Konuyu Takipteyim![]()
Selamlar benim aracim 1.4 tjet lpgli gp. Aracimda orta susturucu yerine vanali egzoz taktirdim. Yazilim yaptiricam ve kat iptali yaptiricam fakat aklima takilan sey kat iptali yaptirdigimda ses oldukca yukselicek bu sefer vanali susturabilicekmi saglikli olurmu fikirleriniz ve deneyimleriniz nelerdir ? Tesekkuler
Konuyu Takipteyim![]()
Selam hoşgeldin öncelikle kendini tanışma bölümünde tanıtırsan herkes tanımış olur.....
Catiniz bossa bosaltmaniza gerek yok. Eger doluysa down pipe yaptirin. Bos ise orta susturucu iptali ve spor son susturucu. Ama spor kat en saglkklisidir
Not : Orkun abiden ogrendiklerim)
Keyifli ve Kazasız Sürüşler Dilerim " Sato Topal "
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
Erdem kardeşim, cat. iptali yaptırmanızı tavsiye etmem, eğer mümkünse, spor cat. ve down pipe kombinasyonunu yaptırmanızı tavsiye ederim. Ayrıca, orta susturucu yerine vanalı egzoz da pek doğru bir uygulama değil, onun yerine, eğer sağlıklı bir yazılım yapılacaksa, spor cat. ve dp sonrasında 60mm. iç çaplı ve dönüşleri hazır dirsekle potsuz olarak hazırlanmış bir egzoz borusu ve aynı iç çapta, ser akımlı ( flow) bir orta susturucu ile tercihan daha büyük iç çapta bir ser akımlı son susturucu t-jet için ve genel anlamda en doğru egzoz sistemi tasarımıdır.![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri