Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: İzmirde yayları pressleyebilcek yer?

  1. #1
    Rıza Koçer
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. redLebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/01/2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    59
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 5

    Soru İzmirde yayları pressleyebilcek yer?

    İyi geceler grandepunto ailesi. Aracımın orjinal yaylarını pressletip basmak istiyorum. İzmirde bu işi sorunsuz şekilde yapabilcek önerdiğiniz yer varmı acaba. Ve bu soğuk press işleminin fiyatları ne kadar oluyor bilgi verirseniz sevinirim.

  2. #2
    murat su
    ares86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/11/2011
    Yaş
    38
    Mesajlar
    170
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 15

    Standart

    ve bu konuda bilgisi olanlara bende ek birşey sorayım bu işlemin zararı varmıdır yaptıranlar görüşlerini yazabilirmi

  3. #3
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ziyaretci046 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    benden sana tavsiye spor helezon al hr eibach boşuna uğraşırsın tecrübeyle sabitdir.

  4. #4
    nevruz erdem
    never - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/08/2010
    Yaş
    49
    Mesajlar
    700
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34 AN 0138
    Edilen teşekkür: 239

    Standart

    Alıntı oto izmir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benden sana tavsiye spor helezon al hr eibach boşuna uğraşırsın tecrübeyle sabitdir.

    +10000

  5. #5
    ADVENTURER Engineer!
    Semih Kurtulmus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/12/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.161
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    16 RR 232
    Edilen teşekkür: 167

    Standart

    Alıntı oto izmir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benden sana tavsiye spor helezon al hr eibach boşuna uğraşırsın tecrübeyle sabitdir.
    Tecrübe etmedim ama esnek olacağından virajlara giremez + çok kişi binildiğinde çok fazla altı vurur diye düşünüyorum. Bir arkadaş yapmıştı forumda yeni olay hatta ona danış istersen. Ama sekme sıkıntın yoksa spor yay al bin derim bende
    Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...

  6. #6
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı oto izmir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benden sana tavsiye spor helezon al hr eibach boşuna uğraşırsın tecrübeyle sabitdir.
    +1

    Orijinal yaylarin dursun.
    Oz Büyücüsü

  7. #7
    Rıza Koçer
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. redLebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/01/2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    59
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    Spor yaylarda çok basmıyor arkadaşlar. En fazla basan h&r oda jant ile çamurluk arasını kapamıyor.

  8. #8
    Koray Nalbant
    Punt∞ Evo.. EvoKoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.532
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Siyah
    Plaka
    16 EV 0..
    Edilen teşekkür: 368

    Standart

    Alıntı redLebi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Spor yaylarda çok basmıyor arkadaşlar. En fazla basan h&r oda jant ile çamurluk arasını kapamıyor.
    o zaman imkan varsa air suspansion takın normal yayı preslettiğinizde istediğiniz görüntüyü alırsınız ama viraja hızlı girerseniz araba fazla esner kaymaya çok daha müsait olur , aile aracı olarak kullanıyorsanız hiç bulaşmayın bence , yarın öbür gün satmaya kalktığınızda orjinal haline çevirmek için tekrar yay arayacaksınız , en mantıklısı spor yay yada air suspansion
    2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic

  9. #9
    Rıza Koçer
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. redLebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/01/2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    59
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    Alıntı EvoKoray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman imkan varsa air suspansion takın normal yayı preslettiğinizde istediğiniz görüntüyü alırsınız ama viraja hızlı girerseniz araba fazla esner kaymaya çok daha müsait olur , aile aracı olarak kullanıyorsanız hiç bulaşmayın bence , yarın öbür gün satmaya kalktığınızda orjinal haline çevirmek için tekrar yay arayacaksınız , en mantıklısı spor yay yada air suspansion
    Spor ya dediğim gibi havada bırakıyor aracı görüntüde değişiklik olmuyor Air suspansion çok pahalı onu geçtim coilever alcak bile param yok en fazla 400 tl falan bu işe verebilirim.

  10. #10
    Tayfun AKTÜRK
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    563
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 140

    Standart

    5lik hr al, lastik çamurluk arası kapanır öyle gez biraz daha basmak istemeyeceksin zaten karter yere çok yakın illa basıcam dersen ilerde onu basarsın..

