GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi
GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi
Volkan kardeş, sadece bu tip bir susturucuyla çok belli belirsiz bir ses farkı hissedersiniz. Bu tip susturucunun, yere doğru fazla sarkık olması ve yere değme riski taşıması, ayrıca kazanı silindirik, büyük ve ucu tam ortada olduğundan, dışarıdan göze çarpması ve sadece şekli itibariyle bile ceza yeme riski gibi dezavantajları var. Tabi, Japon tarzı bir susturucunun da İtalyan dizaynıyla uyuşmayacağını da göz ardı etmemek gerek.![]()
Konu OAGP1960 tarafından (03/03/2013 Saat 14:12 ) değiştirilmiştir. Sebep: İlave
Tesekkur ederim bugun monza egzoz siparisi verdim otto ile ayni tip monza sadece son susturucu deistiginde birazdaha tok ses aliniyor die yorumlar okudum bakalim sansa kaldi takip deniyecem artik performansta bir etkisi olirmu aaba duser yada artarmiki
GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi
Bazilari turbo araclarin son susturucusu degostiginde performans kaybi ve turboya zarar veriyor seklinde soylenimleri var ne derece dogru sizce
GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi
Volkan kardeş, tamamen yanlış ve turbo sistemini tanımamaktan kaynaklanan bir fikir bu. Önemli olan, ne tipde bir susturucu takılması gerektiğini iyi bilmektir. Eğer yanlış tasarım söz konusu ise, tabiki her tip arabada performans kaybı yaşanabilir. Garaj kısmında ''T-jet Abarth'' başlıklı paylaşımıma bakarsanız, benim arabamın modifiye egzoz sistemini görebilirsiniz. Turbom oldukça sağlıklı ve de arabamın performans verileri oldukça yüksektir mesela.![]()
Konu OAGP1960 tarafından (03/03/2013 Saat 23:40 ) değiştirilmiştir. Sebep: İlave ve örnekleme.
Tesekkur ediyorum bakiyorum
GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi
Aracini inceledim normalde modifiye sevmem arac neyse odur bana gore t-jetse t-jet abartsa abart yada multi jetse multijettir farkli bir gorumun kazandirmam araca ama sizin araciniz harbi cok tatli olmus birseyi sade yapip guzel yapmak zordur basarmissiniz son olarakta monza son susturucumu takinca hafifte olsa bir ses alcakmiyim
GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi
Teşekkürler Volkan kardeş, dikkat ettiyseniz Abarth body kit orijinaldir, egzoz sistemi hariç, diğer tüm detaylar da orijinaldir ve yetkili servisçe uygulanmıştır. Yurt dışında da GP Abarth modifikasyonu sadece t-jet motora ve 3k kasaya aynı şekilde 2 farklı kit şeklinde uygulanıyor. Mevcut turbom da IHI VL 36 dır ve 155 PS Abarth GP da kullanılmaktadır. Yani Abarth GP fabrikadan direkt üretilen bir araba değildir, Fıat 3k GP t-jet'e Abarth firmasınca yapılan bir modifikasyon uygulamasıdır zaten. Monza son susturucu konusuna gelince, çok az bir ton farkı olacaktır.![]()
Konu OAGP1960 tarafından (04/03/2013 Saat 00:32 ) değiştirilmiştir. Sebep: İlave.
Cok tesekkur ederim aydinlattin beni kardes
GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi
Rica ederim, hayırlısı olsun, güvenli sürüşler.![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri