arkadaslar 2010 model sıfır km de 1.4 tjet actıve plus bravo bırde paketı var:) ama aklıma gelmıo 34500 tl fıyata buldum bır bayının elınde kalmıs bu arac... sızce fıyat nasıl alınır mı???
Printable View
arkadaslar 2010 model sıfır km de 1.4 tjet actıve plus bravo bırde paketı var:) ama aklıma gelmıo 34500 tl fıyata buldum bır bayının elınde kalmıs bu arac... sızce fıyat nasıl alınır mı???
Hiç kullanılmamış mı? Active plus diyorsunuz.. Activelere göre fiyat biraz fazla sanki.. Ama sıfır km olunca iş değişiyor tabi.. Satma sebebini neden elinde kaldığını araştırmak lazım..
Çok özürdilerim.. Ben yazdığınızı yanlış okumuşun bir bayinin elinde yazmışsınız ben bir bayanın elinde anlamışım:D Bayan şoförlerle ilgili konuda bir yazı yazıyordumda aklım orada kalmış:) o yüzden kullanılmışmı diye sordum.. Fiyat makül gözüküyor..
bravo 1.4 turboların çok yaktığını duymuştum..
benim ki 150 hp lik olandan spot yani.. agresif kullanırsan 0,50 çok rahat yakıyor km de. Ama sakin akıllı uslu kullanırsan 0,39 yakıyor. tahminimce 120 lik tjet daha az yakcaktır.
Meret akıllı uslu kullandırmıyor..tahrik ediyor sürekli :D
hergün arabama binerken akıllı uslu kullancam diye söz veriyorum kendime ama nafile :) Araca binince unutturuyor.
Önceliklerini belirlemelisin tasarruf mu zevk mi ?...birde hem tasarruf hem zevk olayı var...o*da multijet 1.6 *dır...ekonomi ve eh işte biraz zevk dersen 1.3 multijettir...boşveeerrr zevk önde gelir ise 1.4 t-jet 10 numaradır...karar senin...:)
Fiyat guzel aracta guzel , bende ilk okudugumda bayandan anladim nasil sifir diyorum :D yakit olarak tam bilmiyorum ama 120 lik biraz daha ekonomiktir . Bahri abinin dedigi gibi hem zevk hem ekonomi kesinlikle 120 lik mjet tir ;) simdiden gule gule kullan punto parasi a sifir bravo :=)
:)teşekürler...yaaa yalnış anlamayın hava fln değil...Önce tecrübe konuşur...:) merak fln...işte...birşey daha k.babamız fort fokus satın aldı 2010 model 0 km...eşim*de geçen hafta kullanma fırsatı buldu (zorunlu) ...hani ben sormadım ...tuhaf çok kaba diyor...GP*nin yanında...:)
fiyat iyi lpg ile daha da iyi olabilir...
neden çok yakıyor diyorlar? Çünkü araç insanda her milometrede değil metrede bile bi tahrik yaratıyor gaza ve devire doymayan çok zevkli devirli bir motoru var. Ve turbonun verdiği histe bambaşka. Ama atmosferik 1.6 cılar gitmeyen arabalarına bassalarda verim alamayınca sakin kullanıyorlar haliyle Bravo çok yakıyormuş imajı çıkıyor. Tiritinde söylediği gibi normal kullanımlarda gayet makul bir yakıtı var aracın
FPT katılıyorum ve işin püf noktası düşük devirde 1750 d/dk gibi max torku yakalamasıdır bu motorun...ve daha önceki arabalarım atmosferik benzinli idi 1.3 multijet*e geçince 75 lik bile o turbo devreye girme ve rampalarda banamısın demeyişi insana farklı bir heyecan veriyor...1.4 t-jet deneme fırsatım oldu yanii 1.6 multijet*e kafa tutabilecek bir makina tork bakımından ayrıca yüksek devirli oluşu son hızlarda avantaj sağlayacaktır...en mantıklısı ise max torka yakın devirlerde kullanıldığında t-jet gayet başarılı kabuledilebilir yakıt tüketimine sahip olacaktır...vvv-tec v-tec bilmem ne japonlara bile kök söktürür bu makina...doğru kullanabilindikten sonra...:)
aslında active yerine 2. e çok az km li hatasız araçlar bulabilirsin tabi bu benim tercihim artık serviste lpg de takıolar çok yakıo dersen taktırır gezersin hatta bravo multijette bulursun o paralara baktığım bi kaç ilan ;
150 lik t-jet sport
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2256691/detay/ bide pazarlık yaparsn
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2683925/detay/
buda multijet
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5504043/detay/
16 NA plakalı aracı sık sık görüyorum çok diri bir araç ...26 plaka ise yazılanlar doğruysa yarın arayasım geliyor...
Benim bravo t-jet şehir içi 8,1 ile 8,9 arası yakıyordu.