grande punto ma 5cm lik yay almayı düşünüyorum hangisi daha mantıklı?
Printable View
grande punto ma 5cm lik yay almayı düşünüyorum hangisi daha mantıklı?
hr
kullandınız mı yokla bildiğiniz için mi H&R diosunuz?
H&R...
hr nin 5likleri punto için iyi diolar ama...
bana kalsa ben EIBACH dan şaşmam ama punto için H&R daha iyi diye duydum en iyi bilgiyi forumdan toplarım diye düşündüm..kullananların fikrini almak istiyorum...
Bende 3,5 H&R var.Eğer amacın konforsa tabiki H&R ama onda bile konfor kaybı bayağı var hele hele 5 liklerde konfor hepten azalır.Ama amacım yol tutuş diyorsan 1 dakika bile düşünme al taktır yaydan sonra yol tutuş mükemmel oluyor.
Hem yol tutuş iyi olsun hemde konforlu olsun diyorsanda daha öyle bir yay yapmadılar derim:)
opar :D
daha önceki arabamda kullandığım yaylardan sonra konforu ön plana çıkardım o baya konforu bozmuştu... o yüzden punto için konforu en az bozan yayı bulmaya çalışıyorum...
anladığım kadarıyla H&R konforu daha az bozuyor...
konforda eibach tek geçerim %70 amortisörlerim sert eibach 5 cm yay var 5 cm H&R kadar konforu var hiç tavsiye etmem
şu olayı tatlıya bağlayında alalım bizde
b,rde dizel benzinli olayı nasıl oluyor nasıl ayırdedicaz aralarındaki fark nedir
İkiside konforsuz..secim yapin yol tutusumu yoksa konformu ?
eibach ı kotuleyenler veya konforsuz dıyenler acaba kullanmıslarmı bunu test edıpmı konusuyorlar yoksa kendı yayları hr oldugu ıcınmı kotuluyorlar ben hepsını kullandım kardesım bu ısın son noktası eibach yol tutusuda var konforda var kotu tek kotu yanı olan ıstenılen alcalmayı alamayabılırsın onuda soyle soyleyım 5 cm al 4 cm ınsın aracın
bu yayların fiyatı ne kadar arkadaşlar...
250 ile 350 arası değişiyor diye biliyorum
eibach almayı düşünüyordum düşüncemden vazgeçmemem gerekiyor demekki... teşekkür ederim bilgilerinizi paylaştığınız için...
Ben bu işi hiç anlamıyorum ya. Diyorum yay alim düşünüyorum altımdaki araç B sınıfı "minik" kategorisinde bir araç. Motoru 1248 cc dizel 90 hp tork tamam 200 nm ya konfor desen araçta stock olarak konfor yok zaten. yatıyor bariz araç virajlarda ayağında turanzalar var ama yok yani yatıyor. 17" jant alsam yay alsam bu sefer zaten olmayan konfor iyice gitmiş olacak. Düşünüyorum hem düşük hemde konforlu araç Mercedes Bmw spor modelleri falan adamlar yapıyor diyorum ama onunda parası baya güzel yani o yüzden hiçbişe yapmıyorum böylece oturuyorum nasıl analiz ama :D Anlayan çözebilen bir fikir verebilecek olan varsa buyursun...
ben aracıma eibach taktım yol tutuş aşırı derecede fark etti
yol tutuş çok iyi farkediyo konfor da çok kötü farkediyo :)
Ben 5cm Eibach Sport olanlarından aldım aracı 4 cm bile indiremedi sinir oldum, ama bundan önce Coilex 5cm takmıştım araç Coilex ile zıplıyordu Eibach'lar ile o kadar çok zıplamıyor sanki yaylanıyor gibi ama hızlı giderken fark etmiyor hepsi hop zıp zıplatıyor adamı :D
Abi ben anlamadım şimdi
orjinal yaylar zaten konforlu değil anladığım kadarı ile. Seat cordoba falan kullanan varsa onun yaylarıda çok konforlu değil. Aynı olduklarını zannediyorum.
5cm Eibach aracı düşürmüyor üstüne üstlük konfordan alıyor deniliyor,
5cm Coilex çok yaylanıyor vs.. vs...
peki ne takıcaz bu merete ? :)
bide ben anlasam:(
bncede eibach kim nederse desin tek geçerim ;)
yay alırken 2 seçenek aklımızdadır;
1- YOL TUTUŞ
2- ARACIN GÖRSEL AÇIDAN ALÇALMASI
tabi istek nedir onuda tartışmak gerekir.
1,4 8V aracı yere basacak bir yay yoktur kesinlikle. sonuçta en kaliteli markalar bile denedi kullanıldı ve (1,4 8v motor) tam olarak alçaltan bir yay göremedim ben arkadaşlar. bu motor puntolar en hafif paketlerden biri ve kolay kolay alçalmaz. eger camurluk arasında 2,5 parmak boşluk bana yeter diyorsanız 5 lik eibach alın kullanın. yol tutuşuda mükemmel. tabi biraz daha yumuşak bir yaylanma hissetmek isterseniz kesinlikle 5 lik H&R öneririm.
Alman olsun çamurdan olsun. Denemedim ama çevremde profesyonel olarak gördüğüm kişiler hep 3.5cm H&R önerdi. Eibach ta H&R de alman ikiside güzel. Ama gönlüm H&R dan yana Air cold intake kit ten sonraki projemde odur.