  11. #11
    Emr Gnc
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. emrgnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/02/2011
    Mesajlar
    979
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 217

    Standart

    spor yay alıp kullanıp, yay düşeceği kadar düştükten sonra press yaptırabilirsiniz

  12. #12
    Birkan GENÇ
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/01/2009
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.765
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    61 TS
    Edilen teşekkür: 799

    Standart

    Orjinal yayları pressletmek daha ucuz olur belki ama orjinalleriniz dursun.

    Spor bir yay alıp onu presslet bence. Bir sıkıntı durumunda orjinal yay konusu açma burda )
    ╗ ╔╗
    ║║
    ╗ ║║
    ╔═══╗ ║║
    ║╚═══╝║ ║║
    ╚╝


  13. #13
    Anıl Ercan
    Furious1990 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    180
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 15

    Standart

    Soguk sıcak farkk etmez prese karsıyım. Yay kestirmeyede karsıyım. En iyisi spor yay alın girmeyin pres isine
    AnıL Ercan

  14. #14
    Feyyaz Yavuz
    FeyyazYavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/06/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    879
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    34 GKA 10
    Edilen teşekkür: 218

    Standart

    spor yayı presletmek arabaya yaysız binmek gibi bişey arkadaşlar tecrübeyle sabittir
    preslet orjinalleri virajlara iyi giremezsin ama konforun daha iyi olur

  15. #15
    Anıl Ercan
    Furious1990 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    180
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 15

    Standart

    Alıntı FeyyazYavuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    spor yayı presletmek arabaya yaysız binmek gibi bişey arkadaşlar tecrübeyle sabittir
    preslet orjinalleri virajlara iyi giremezsin ama konforun daha iyi olur
    tam tersi olmasın virajlara iyi girer konfor kötü olur benim bildigim ?
    AnıL Ercan

  16. #16
    Feyyaz Yavuz
    FeyyazYavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/06/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    879
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    34 GKA 10
    Edilen teşekkür: 218

    Standart

    Alıntı Furious1990 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tam tersi olmasın virajlara iyi girer konfor kötü olur benim bildigim ?
    kardeş ben preslenmiş orjinal yayın spor yaya göre artı ve eksisini söylüyorum

  17. #17
    Rıza Koçer
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. redLebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/01/2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    59
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    Anladığım kadarıyla soğuk press yapınca konfor oluyor esneme payı olduğu için ama virajlara kötü giriyor. Spor yay ise konforsuz sert oluyor ama virajlara iyi giriyor. Kafam karıştı şimdi napsam. H&R yay alsam montajla birlikte 500 tl

  18. #18
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    spor yay , spor yayın pressli hali ve coilover kullandım.

    öncelikle kesinlikle sıcak press yaptırmayın,soğuk press yaptırın

    spor yay ;

    konfor olarak biraz zıp şeklinde aşırı rahatsızlığı yoktur.yol tutuş tatmin edici şekilde.
    lastik çamurluk arasında markalarına göre değişebiliyor mesela 5 cm hr eibacha göre biraz daha yumuşaktır lastik çamurluk arasını kapatır

    pressli spor yay ;

    konfor zıp şeklindeyken zıp zıp olarak şekil değiştirir.görsellik artar.yol tutuşda araç yere yakınlaştığı için biraz daha artış olur

    coilover ;

    konfor hiç yoktur böbrek taşı dökmeye birebirdir adeta basketbol topu gibi sekmeye başlar.araçta gerek lastikler gerekse kaporta kısmında sürtünmeler meydana gelir.belli bir süre sonunda arabanın ciğeri oynar ve her tarafından tıkırtılar gelir amortisör takozları zırt pırt değişim ister.yol tutuş mükemmeldir heleki dip basık kullanırsanız arabayı yoldan çıkarmak Allahın takdirine kalmış birşeydir.

    hangisini tavsiye edersin diye sorarsanız ben amortisör sistemine ve yaylara arızasıydı zartıydı zurtuydu 2 bin liraya yakın para verdim şuanki teknoloji o zamanlar olsa hiç düşünmeden air süspansiyon yaptırırdım.izmirde şuan yollar nasıl bilemem ama istanbulda basık araç kullanmak çok büyük sıkıntı her yere girmez her yerden dönmez kasisler başa bela alışkın biri olmayan iki günde arabayı satar.ama siz yinede madem heveslendiniz soğuk press yapan yer bulun soğuk press yaptırın max.(orjinal yaylar için) önler 7 arkalar 5 cm olsun hem siz rahat edin hemde kafanız rahat etsin.aklıma gelenler bunlar sormak istediğiniz birşey olursa cevaplayabilirim..

