Selamlar foruma yenı katıldım. Punto evo 135 beygirlik turbo versiyonu türkiyeye ne zaman gelecek ya da gelmeyecekmi ? yardımcı olursanız sevinirim.
Printable View
Selamlar foruma yenı katıldım. Punto evo 135 beygirlik turbo versiyonu türkiyeye ne zaman gelecek ya da gelmeyecekmi ? yardımcı olursanız sevinirim.
bi ara yılbaşından sonra gelicek deniyordu ama malesef puntolarda gelmedi o motor sadece bravo üzerinde geldi bu motor
1.3cc 95 hp lik mjet i getirsinlerde 135 hp kusur kalsada olur.. :)
millet poloya 180 lik tsi getirdi fiat 95 lik mjeti bile getirtemedi 135 liği sölemiyorum bile
geliyorrr :D ilk müşteriside ben oluıyorum kısmetse :D gorucem o polonun ıbızanın 180liğini :D
geldiğini kimden öğrendiniz?servisler gelmeyecek diyorlar
ya geçenlerde bu polo gti lara bakmıştımda bir şey dikkatimi çekti.. sahibinden.com da 8 adet gti ilanı var hepsininde saha km leri çok düşükkten satıyorlar..
araba çok güzel, hatta bi ara bende almayı düşünüyordum fakat ilanları görünce merak ettim. ayrıca ilk başta 48.000 tl olan fiyatı şimdi 45.200 tl sanırım.
Aslında puntoya Alfa romeo gulıettada kullanılan 1.4 170 hp lik multiair motoru koysalar canavar bir makina olurdu.
Geçen hafta Alfa romeo gulıettada 1,4 170 multiaır internetten inceledim . Bu araçala muazzam ama fiatlar euro çok fazla, umarım Allah nasip eder bir gün alırız .
Merhaba Ural kardeşim, ya sölesene nasıl alabileceğiz bu 135 liklerden bir tüyo verde bizde bakalım icabına, ayrıca bilmediğim için soruyorum bu 135 lik çift turbolu mu ve de kompresor özelliğinden bahsedebilir misin, (özel mesajda atabilirsin çünkü her zaman forumu takip edemiyorum artık evde net yok :)
Teşekkürler...
kralı gelse 180 hp tsi ı zor geçer :D
evet şu an tekrar baktım twin charger diyormuş twin turbo değil :) öyle ya da böyle 180 bg tsi yi küçümsemesin kimse sakın plakasını zor okursunuz yanınızdan geçerken :) :)
sayın akca37 benim mesajıma alıntı yapmışsınız ama ural kardeşimize sormuşsunuz soruyu :) ben yardımcı olayım :)
135 HP’lik güç ve 230 Nm tork üreten Multiair teknolojili ve 1.4 litre silindir hacimli turbo motorlu Alfa Romeo Mito TCT, 207 km/s’lik son hız değerine sahip. Hem manuel hem tam otomatik kullanm moduna sahip olan ve sarsıntısız çalışma özelliğiyle dikkat çeken TCT şanzımanlı MiTo, 0-100 km/s hızlanmasını ise 8.2 saniyede tamamlayabiliyor. Standart olarak sunulan Start&Stop özelliğinin etkisiyle 100 km’de 5.5 litrelik yakıt tüketim değeri ise Alfa Romeo MiTo’yu daha benzersiz kılan özelliklerin başında geliyor.
yani yalnızca bir turbo var kompresor ya da ikinci turbo söz konusu değil :)
ayda 900 tl benzin harcadığını söylemiştin sana dokunmasa gerek:)demek kazın ayağı öle değil.:welcome:
Bu cümleyi yazdığında ne yada neler kastettin anlamıyorum ,ama yine de bir alay algıladım . Burda ki gerçek benim arabamı sevdiğim ve canım ne zaman gezmek isterse de özgürüm verdiğim 900 tl benzin parası beni bağlar .Tabiki alfanın fiatı beni sarsamaz ama niye gidip 50 bin 60 bin hazır duran paramı ona vereyim nasıl olsa bende ona yakın araba var. Alfa ya vercem para ile 2 evimi alırım . HHaa sayısal lotodan ikramiye çıkarsa kendi memleketimdeki evelenmeyen insanlara yardım ederim .:dribble0:
eski t-jet yeni tsi sahibi olarak tsi performansı çok iyi en azından t-jete göre üst devirler çok daha canlı :)
1.4 120 hp TSI leon'a karşı 1.4 105hp multiair.. söylemek istemiyorum ama Woswos TSI teknolojisiyle ne yapsa alayına gider. multiair patlıyacaktı nerdeyse. TSI rahattaydı. :)
hem t-jet hemde tsi sahibiyiz, ben şu anda hali hazırda t-jet kullanıyorum, kardeşimde tsi, tsi in sadece üst devirlerde değil her devirde canlı olduğu bir gerçek, çünkü extra hava beslemesi için turbosuna 1 adet kompresör eklemişler. t-jet' te 2000 dv/dk dan sonra alır başını gider :)