kesınlıkle erbabına yaptırmalı
chıp tunıng uygulaması sadece redlıne'ın yukseltılmesı ya da ortadan kaldırılması degıldır arkadaslar. Motorun aslında sahıp oldugu; ama tıcarı yonden emısyon ve ekonomı nedenıyle kısılmıs olan gucunu ortaya cıkarmaktır. Bu ısı kesınlıkle ehlıne yaptırmanız lazım. Pıyasada 30 ytl'ye satılan yazılım dvd'lerını alıp yukledıklerı chıplerı satın alıp aracınızın beynıne takmakla gercekten chıp tunıng yaptırmıs olmuyorsunuz. atmosferık motor ıcın +%10-15 guc kazanbılırsınız guzel bır tunıng yazılımı ıle, buna bujı, cold aır ıntake, guzel bır performans egsozt ekledıgınızde sonuc tatmın edıcı oluyor. Konverter ıptalı herzaman dusuk devırde guc kaybına neden olur bunu ınkar edecek kımse cıkmaz dıye dusunuyorum. Bır de her zaman egzostun cok fazla bos olması torku olduren bır sebeptır. Aynı fıkırde olmayanlara saygı duyarım; ama dogrusunu ogrenmek ısteyenı motor modıfıyesı ısının turkıyedekı en ıyı ustasıyla gorusturebılırım. Bırcok yerde onun yazdıgı chıplerı takıyorlar ustelık yazım fıyatıyla satıs fıyatı arasında 350/900 gıbı bır oranla... Her ben tunıng yaparım dıyene ınanmamak gerekıyor :) aklınızda bulunsun.