Arkadaşlar, Advanti Racing ML 525L 17'', 4X100 (tek aplikasyon), 7j, et 40, 6,9 kg. jantlar ve Starmaxx ice gripper 215 45 17 kış lastikleri takıldı, beğeninize sunuyorum.
![]()
Konu OAGP1960 tarafından (10/11/2014 Saat 01:05 ) değiştirilmiştir.
Orkun Abi herzaman ki gibi şık ve gösterişli, kışı geçirdikten sonra yazlık lastik alacağım değerleri seninle görüşmem gerekecek et değeri falanKazasız belasız kullanasın inşallah.
orkun abim seni işini bliirsin hafif ve şık.
herkes kazandığı karşısında REHİNDİR.
Teşekkürler sevgili Kadir, yeni lastik ve jant konusunda memnuniyetle elimden geleni yaparım, güvenli sürüşler değerli kardeşim.
Teşekkürler sevgili Erman, özellikle de jant ve lastik ölçülerinin doğru olması son derece önemli değerli kardeşim.![]()
Maşallah abi yine şık ve düzgün bir seçim![]()
Güzel olmuş, keyifli ve güvenli sürüşler.
iPad 'den aracılığı ile gönderildi
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
Gerçekten güzelmiş..Hayırlı olsun abi..
180HP-270Nm. üstündeki güçlerde orijinal dump valve basınç tutamadığından, Bonalume power pop t-jet-Abarth elektro selenoid dump valve sipariş edildi, montaj sonrası fotoları paylaşacağım.![]()
Hadi bakalım yeni bir proje yeni bir merak, tam zamanında beklenen vuruşu yaptın Orkun abicim![]()
Bonalume markasının t-jet motor için üretilmiş çok güzel ürünleri mevcut hele ki elektronik pop of valfi çok güzel
pop off sperimentale fiat alfa lancia tjet.mov - YouTube
takibe devam.
herkes kazandığı karşısında REHİNDİR.
Teşekkürler sevgili Kadir, bu, arabamın performans değerlerine göre software-log alındıktan sonra ortaya çıktığı üzere, bir zorunluluk durumunda.
Teşekkürler Erman'cığım, stock Puntp Abarth Esseesse'de de kullanılmakta olan orijinal dump valve arabamın şu anki performans değerlerini gerektiği gibi tolere edemediğinden, Bonalume power pop elektro selenoid valve bir zorunluluk durumunda.![]()
hayırlı olsun şık olmuş..
ORKUN abi konunu dağıtmak gibi olmasın ama sana sormak istediğim bir şey var.
garret gt 1446 turbo bulamıyorum. subaru TD04 turbosu kullanarak modifiye eden biriyle tanıştım. Sen ne diyorsun abi randıman alırmıyım, günlük kullanımda çok zorlanıp arıza verirmi.
şuan dp+61lik düz boru+ varex eksoz var yazılım yaptırdım dr ecuda
Bana yol haritası verirmisin.
Teşekkür ederim Burak kardeşim.
Sevgili Zahir, Garrett GT 1446 turboyu Alfa Romeo bayinden veya garrett turbo bayinden Alfa Romeo Mito QV 170HP turbosu olarak veya ebay'den sipariş edebilirsin, bu turbo Abarth Punto serisinin en üst versiyonudur ve uygulandığında orijinallik bozulmamış olur. TDO4 turboyu ise, sistemi modifiye ederek monte edebilirsin, hava intake (emme) borusu, egzoz manifold flanşı ve egzoz türbini çıkış flanşı+down pipe hazırlatman gerekir. Ayrıca, üst plastik motor kapağını çıkartmak durumunda kalabilirsin. Tabiki gereği gibi bir custom yazılım hazırlatmak gerekir ve tüm koşullar yerine getirilirse arıza vermesi için bir neden kalmaz. Şu anki bahsetmiş olduğun down pipe uygulamasında spor cat. kullanmak da bir zorunluluktur, eğer spor cat. uygulanmadı ise mutlaka 2. lambda sensörü yazılımdan iptal edilmelidir, aksi halde ECU turbo basıncını kısar, arıza oluşur. Spor cat, performansdan ödün vermeksizin gerekli emisyon değerlerinin yerine getirilmesini ve egzoz muayenesinin sorunsuz olmasını, gürültü ve egzoz kokusu olmamasını, fenni muayenede sorun olmamasını sağlayacaktır. Ayrıca, yine aynı çapta (61 mm.) flow (ser akımlı) bir orta susturucunun da rezonatör ve alev gizleme fonksiyonları ile sesi belli bir seviyede tutması açısından gerekliliğini de belirtmek isterim. Bu durumda kumandalı egzoz (varex) kullanmaya da bence teknik açıdan gerek yoktur. Son olarak ise, basıncı ve flow (akım) miktarı artmış ve ısınmış olan havayı tutabilmesi için yetersiz kalan orijinal elektroselenoid dump valve yerine mutlaka modifiye bir elektroselenoid dumpvalve (Bonalume power pop veya Forge) kullanmak gerekir.
Konu OAGP1960 tarafından (23/11/2014 Saat 13:16 ) değiştirilmiştir.
Bonalume power pop elektroselenoid t-jet Abarth dump valve monte edildi, basıncı gerektiği gibi tutuyor ve tabiki bu da, arabanın performans değerlerini software (yazılım) ile öngörüldüğü şekilde yerine getiriyor. Fotoğrafları ve videosunu paylaşacağım arkadaşlar.![]()
Sabırsızlıkla bekliyorum abi, ayrıca senin aracın 0-100 videosunu izlemeyi çok istiyorum![]()
Sevgili Kadir, power pop elektroselenoid dump valve uygulamasına ait videoyu, elektroselenoid valve'in şekli ve çalışmasına dair bir fikir vermesi açısından, sadece arabam durur konumdayken alarak paylaşacağım, 0-100km. hızlanma videosunu ise hassas ölçüm cihazı gerektiğinden sonraya bırakmak doğru olur diye düşünüyorum. Tabi performans değerleri ile ilgili bir fikir vermek gerekirse, en son uyguladığımız yazılım ve elektro selenoid dump valve sonrasında arabamın bu güne kadarki ulaşmış olduğu en güçlü verilere sahip olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim, güvenilir bir dyno ölçümü ile sonuçları tabiki paylaşacağım.![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri