Punto Evo çelebinin seyahatnamesi
Hayalimdeki tatili yapmak amacı ile ben,eşim, oğlum, annem ve puntomuz vurduk yollara.İstanbuldan başlayan yolculuk ankarada 1 gece istirahatle devam etti.Ankaradan sonra kırıkkale,kırşehir,kayseri,gürün,darende üzerinden memleketim malatyaya vardık.4 gün malatyada kale(izollu) ilçesi, eski malatya ve merkezi gezdikten sonra sivas,tokat,amasya,havsa,vezirköprü üzerinden sinop durağana geçecektik.Malatyada köyümüzün bulunduğu mahalli adı ile izolluya gittik.orada annemin dedelerinin köyü olan çanakçı köyüne çıktık.Punto ile taşlardan sektik.keçiler gibi tırmandık ve sonunda ödül olarak sıddık amcamın nefis tamamen doğal çileklerinden,kirazlarından yeme şansına eriştik.Daha sonra eski malatyada rahmetlik dedemin imamlık yaptığı köye gittik.bol bol dalından erik,kayısı ve dut yedik.Hanımın memleketi sinop durağana gitmek üzere yola çıktık.Aldığımız karar üzerine her ilde 2-3 saat oranın tarihi yerlerini gezmeye ayırdık.Sivasda cumayı kıldıktan sonra çarşı, çifte minareli medrese ve milli egemenlik müzesisinin buunduğu yerleri gezdik ve tokata doğru yola çıktık.Tokatda tokat kebabı yemek üzere güzel bir yere girdik.Nefis ve bol sarmısaklık tokat kebabını afiyetle midelerimize indirdik ve amasyaya doğru puntomuzu sürdük.amasyada yeşil ırmak boyunu gezdik.Sonrada hedefimize doğru yine puntomuzu sürdük.Durağanda yaylaya çıktık.Tazesinden süt içtik fasulye,salatalık yedik.Kısaca şehirde ne özlediysek oralarda özlemimizi giderdik.iznin sonları gelmişti artık ve puntomuza yine yol görünmüştü.dönüş yoluna revan olduk annemin ricası üzerine safranboluyada uğradık.resimler çektik ve en sonunda istanbula evmize sağ salim ulaştık.Kontağı kapattığımda 3022 km olmuşdu.Dile kolay ne rampalar çıktık, taşlı bozuk dağ dere yollarına girdik.Kah süratlendik 160 kmh yaptık kah dik rampalarda darlandık.Ama bir kere bile gık demedi.Sağlam ve konforlu araçmış küçümseyenlere selam olsun evomla bir kez daha gurur duydum.Çünkü 77 hp lik yüreği ile 3022 km lik yollara meydan okudu.teşekkürler evo bize bu zevki yaşattığın için.
https://img708.imageshack.us/img708/3161/p1050914p.jpghttps://img8.imageshack.us/img8/7711/p1050699b.jpghttps://img220.imageshack.us/img220/77/p1050672y.jpghttps://img62.imageshack.us/img62/8365/p1050592f.jpghttps://img37.imageshack.us/img37/1513/p1050447o.jpghttps://img3.imageshack.us/img3/4134/p1050812j.jpghttps://img4.imageshack.us/img4/5797/p1050654bw.jpg
Cevap: punto evo çelebinin seyahatnamesi
vay be 5 yıl geçmiş evoyuda satalı 1 yıl olmuş
Cevap: punto evo çelebinin seyahatnamesi
Merhabalar Engin Bey, zaman çabuk geçiyor:) Şimdiki aracınız nedir acaba?
Cevap: Punto Evo çelebinin seyahatnamesi
yeni kasa 1,25 hyundai i20 style+ pan
Eklenti 33928
Cevap: Punto Evo çelebinin seyahatnamesi
Yakıt tuketımı ve surus konforu olarak yorumlarınızı alabılır mıyız? Punto ıle karsılastırma yapabılır mısınız?
Cevap: Punto Evo çelebinin seyahatnamesi
İ20 deki, 1.25 motor 84 hp, ve122 nm torku var. 16 valf ama değişken zamanlamalı.punto 77 hp bu nedenle İ20 Daha seri, tüketimleri denk sayılır ama i20 biraz daha fazla yakıyor. i20 daha geniş arkada şaft tüneli yok bagajıda 35 litre daha büyük. Yol tutuşları aynı.
Cevap: Punto Evo çelebinin seyahatnamesi
benim punto multiair 105 hp arkadaş bunlar zayıf deyip durdu yolda ışıklarda bir kalktım 70 beygirlik araba dedi kaldı o ifadeyle :)
Cevap: Punto Evo çelebinin seyahatnamesi
105lik multiair punto bir çok benim diyen aracı yer şaka makinası.sizin arkadaş kusura bakmasın ama arabadan anlamıyormuş.bizi dışı alemi yakan ama 1,4 77 hp fire motoru beni yakan punto madar ediyor.gerçi buda puntodan iyi değil ya sadece üst devirler biraz daha canlı