Alıntıdır!!!
İtalyan arkadaşlar baya uğraşmışlar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
YouTube Video
YouTube - Rama Dyno test Grande Punto Abarth 300 cv
Alıntıdır!!!
İtalyan arkadaşlar baya uğraşmışlar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
YouTube Video
YouTube - Rama Dyno test Grande Punto Abarth 300 cv
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
Bu resim forum düzeni için küçültürmüştür. Orjinal boyut için buraya tıklayın.
Click this bar to view the small image.
Click this bar to view the small image.
Bu resim forum düzeni için küçültürmüştür. Orjinal boyut için buraya tıklayın.
Bu resim forum düzeni için küçültürmüştür. Orjinal boyut için buraya tıklayın.
Bu resim forum düzeni için küçültürmüştür. Orjinal boyut için buraya tıklayın.
![]()
P U N T O F O R U M - forum.grandepuntotr.com
2009 G.P 1.3 Mutj Egzotik Kırmızı
2011 Evo S&S Euro 5 1.3 Mutj Evo Grisi Asist Kit+Safety Plus Kit
hey maşalla dyno nasıl tırmanmıştşk süper yapmış adamlarr
Yapmislarda acep bu moda kac para harcamislardir ? Turbo, forget piston, manifold, debriyaj ... En az 3 GP parasi gitmistir
Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
Clio RS 190 HP
ve Şimdi...
Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...
hey yavrum parçalara bak, motorda herşey değişmiş nerdeyse
Gücü lastiklere verebilmek için baskı, gerektiğinde durdurmak için disk, balata ve kaliperler değişmiş, amortisörler ve ön takım standart![]()
Bu canavar olmuş yaw![]()
İyi uğraşılmış gerçekten, motor ömrü ne olmuştur acaba![]()
Paylaşım için teşekkürler Şakir. Ciddi emek verilmiş belli![]()
Aynısını şu anda yapmaya kalksak maksimum 10000-17000 tl harcarız
kol, piston, baskı, blok, egzantirik bunlar alınmak zorunda ve 7000-10000 civarlarına hallolur. Turbo, headers, enjektör arabaya uygun olmasına gerek yok uydurulur onlarında 1500-4000 arasında hallolur. Geriye birde yazılım kaldı prof. bir yazılım olcağından en az 1500tl isterler3 gp parasını anca şöyle çıkartır habire kol eğer piston çatlatır cart olur curt olursa anca öyle o kadara mal olabilr
-----
güzel proje olmuş valla. PAram olsa kesin yaparım hiç acımam![]()
adamlar abarth mış![]()
kasmam alırım cupra yada sti paşa paşa binerim![]()
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
paranın gozu kor olsun![]()
güzel bir çalışma ama 10-12 bin lirayı geçmez diye düşünüyorum
grank ve blok aynı kalmış farklı piston kullanılmış muhtemel blok taşlanıp bu pistonlara uygun gömlek çakılmıştır
yapılanlar ilk resimde de belli turbo büyütülmüş katalizör iptal edilip düz boru yapılmış
ecu değişmiş intercool büyütülmüş enjektörler değişmiş fren kaliperleri ve debriyaj sistemi değişmiş 10-12 civarıdır herhalde işçilik dahil
ömür konusuna gelince grank benim tahminime göre aynı ise ve şayet bu piston ve gömlekler için blok taşlandıysa çok fazla uzun ömür beklemek hata olur
çünki üretrtiği güç çok fazla dolayısıyla bu yük altında standart blok ve grankla ne kadar döner ama orjinaline göre güç fazla ömür az olur
ama işim içine blok ve grank girseydi üst kapakta değişecekti muhtemeln o zaman 20 lirayı bulurdu tabiki
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Heyt be şuna bak![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri