bıras once fıat bayınde bu aracın subatta gelecegını fıyatının tjetten 1500 tl ıle 2000 tl fazla olacagının teyıdını aldım....
Printable View
bıras once fıat bayınde bu aracın subatta gelecegını fıyatının tjetten 1500 tl ıle 2000 tl fazla olacagının teyıdını aldım....
araba çk ama züüürt stylaaa:D:D
benzine tövbeliyiz abi :D
1.4 140 bg iyi olur.
bravo 1.4 140 hp multiair dynmic plus 40119 TL sport style 42079 TL
bu arada ataçların fiyatına zam gelmiş galiba aralık ayı fiyatlarına göre 3 4 bin lira kadar
multijet 120 hp ile euro 5 120 hp arasında ne fark var ?
1.4 140 hp gayet tatmin edici bir araç...
Ortalama 5.7lt yakıyormuş buda şehir içinde 7.5-7.8lt civarı yapar galiba baya iyiymiş
nerde yazıyor gelecegi multiairin turbolusu ise 135 bg di. 5 beygiri nasıl artırmışlar:)
bence 150bg üstüne çıkmaları gerekiyordu..zira 150bg bravo vardı.. 135bg evo motorunu 150nin üstüne çıkarcaksın ki degişiklik yapmış olasın..
Vay be bu bir devrim gerçekten.Vw 1.4 160 ps tsi çıkardı fakat elinde patladı üretimini sonlandırıyor.Fıat 1.4 140 ps ile 77 hp fire motor kadar yakıt tüketen bir motor çıkardı.Fıat bu hamleyele diğer firmaların bir adım önüne geçti bence.
Bu motorda patlamasın ama diğerleri gibi :D Küçük motorların suyunu çıkartıp sadece elde ettikleri beygir gücüyle övünüyorlar peki tork ne oldu? Benzinli helede 1.4 litre motora sahip bir arabadan çok çok birşey beklemiyorum. Kalkışlarda ne beygir ne de torktur işe yarayan, motor hacmidir buda kilojul cinsinden toplam kinetik enerjidir. Malesef buda 1.4 benzinli motorda yok.
Donanımhaberforumu takip etmiyorsun galiba:)Orada bununla ilgili 9 sayfa yazı yazıldı.Vw den yapılan açıklamaya göre 1.4 tsı 160 hp motorlar karmaşık olması ve maliyet yönünden dezavantajlı olması sebebiyle üretimlerinin sonlandırlacağı söyleniyor.1.4 122 hp tsi bunların dışında tabi.
Donanımhaberforumda yalan olmaz hocam.Aşağıdaki linkte bu konu çok tartışıldı.Ve kesinlikle söylentiden ibaret değil.
VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride
o forumdada kesin bi bilgiye sahip olan bkoyu açan arkadş bişy duyup sölemiş diğerleri yorum yapmış sadece ama haklısın wolksvagenin napcağı belli olmaz yıllarca 1.6 8 V aracı tonla paraya sattı zamanla çıkar kokusu
ama bana mantıksız gelen yanı üretimden kalkacak olana motru daha yeni çıkan polo gtı ibiza ya bu sene neden koymaya başladı hatta a1 çıkıo onada 1.4 180 lik tsi koycklar hadii diğerleri eskiden beri üretiliyodu ama bunlara neden başlandı?
Zaten sorun çıkardığından değil.Motorun yapımının karmaşık ve pahalı olmasından vazgeçilmiş.Belki bu modellerde pahalıya satılacağı için konulmuş olabilir.Zaten bence motorun pahalı olması demek halk araba markası vw nin diğer markalarla rekabet edememesi demek.Çünkü bu motorla araçlarını her zaman daha yüksek fiyata satmak zorunda olacaktı.Bir de şu kesindir ki yarın bu tsi motorlara 10-15 yaşı devirdiklerinde ikinci elde sahipleri mağdur alacağı kesin.Çünkü vw nin bile karmaşık diye üretimine son verdiği bir motorun bozulduğunda servislerde veya sanayide yapımı hiç de kolay ve ucuz olmayacaktır.
Arkadaşlar fiat zaten bu multiaır motorları getirecekti. Punto evo ile bunları denedi. Ve sıra bravo'da . şimdialınacak araba bravo alınır arabanın zevkine doyulmaz tamam. şartlarım uyarsa puntonun yanına birde ondan alcam bakaklım.
punto evoyada yakında gelir 135 hp lik modeli
Arkadaşlar bu multiair 105 hp likten uzun süredir forumda kullanan arkadaşlar var.Peki lpg taktıran var mı?Ya da lpg takılıyor mu?
çok harika bir strateji doğrusu. 150 liği çektiler, ara model olarak 140 lık veriyorlar. Şimdi tahminimce 120 liği çekicekler ve top model olan 170 liği getiricekler..
Mitolarda 1.4 multiar 155 ve 177 hp seçenekleri var. aslında onunlada farklı olma cabası olabilir.
motorun yanında iyi bir makyaj lazım bravoya, araba bizim puntolar gibi görünüyor dıştan arada yaklaşık 20000liralık bir fark varmış gibi gelmiyor insana.. ben çok cazip bir degişiklik bekliyorum bravoya...
polo ile golfteki benzerliğin %20 siyok Bravoyla Punto arasında tamamen farklı 2 araç bence.
bak bu konuda bir iddaam var puntoyu alsınlar uzatsınlar genişletsinler aynı şekilde, yapsınlar c segmenti bravodan fazla satar...
Ben şahsen Evo ları Bravo lardan daha çok beğeniyorum. Lakin arkadaşında dediği gibi ufak kalması biraz sıkıntı veriyor insana. Culi güzel yaa :D
Arkadaşlar yeni bravolardan kullanan var mı? Multiaırlardan .
Adam gibi motorlar gelmiyor.. Onlar motorlar zaten vardi..1.3 95 ps evo'daki motor 75 hp'lik dizel motorun fabrikada yasal Chip yemiş hali..Çünkü 90 hp 'lik multijetlerdeki motor Değişken geometrili turbo motordu.. 95 hp'lik motorlar ise sabit geometrili ..tipki 75 hp'lik ve 105 hp'lik Mjet'ler gibi..Dolayısıyla cok birsey beklemeyin..Bence eski 90 hp'lik motor yeni 95'likten daha performansli..Bunuda yakın bir zamanda 95'likler geldikçe göreceğiz :) Bu arada bravolardaki 120 hp'lik motorda değişken geometrili 90'lik puntonun yasal chipli hali.. Bunun için süper bir performansa sahip:)
performansı tabiki aynı olmaz. JTD ler 4 sene üretildi; 2002,2003,2004,2005. Bunlarda 2002 si 120 hp dir ki Tr ye ilaçlık olarak 100 adet getirilmiştir. Diğerlerinin hepsi 105 hp olmasına rağlem en verimli olanı 2003 modeldir. Yani bakıldığında tork ve motor gücü aynı gözüksede motor aynı değil =)