Arkadaşlar 175 hplik Lineadan sonra Mehmet Gazihan benim Bravoma da dokundu ve sonuç 200hplik bi Bravo oldu.
197hp Fiat Bravo by megachips dyno - YouTube
Ankaraya bu gece döndüm ve vaktim olduğunda detayları vereceğim :)
Printable View
Arkadaşlar 175 hplik Lineadan sonra Mehmet Gazihan benim Bravoma da dokundu ve sonuç 200hplik bi Bravo oldu.
197hp Fiat Bravo by megachips dyno - YouTube
Ankaraya bu gece döndüm ve vaktim olduğunda detayları vereceğim :)
hocam bravo demişsiniz ama bu bildiğiniz kara tren..
maşallah 431nm tork. kazasız belasız.
2 kişi olduk hocam. hayırlı olsun :) iyi şakalar :)
giderken okadar duman atmak rahatsız etmiyormu :D
Arabanin anasi aglamis haberiniz olsun.
hayırlı olsun
Belirli limitler dahilinde chip zaten sağlıklı bir uygulama ama motorun gücü 2 katına çıkarıldığında tolerans limitleri çoktan kat be kat aşılmış demektir..Turbonuz ayvayı yakında yer..
bu araçla birlikte "kara tren gecikir, belkide hiç gelmez" türküsündeki mısraların güncellenmesi gerek:)
profil bilginde 105 beygir diyo aracın için. neler yapıldı da 200 hp oldu ?
turbosu büyütülmüş + chiplenmiş normal yani 200 bg ama duman kötü görünüyor 170 bg ideal olurdu dumansız olurdu
Araca Vnt17 turbo swap+downpipe+yazılım+box+hava filtre kiti+susturucu iptali yapıldı.
Kazasız belasız inşallah..
Valla çok fena olmuş orası kesin.. Kurum atan fabrika bacası gibi. Ama bence keşke maksimum %20-30 da bıraksaydınız. Limitleri 2 katına zorlamak ilave parçalar ile de olsa ileride ciddi sıkıntılar çıkarabilir. Bence bu tür çalışmalarda maksimum %30 aşılmamalı.
Yine de yapmışsınız olmuş. kazasız belasız sürüşler dilerim.
Grande punto forumu kara dumanı pek sevmiyor anlaşılan :)
tt'de olsa arkadasi sirtlara almis senlik havasinda kutlamalar yapiyorlardi :) onlar yer supurenle duman atanlari pek severler. bizim forum biraz daha kararinda yapilan isleri seviyor, asiriya kacma yok bizde.
yine de buyuk emek ve guzel bi sonuc var ortada, kazasiz belasiz arizasiz binmenizi dileriz.