barış kardeşim ben airbag olmadığı halde zor söktüm tuş takımını sen nasıl söktün hala hayretler içersindeyim.
Printable View
barış kardeşim ben airbag olmadığı halde zor söktüm tuş takımını sen nasıl söktün hala hayretler içersindeyim.
Buyrun Araç İçi Son Görsellik Durumundan Bir Kare , Bu Arada Kırmızı Vites Körüğünü Değiştirmeyi Planlıyorum. Araç Kırmızı Değişiklik Olsun Diye Değiştirmiştim. Şimdi Gözüme Batmaya Başladı. İstanbul Anadolu Yakasından Siyahıyla Değiştirmek İsteyen Olursa Görüşebiliriz :)
https://c1201.hizliresim.com/t/5/1ltx9.jpg
barışım öncelikle tebrik ediyorum... eline ve emeğine sağlık süper olmuş maşallah diyelim de nazar deymesin bu arada akçalı boya güzel bir seçim sprey boyalar arasında en kalitelisi... sprey boya yı atmadan önce ve attıktan sonra hangi malzemeleri kullandın bi yazarmısın? vernik vs? ve yapım şeklini de yazarsan sana zahmet... birde bu kalorifer kısmının ortasında yön değiştirme yeri olan bir plastik var ince t.jetlerde filan gri zaten o onu da boyayabilirsin mesela güzel bir hava katar araca...
abi kırmızıyı acilen değiştir :) :)
gerisi çok hoş
konuyu yeni gördüm kusura bakmayın :)
Ben bu işlemi boya yaptım ve sadece 10 dakika bekledim kullandığın boyanın kalitesi berbatmış onu söyleyeyim biz bu işlemi yaparken alta astar üstüne boya en sonda vernik atıyoruz ileride çıkma durumu olmasın diye , folyoda güzel olmuş .. boyada önereceğim tek marka car rep hem çabuk kuru hemde tek sıkışta kapatır yani iki üç kat atmanıza gerek bıraktırmaz..
güle güle kullan çok estetik olmuş..
Eline emeğine sağlık. güzel ve şık olmuş
Arkadaşlar Tekrardan Merhabalar. Boya İşleminin Nasıl Olduğunu Size Hemen Kısaca Anlatayım. Parçalar Söküldükten Sonra En İnce Zımpara Kağıdı İle Hafif Bir Zımparalama Yapıyoruz. Parçaların Rengini Hafif Matlaştıracaktır Bu İşlem. Daha Sonrasında Zımparalanan Parçaları Bir Kova İçerisine Sıcak Su Yapıp Parçaları İçerisine Atın. Bir Sünger Parçası İle Üzerinde ki Zımparalama İşleminden Cıkan Tozlardan Arındırın. Sırada Boya İşlemi Var.(UZUN VADEDE SIKINTI ÇEKMEK İSTEMİYORSANIZ ASTAR KESİNLİKLE ÖNEMLİ.)İlk Boya İşlemi Olarak Astar Yapacacağız. Ben Yine Akçalının Mat Beyaz Spreyini Kullandım. Parçayla Sprey Boya Aralığı 30 Santimi Ne Geçmeli Nede Daha Yakın Olmalı. İlk Olarak Sağa Ve Sola Tarama İşlemi İle Sonrasında Yukarı Ve Aşşağı Tarama Sistemi İle Astarımızı Atıyoruz. Astar İşlemi Bittikten Sonra Boyanın Daha Sağlam Yapışması Ve Oturması İçin Saç Kurutma Makinası İle Orta Hızda Yaklaşık 5 Dakika Parçaların Üzerinde Dolaştırıyoruz. Bu İşlem Bittikten Sonra Parçaları Balkona Atın. 1 Saat Tam Kuruma Süresi İçin. 1 Saat Sonunda Hangi Renge Boyayacaksanız Sprey Kutuyu İyice Çalkalıyoruz. İçerisinde ki Bilya Boyanın Tam Kaışmasını Sağlayacak Ve Asıl Rengini Vermesine Yardımcı Olacaktır. Evet Geçelim Boyama İşlemine. Astarda Olduğu Gibi Sağa Sola Yukarı Ve Aşşağı Tarama İşlemi İle 30 Santim Aralıkla Boyayı Atıyoruz.SAĞI SOLU KAPANMADI DİYE KESİNLİKLE ''ŞURAYADA BİR FISLATAYIM'' KESİNLİKLE ,AMAN HA DENEMEYİN. Evet İlk Katımızıda Attıktan Sonra Yine Saç Kurutma Makinası İle Parçaların Üzerinden 5 Dakika Boyunca Hafif Hafif Geçiyoruz. Yine Bir 20 Dakikalık Balkonda Kuruması İçin Bıraktıktan Sonra Geliyoruz Son Katımıza. Bu Son Katıda Yine Tarama İşlemi İle 30 Santimlik Uzaklık Boyunca Devam Ettiriyoruz. İşlem Bittikten Sonra Yine Saç Kurutma Makinası İle 5 Dakika Üzerlerinden Geçip 12 Saat Kurumaya Bırakıyoruz. Ertesi Gün İyice Kuruduktan Sonra Montaja Hazır Olacaklardır. Umarım Yardım Edebilmişimdir. Teşekkürler.
barış kardeşim süper bi çalışma olmuş :)
Abi işe başladık pek vakit bulamıyorum. İşten eve evden işe. Eve gelince akşam yemeği sonrasında yarım saat bir saat televizyon sonra vur kafayı yat. 1.5 Aydır aynı kısır döngü :D Jantlardan vaz geçtim. Orjinal marjinal takılmaya devam. Zaten öncelikli olarak janttan ziyade ön takımı yenilemem gerekiyor :)