Kat iptali vs. gerek yok çok öldürür alt deviri zaten yok. Borularıda genişletmeye gerek yok şöyle gerek yok borular zaten 48lik onu yapabileceği 51 lik tir maksimum çap daha büyürse iyice ölecektir yapılan masrafa değmez. Ancak şöyle olabilir. Boru ölçüleri aynı kalarak. Manifold + kat iptali şeklinde olabilir son yine orjinal kalabilir yada back pressure lu bir ekzos takılabilir. Bir çok seçenek mevcut ama ne yaparsak yapalım araca parasına değecek bir güç alınamıyor. Birde bunlar zincirleme reaksiyon gibi. Bu arabanın çıkış portlarını genişlettin (manifolddan itibaren tüm ekzos sistemi) bu aracın hava emişinide açman gerekecek (cold air intake sistemi + emme manifoldu portları genişletilmesi ayrıca emme plastik, plastik emmeye porting işlemi yapabilen düzgün usta yok, yada custom emme yapılması lazım, valf yuvalarının genişletilmesi lazım, uygun eksantrik lazım, bunları destekleyecek yazılım lazım) hepsi para uzun uzadıya gidiyor. İdealini sorarsan; açık hava filtre sistemi yaptırt bendekinin resmini bulabilirsem atarım, sonada güzel çok geniş kazanlı olmayan bir egzos tak. Git çok hissedilir bi değişme olmaz ama vites geçişlerindeki yığılma azalacağından seni biraz tatmin eder. Ses konusundada yeterli olur.