City arizam sali gunu gideriliyor arkadaslar gittigim servis sagolsun ilgilendi sali gunune randevu aldim sadece iscilik odeyerek parca degisimi yapilacak aracim 2006 model garantisi yoktur sali gunu servisin isminide yazarim suan etik olmaz
Printable View
City arizam sali gunu gideriliyor arkadaslar gittigim servis sagolsun ilgilendi sali gunune randevu aldim sadece iscilik odeyerek parca degisimi yapilacak aracim 2006 model garantisi yoktur sali gunu servisin isminide yazarim suan etik olmaz
Bu arada iscilik 80 tl gibi birsey
Evet yaz servis isminide bilelim hangi servis Adam gibi işini yapiyor.. :)
Hayırlı olsun inş. bundan sonra arızasız bir şekilde aracını kullanırsın...
Sorununuzun çözüldüğüne sevindim :)
Fatıh bey mutlulugunuzu paylasıyorum sızınle cıty dıreksıyonunuz fıat tarafından ıyı nıyet kapsamında degıstırılmıs olarak gozukuyor cunkı 2006 yılına aıt araclar servıse cagrıldı dıye hatırlıyorum yanı su oluyor 2006 yılını fıat degıstırıyor kısacası sankı boyle bır karar almıs gıbı fakat budurum da servısın sızden ıscılık ucretı alması yanlıs sızın odeyecegınız ucret servısın cebıne gıdecek bu arada faturanızıda ıyı saklayın cıty motorunuz 24 ay garntı kapsamına gırecektır degısımden dolayı fıata acıp sorun bu 80 tl neyın nesı dıye ıscılık almamaları lazım.
Birde su var 2000 tl ıle ugrasmak veya 400 tl vermek yerıneemınımkı su 80 tl ozunuze gozukmuyordur
Onur servısle alakası oldugunu sanmıyorum bu konuda servısler fiat merkezın dedıgını yapıyor fakat servıs bu musterı ıyıdır ,sureklı musterıdır ücret almayalım dıye onerıde bulunabılıyor veya ısrar edebılıyor ama yıne son soz fıatın fıat para alınacak derse servısın elı kolu baglı servıs adam gıbı ısını yapsa 80 tl ıstemez dırek servısın kasaya gıdecek bu para
hayırlı uğurlu olsun..
çok teşekkür ederim arkadaşlar işe bak ya çocuk gibi sevindim gerçekten 80 tl yi açıkçası pek takmıyorum zorlasanız hiç para vermezsiniz ruhsatım alınıp fiat a mail attıklarını söylediler önce %50 malzeme %50 işçilikten indirim yapacaklarını söylediler ben de bunu ücrtetsiz yaptıranların olduğunu söyledim ya da sadece %25 ini ödeyip tüketici haklarıyla %25 inide geri alanların olduğunu söyledim elimdeki gemlikli arkadaşımızın tüketici hakem heyetinin verdiği kararı gösterdim önceleri yok öyle birşey deselerde ondan sonra biz tekrar fiatla iletişime geçelim sizin böyle bir talebiniz olduğunu söyleyelim döneriz dediler öğleden sonra aradılar ve o parçanın %100 ünü müşteri memnuniyeti adı altında değiştireceklerini söylediler ancak işçilik ücreti kesmek zorunda olduklarını söyledi bende kabul ettim
hayırlı olsun benim aracımda 2006 ve city de bugüne kadar hiçbir sorun olmadı. korkudan kullanamıyorum bile.
Böyle haberleri okumak güzel gercekten bu konuda kimsenin madur olmaması gerekir...
gözünüz aydın...
Yok hocam samimi davrandilar hosuma gitti yigidi oldur hakkini yeme demisler
80 TL çok bence city arızası için dışarıda daha uygun fiyata yaptırabilirsiniz...
:)
evet doğru dışarda citty motoru + işçilik 50 lira falan :D
O ne hocam oyle disarda dedigin neresi bildigin bise varsa soyle herkes orda yaptirsin 2000 tl lik parca ve iscilik 50 tl diyosun ben ayni seyden bahsettigimize emin degilim
Hocam arkadasina soyle burda bi dukkan acalim ona paranin gozune vurur ;)
oda bana sormuştu nasıl bir çözüm diye. En sonunda işin içinden çıkamayınca içnden bir aparatı söküp küçük bir parçayı değiştirmişti sanırım türkçesi açı sensörü diye bir şeydi.
