Arkadaşlar multijetde 1.3 75 likler de chipten başka uygulama yapan oldu mu güç artışına yönelik başarılı
turbo kanatlarının büyütülmesi kat iptali power box dışında....:motorcu: ne yapıldı kaç hp aldınız
Printable View
Arkadaşlar multijetde 1.3 75 likler de chipten başka uygulama yapan oldu mu güç artışına yönelik başarılı
turbo kanatlarının büyütülmesi kat iptali power box dışında....:motorcu: ne yapıldı kaç hp aldınız
turbo kanatlarınn büyütülmesi nedir nere yapar ne kadar ücreti vardır ?
mjete sakla hevesini :D
Ne işe yarar peki ? deli heycan var üstümde :D
75g+SÜRÜCÜ:D
bugün 1.3 Mjet e yapılacak en iyi şey 95 liğin turbosunu monte etmek olur..
hem çok erken dolar hem 275nm tork kapasitesi olur..
chip ve box...bunu anlamıyorum...yazılımda zaten istenildiği gibi bir düzenleme yapılabilir...bu resmen bir kandırmaca bir satış politikası....ikisi bir arada olan gereksiz bir uygulama...
ayrıca...yaptığım bir 75 lik gp.... chipli bir 90 lığın bir boy gerisinden gidiyordu...
bir boy geriden gitmemek içi 90 lığın turbosunu takmak ne kadar gerekli...yada bir ihtiyaç...bir de maaliyeti var...
portekizde trw performance diye bi şirket var multijet için özel kitleri var istersen onlara da bakabilirsin. 90hplikler için 170hplik bide sanırım 75likler içinde 130hplik kiti vardı.
TRW Performance | Facebook facebook sitelerinde fotoğrafları var dyno ölçümleri de var. zaten önemli olan o güce çıkartmak değil o güce ne kadar dayanacağı.
Arkadaşlar ben chip yaptırmak istiyorum fakat güvenilir bir yer İzmir'de neresi var.
ecotorg hüseyin arkadaşımız var düşünürsen özelden cepini sana atayım güzel bir uygulama yapar ankaraya yolun düşerse cemal abiye git derim ama :)
Chip yaptıracağım. İzmir içinden yaptırmak istiyorum. Araç sadece 370km de olduğundan bir zararı olur mu diye endişeliyim.
chip tuning için -izmir servis Çamdibi + Hm garage tuning 3 sanayi bornova 1.3 75 lık 2 aracımızdan 1 ine chiptuning yapıldı +2 ci benim aracıma almanyadan getirtiğim chip box ...turkıyede satılan power box ıle aynı urun!! takıldı sonuç :) dyno da 87-90 arası aynı çıktı asfaltta ıse ben 1 boy onde yurudum
Chip maliyetleri nedir.
bu dediklerin yapılsada abi tamamen 90 hp gibi olmaz en bastinden volant debiryaj sisteminde farklılıklar var onun haricinde emme manifoltunda kaptör denilen bogaz kelebeği var map sensörüne kadar farklı ısıtma bujileri bile farklı ......... :)
genelde ağırlık chip tuningden yana farklı bir işlem deneyen yok
Ya konusu varken sorayım. Bende 105 hp Bravo var. HGT turbolu malumunuz. Bunun turbosu olurda bigün biterse 120 hplerdeki VGT turbo taktırmak istiyorum. Mümkünmüdür ? Neler lazım ? Ayrıca bu halindeyken sadece intercooler büyütsem bir faydası olur mu ? Eğer faydası olursa sanırım chipten başka uygulama yapıcak ilk ben olucam :P
direk tak calıstır olmaz.. işletim sistemini yeni turbo kontrol mekanizmasına gore ayarlamak gerekir.
intercooler büyütmek size avantaj sağlamaz..
önce hedef belirlenmeli,
daha fazla güç ise ki bu üst devirlerde mümkün üzerindeki turbo büyütülmeli,
alt devirlerde tork isteniyorsa VNT turboya geçilebilir..
Chiptuning yapılacak o zaman yeniden ? Yada onun gibi birşey :D
Benim amacım yakıtı çok arttırmadan biraz daha fazladan beygir sağlamak. Yakıt artışı %20ye kadar sorun olmaz belki de. Nasıl yapabiliriz bilmiyorum. Chiptuningli aracım sadece. Arkadaşım 1.3 90 hp astrasına geçen büyük intercooler taktı. 106 hp çıktı araç. Aynı zamanda da yokuşları çook daha rahat çekiyor. O yüzden sordum intercooleri. Hemde yakıtıda azaldı azda olsa.
75 hp multijet turbosu değişken geometrili turbo ile değiştirilir mi? Yani montajda yerine takma olarak ekstra revizyon gerekir mi?
Astra nın Cooler hacimini arttırdığınızda zaten gec dolan turbo dahada gec dolacak, ve şehir içi kullanımda ciddi tüketim arttıracaktır.. bunlar tecrübeyle sabittir..
dizel motor benzinli kadar soğuk havayı sevmez..
Bence düzgün bir turbo upgrade işlemi tam size göre..
[QUOTE=cemal arslan;603150]chip ve box...bunu anlamıyorum...yazılımda zaten istenildiği gibi bir düzenleme yapılabilir...bu resmen bir kandırmaca bir satış politikası....ikisi bir arada olan gereksiz bir uygulama...
ayrıca...yaptığım bir 75 lik gp.... chipli bir 90 lığın bir boy gerisinden gidiyordu...
bir boy geriden gitmemek içi 90 lığın turbosunu takmak ne kadar gerekli...yada bir ihtiyaç...bir de maaliyeti var...[/Q
Cemal Kardeşim,1.3MJet 75HP dynamic punto evo'm var.Anladığım kadarıyla yazılım ile 90HP olabiliyor.Bu konuda bilgi verirsen sevinirim.Bir de Ankara'dasın değil mi?Adresini ve telefonunu verirsen ziyaret etmek isterim.