arkadaşlar 120km hızı gecince direksiyon çok agırlaşıyor 130 dan sonra virajlarda kıcını atıyor araç vede çok savuruyor 130 dan sonra çukurlardan hafif kaçsam bile denge aşırı derecede sapıtıyor daha önce başına gelen varsa yardımcı olsun lütfen...
Printable View
arkadaşlar 120km hızı gecince direksiyon çok agırlaşıyor 130 dan sonra virajlarda kıcını atıyor araç vede çok savuruyor 130 dan sonra çukurlardan hafif kaçsam bile denge aşırı derecede sapıtıyor daha önce başına gelen varsa yardımcı olsun lütfen...
Size spor yay lazım.
spor yay bu sorunu giderirmi
viraja girince arka beşik gibi sallar oluyor kayma yapıyor
Yüksek araçta biraz savurur ama çok aşırıysa bir sorun olabilir.Yaydan sonra benim yol tutuş çok farketti.
aşırı ya çok araba kullanıyorum albea ile girdiğim viraja punto t-jet ile giremiyorum
Esp yokmu araçta?
esp var
lastıklerın havasını kontrol et derım. cıddı bır fark varsada yapabılır.
yada yakın zaman da hıc cukura dustunmu aracla. yada sert bır kasıse gırdınmı ayarlarınıda bozmus olabılırsın.
havalarına baktım tam.çukura çok giriyorum ya bonus çok toplarım :)
amortisörlerde falan bir sorun olabilir gpler çok fazla savurma yapmaz ama heleki sizinki esp li..ilginç geldi bana..
topladıgın bonusları servıste bı guzel harcarsın o zaman ..
en kısa zamanda (pazartesı) servıse gıt derım. benzer bır problem gecen sene basıma geldı. ford focus titanium kullanırken caglayan meydanınna ınerken spın attım hızım gayet normaldı ama araba fırıldak gıbı dondu. kaldırıma falan cıktım. servıse aracı cekıcı ıle goturtum ustalar bakarken bu aracla cukura mı dustuler demıstı. onceden olan kaza yuzunden aracın dengesı bozulmus dedı.
allah esırgesın kaza bela gelmeden servıse gosterın...
onur
öncelikle amortisörlere baktır patlak amortisör var ise bu soruna neden olur
birde arka tarafın kamber ve kaster ayarına baktır rot balansçıda burada sorun yoksa
serviste makinaya bağlayıp dingil eğriliğine bakılsın
lastık te belkı etken olabılır
tavsiyem lastikleri kontrol ettir vede altımızda audi bile olsa 130 la şahsen ben viraja girmem Allah muhafaza her şey bir vidanın ucunda o yüzden altımızda bulunan puntoların emsallerine göre daha dar yapıldığını bu yüzden çok kolay savuracağını ve de ekonomi için yapıldığını yol tutkunlarına fazla cevap veremeyeceğini bu nedenlede elimizden geldiğince sakin, yola uygun ve trafik kuralları çerçevesinde kullanmaktır.
viyadüklerde savuruyo biraz araç onun haricinde 150-160-170 tık yok :) bence bi gösterin. ama ani hareketlerde savruluyo gerçi toparlıyo ama baya bi panik yaptırtıyo :S
Aynen abi benim araca arkadan vurmuşlardı şakül ayarımıdır nedir o ayar kaçmış 120 ile girdiğim viraja 80 le girince savuruyodu götürdüm servise evet milim de olsa bi ayarsızlık varmış dediler..
1 milimlik bile denge şaşması çok farkettiriyor virajlarda.. :ermm:
önce lastikler havaları tamammı?ömrü nasıl...
sonra amortisörlerden patlak olan varmı...
ondan sonra bir rot balansçıya git rotunu balansını yapsınlar bir..
gp ye yol tutmuyo diyen araba sürmeyi bilmiyordur, en düzgün yaptığı iş yol tutmak gpnin =)...
amartisor sistemi denge kolları ve lastiğe baktırın bi serviste ve başka bir gp ile test sürüşüne çıkın yada arkadşarınızın aracıyla bakalım oda aynı seyi yapacakmı size bide sizin aracınız t-jet esp +17 jant+ daha sert bi süspansiyon war normalden daha iyi olması gerekirken böle olmasında bi tuhaflık var bende eski bi t-jet kullnıcıym ordan biliyorum bide ne tip bir viraja 130 la girdiğiniz önemli ama albea ile rahat girip puntoyla giremiyosanız kesin bir tuhaflık war albea 130 la girdiği yere t-jet 150 ile girer normalde
Arkadaşım yürüyen sistemlerini kontrol ettir. Bu baya riskli bir sorun
Benim araçta 1.4 105 multiaır 17 jant hiç savrulma falan yapmıyor.