomatik***) 7,5/-6,9
Şehirdışı (Manuel/Otomatik***) 5,0/4,6
Bilgi Verdigin İçin Teşekkürler Bu Kadar İyi Oldugunu Bilmiyordum :)
kardeşim ben sana su kadarını soyleyeyim istanbul trafiginde dualogic manualdan az yakar dıyen adam yalan soyluyordur bu kadar net !
Manuel vitesli araçlar da yoğun trafikte, dur kalk dur kalk trafiklerde, baskı balatanın ısınması sonucu; kalkış yaparken titreme yapar ;)
Bizim Megane Düz vites araçta ~60000km'den sonra yoğun trafikte kalkışlarda titreme sıkıntısı baş gösterdi.
Benim dualogic aracım 44000km'de; aldığımdan beridir yoğun trafikte 20-30dk geçirdiğim durumlarda, epeyce titreme yapıyor kalkışlarda. Trafikten çıkıp araç balatalar biraz kendine geldikten sonra problem kalmıyor ;)
insanı yalancılıkla suçlamak kolaydır.verileri yalanlamak zordur.3 tane fotoğraf koydum.blue me ye ait ecodrive verileri.639 km nin tamamı istanbulda büyük kısmı yoğun trafik ve kısa mesafede kullanıldı.ecodrive verilerine göre 49 yolculuk yapmişim
1)fotoğraf eco drive :
Toplam mesafe :639,3 km
ortalama yakıt tüketimi :7,50lt/100 km
kullanılan yakıt :48,2 lt
yakıt mağliyeti :210,63 tl
1KM DE TÜKETİM : 0,32 KURUŞ
2)FOTOĞRAF ECO DRİVE 2
Toplam mesafe :38,90 km
yakıt mağliyeti :9,59tl
1KM DE TÜKETİM : 0,246 KURUŞ
S&S özelliğinin bahsettiğim konuya bir + katacağını düşünmüyorum aslında.
Çünkü frene bastığında baskı balata boşa çıkar. Yani araç debriyaja basılı halde ya da boşta durduğun sürece baskı balata ısınmaz.
S&S olsa da olmasa da bir etkisi olmasa gerek ;)
Her kalkışta veduruşta, balatanın her kavrama ve bırakması sürecinde balata normalden fazla ısınmaya maruz kalır, bu durumda da yeni araçlardan ziyade belirli bir km'nin üstünde/ belirli bir kullanıma/aşınmaya sahip olan baskı balata titreme yapar. O yüzden senin bu problemi yaşamaman çok doğal ;)
Biz de MegII'yi sıfır aldık ve uzun süre sorunsuz kulladındık.
Tabi herkesin başına gelcek diye bir şart yoktur, inşallah başınıza gelmez :)
Ama benim aracım kalkışlarda, özellikle ECO'da iken, fazlaca yarım debriyajda kaldığı için erken yıpranmış olabileceğini düşünüyorum.
FURKAN BEY TEKNİK OLARAK BİLGİM YOK SADECE YORUM YAPICAM ;
araç yarı otomatik olduğuna göre robot bizim yerimize debriyaja basıyor.aşırı dur kalkta debriyaj ısınıyor.düz vites araç tan bağlantı kurarsak durduğumuzda hatta çok yavaşladiğimizda debriyaja basmak zorundayız FRENE BASIP durduğumuzda robot debriyaja basmaya devam ediyor.
S&S çaliştiği zamn debriyajı bırakıyor araç.
Servistede bu yorumu yaptım onayladılar :)
ya senin mesajlarını engelleme falan yokmu böyle alt kültür konusmalarını gormek istemiyorum cunku ? artık bundan sonra ne yazsanda cevap vermiyorum cunku ozellıkle senınle ılgılı bırsey yazmadıgım halde sataşıyorsun iyi günler diliyorum sana bu kadarı yeterli.
Yoruma OK de ;) Çıkarım biraz yanlış.
*Debriyaja tam basılıyken baskı balata boşta dönmeye başlar, o yüzden baskı balata ısınmaz ;)
*Araç boşta, debriyaj basılmıyorken ise. Debriyaj Volana tam yapışmış şekildedir. Ancak şanzıman tarafından boşta olduğu için yine ısınma yapmaz.
**Isınma olayı debriyaja basılma ve çekilme işlemi esnasında meydana gelir. Motor/Volan devri ile şanzımanın devrinin eşitlenmesi sürecinde. (Kavrama Sürecinde)
O yüzden dedim, S&S olsa da olmasa da debriyaj balatasının ısınmasına etkisi olmasa gerek diye.
Debriyajın tam basılı olarak durmasının sakıncası debrijay bilyasına/rulmanına dır.
Onun da kalkışlardaki titremeye bir etkisi olmadığı kanısındayım. Bir kaç Ustamız var forumda, söylediklerimde hata varsa eğer düzeltinler lütfen.
paronayakmısın nesin başka birine dualogic düzden az yakıyor diyorum cevap olarak bunu diyen yalancıdır diyorsun.Senin nasıl biri olduğunu zaten anladm sataşmasan cvp yazmazdım.bundan sonra sataşsanda yazmam
kelime hatası yapıyorum ters düz konuşuyorsun.POLİSE HAKARET EDİCEK YAZILAR YAZYORSUN UYARIYORUM TEHDT EDİYORSUN KÜLTÜRDEN ALT SEVİYEDEN BAHSEDİYORSUN
seninle sidik yarıştırıcak haliMde yok.
aldiğim eğitimde insanlığımda belli forumdakilerde kimin ne olduğunu biliyor.
SANA DAHA ÖNCEDE SÖYLEDİM BENDEN UZAK ALLAHA YAKIN OL