Cikan parcayi verseler kurcalarimda vermezler onu
alta smiley yaptım ama farketmemişsin neyse şaka bi yana ucuz kurtarmışsın darısı city sorunu olan ve olacakların başına:rockon00:
Hocam kucuk gulmussun goremedik :)
Servis adı vermeniz etik olmaz diye birşey yok. Burada Fiat punto ve bravo kullanıcılarının paylaşım platformu servis ismi vermemeniz bence forum acısından etik olmaz. Yarın öbürgün başımıza geldiği zaman bilelim ona göre gidelim bizde her servis aynı tepkiyi vermiyor bu city arızaları için.
Fatura felan vermezler. Ayrıca iyi niyet garantisinden değişen parçanın garantisi olmaz. Yani 2 yıl garantili felan değildir. Bu arada bende 2011 Ocak ayında iyi niyet garantisinden değiştirdim işçilik felan vermedim. Yerseniz hesabı...
aynı sıkıntı bendede var nasıl bir yol izlemmi tavsiye edrsiniz benden servis %50 1000 tl istedi
Değiştirilen ürüne de garanti verilecek
ŞİRKETLER artık, ‘‘değiştirilen ürünün de garantisi olur mu?'' diyemeyecek. İzmir Tüketici Mahkemesi, değiştirdiği ürüne garanti uygulamak istemeyen firmayı haksız buldu. Bu ürün için garanti süresinin, değiştirildiği tarihten itibaren bir yıl olarak uygulanması kararını verdi.
ÜRETİCİ ve ithalatçı şirketler artık, yasadaki boşluğu bahane edip, değiştirdikleri ürün ve parçalara garanti süresi vermekten kaçamayacak. İzmir Tüketici Mahkemesi, Meclis'teki yasal düzenlemeyi beklemeden, garanti süresinin ürünün değiştirildiği tarihten itibaren yeniden başlaması gerektiği kararını aldı.
Diğer davalara da örnek teşkil edecek bu karara, Tüketici Yasası'nda değiştirilen ürün ve parçaların garanti sürelerine açık hüküm bulunmaması neden oldu.
Yasa, sadece garanti belgesiyle satılma zorunluluğu olmayan parçaların değiştirilmesi durumunda uygulanacak garanti süresine yer veriyor.
YASA AÇIK DEĞİL
Buna karşın Tüketici Yasası, garanti belgesi düzenleme zorunluluğu bulunan parçaların değiştirilmesiyle ilgili herhangi bir hüküm içermiyor. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın Meclis'e sunduğu yeni yasa tasarısı, değiştirilen ürün ve parçalara uygulanacak garanti sürelerine de açıklık getirecek.
Yeni yasanın yürürlüğe girmesiyle birlikte, bu sorun da tamamen ortadan kalkacak.
Ancak, Yasa'daki boşluğu kullanan bazı firmalar, değiştirdikleri ürün ve parçaları yeniden garanti kapsamına almıyorlardı. Bu ürün ve parçaların garantisini de, değiştirdikleri hatalı ürün ve parçaların garanti süresiyle sınırlı tutuyorlardı.
MAHKEMEYE GÖTÜRDÜ
Arkadaşımız Zeliha Aslan'ın yaptığı araştırmaya göre, arıza nedeniyle değiştirilen cep telefonunun garanti süresi eskisiyle sınırlı tutulan Ümit Yılmaz adlı tüketici, sorunu İzmir Tüketici Mahkemesi'ne taşıdı.
İzmir Konak Hakem Heyeti'nin sorunla ilgili aldığı kararı onaylayan Mahkeme, bu kararı Tüketici Yasası'nın 13'üncü maddesine dayandırdı. Ürünlerin garantisini teslim tarihinden itibaren başlatan ve süresini de en az bir yıl olarak belirleyen bu madde, garanti belgesiyle satılma zorunluluğu bulunmayan parçaların değiştirilmesi durumunda uygulanacak garanti süresiyle ilgili de hüküm içeriyor.
EN AZ BİR YIL GARANTİ
Kararını bu hükme dayandıran Mahkeme, ‘‘Değiştirilen ürün garanti belgesine tabi bir maldır. Yasa'ya göre, ithalatçı ve imalatçı firmalar, ürünün teslim tarihinden itibaren en az bir yıllık garanti belgesi düzenlemek ve garanti süresini de bu teslim tarihten itibaren başlatmak zorundadır'' sonucuna vardı.
İzmir Tüketici Mahkemesi'nin aldığı bu karar sonucunda firmalar artık, ‘‘değiştirilen ürünün de garantisi olur mu?'' diyemeyecek.
Garanti süresini, ürünün değiştirildiği tarihten itibaren yeniden başlatmak zorunda kalacak.
Kaynak:
Değiştirilen ürüne de garanti verilecek
slm hocam model 2006 servise gidiyormuydu nuz düzenli olarak yoksa dısarıda mı bakım yaptırdınız