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #19
    Rıza Koçer
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. redLebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/01/2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    59
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    Alıntı StrawBeeRy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    spor yay , spor yayın pressli hali ve coilover kullandım.

    öncelikle kesinlikle sıcak press yaptırmayın,soğuk press yaptırın

    spor yay ;

    konfor olarak biraz zıp şeklinde aşırı rahatsızlığı yoktur.yol tutuş tatmin edici şekilde.
    lastik çamurluk arasında markalarına göre değişebiliyor mesela 5 cm hr eibacha göre biraz daha yumuşaktır lastik çamurluk arasını kapatır

    pressli spor yay ;

    konfor zıp şeklindeyken zıp zıp olarak şekil değiştirir.görsellik artar.yol tutuşda araç yere yakınlaştığı için biraz daha artış olur

    coilover ;

    konfor hiç yoktur böbrek taşı dökmeye birebirdir adeta basketbol topu gibi sekmeye başlar.araçta gerek lastikler gerekse kaporta kısmında sürtünmeler meydana gelir.belli bir süre sonunda arabanın ciğeri oynar ve her tarafından tıkırtılar gelir amortisör takozları zırt pırt değişim ister.yol tutuş mükemmeldir heleki dip basık kullanırsanız arabayı yoldan çıkarmak Allahın takdirine kalmış birşeydir.

    hangisini tavsiye edersin diye sorarsanız ben amortisör sistemine ve yaylara arızasıydı zartıydı zurtuydu 2 bin liraya yakın para verdim şuanki teknoloji o zamanlar olsa hiç düşünmeden air süspansiyon yaptırırdım.izmirde şuan yollar nasıl bilemem ama istanbulda basık araç kullanmak çok büyük sıkıntı her yere girmez her yerden dönmez kasisler başa bela alışkın biri olmayan iki günde arabayı satar.ama siz yinede madem heveslendiniz soğuk press yapan yer bulun soğuk press yaptırın max.(orjinal yaylar için) önler 7 arkalar 5 cm olsun hem siz rahat edin hemde kafanız rahat etsin.aklıma gelenler bunlar sormak istediğiniz birşey olursa cevaplayabilirim..
    Açıklayıcı cevabınız için teşekkürler. Dediğiniz gibi para olsa en iyisi air ama o parayı verceğime arabayı satar üstüne koyar daha güzel bir araç alırım Galiba soğuk press yaptırcam.

    Gelelim konunun asıl amacına. İzmirde veya aydında nerde yaptırabilirim bunu ?

  21. #20
    Feyyaz Yavuz
    FeyyazYavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/06/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    879
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    34 GKA 10
    Edilen teşekkür: 218

    Standart

    mert çok güzel açıklamış ağzına sağlık. fakat ön 7 arka 5 bastırırsanız araba liftten çıkmayabilir hatta yürümeyebilir . çünkü orjinal yay spor yaya göre daha esnek olduğundan araba yayların üzerine oturtuldugu zaman orjinal yayda araba çok daha fazla yere yaklaşıyor yani orjinal yayın 7 cm preslenmesi demek 9-10 cm lik spor yay gibi olması demektir.

Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Spor Yayları ısıttırmak ?
    cral tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 28/08/2012, 11:41
  2. Sonunda Yayları Ve Jantları taktım :D
    kemalbodrum tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 27/06/2012, 12:35
  3. Yayları nereye taktırabilirim?
    BerkeDora tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 13/04/2012, 13:38
  4. Grandemin Yayları
    mTk tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 11/02/2008, 22:43
  5. hr marka helozen yayları?
    demirhan tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 13/02/2007, 12:35

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com