Merhaba arkadaşlar bir olaydan sonra başıma gelen uğursuzluk ve şanssızlıklarımı sizlerle paylaşacağım. Bu yazıyı lütfen kaskosu olan, olmayan herkes okusun. Otoparkta aracıma -muhtemelen- bir araç geri geri gelirken vurmuş ve kaçmış gören duyan yok.. kaskomu yenileyeli daha 1 hafta olmamıştı... Gittim Adana - Birmot servise, zaten kaskomda oradan yapıldı 2. kaskom henüz ikiside Anadolu Sigorta.. Efendim olay şu; Araç hasar bildirimini oradaki eleman 1 gün öncesine yazıyor ve kasko firması benim kredi kartımdan ödemeyi ise 1 gün sonra alabiliyor. Fakat kasko firması bunu bana bildirmedi. Kasko mu yapan kişi söyledi yalnız ödeme daha sonra onaylandı bir sorun yok dedi. Aracın hasar tarihi 2 haziran hasar bildirimi 1 haziran ödeme ise 2 haziran da yapılmış bu nedenden dolayı kasko firması olayı kapsam dışına aldı. Şimdi söyleyin bana ben ne yapayım ? anadolu sigorta bölge müd. kadar gittim kabul etmediler, kaskoyu yapan kişi ise o da bişey yapamıyor.. 2. KEZ KASKOMU ÖDÜYORUM 2. YILIMA BAŞLIYORUM ÖDEMELERİMDE EN UFAK BİR AKSAKLIK OLMAZKEN, 1 GÜNLÜK BİR GECİKMEDEN DOLAYI KAZA BENİM CEBİMDEN ÖDENECEK... ÜSTELİK BU AKSAMAYI BANA BİLDİRMELERİ GEREKİRKEN BİR DE BANA BÖLGE MÜD.'DEN " ÖDEMELERİNİZİ TAKİP ETMELİSİNİZ" SÖYLEMİ GELİYOR...
DİYECEĞİM ŞUDUR Kİ; LÜTFEN BİR ANKET YAPILSIN KASKO FİRMALARI HAKKINDA DİĞER KULLANICILAR BİLGİLENDİRİLSİN Kİ BENİM YAŞADIKLARIMDAN DERS ALIP BU FİRMAYI BİR DAHA KİMSE SEÇMESİN... SON BİRŞEY DAHA, ANADOLU SİGORTANIN BÖLGE MÜD. BİNASI CAMINDA "İNSANİ GEĞERLER HER ZAMAN ÖNCE GELİR" DİYE YAZIYORDU. DEMEK Kİ, MÜŞTERİLERİNE 2 YIL ÜST ÜSTE ÖDEME YAPTIRIP 1 GÜN ÖDEMESİNİ GEÇ ALINCA ( FAKAT ALINMIŞ ÖDEME GEÇTE OLSA İTİRAZ EDİLMEDEN ) HASARINI CEPLERİNDEN KARŞILAMASINI BÖYLE DİLE GETİRİYORLAR.. TEBRİK EDİYOR, BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM BU FİRMANIN...
Çok ayıp etmişler bende kınıyorum Anadolu sigortayı müşteri memnuniyeti bu olamaz , Anadolu kaskoyu bundan sonra kesinlikle düşünmem..
Ya ben artık kınamayı da geçtim,şu anda ekşi sözlüğü okuyorum ve bir olumlu yazı örneğine rastlamadım... Aracım 1 haftayı geçti serviste ve hala hasarına başlanmadı verinde bineyim gideyim diyorum çünkü öyle büyük bir hasar değil.. Yani beni bu kadar mağdur ettiler diyecek lafım kalmadı artık çünkü evimde aralıksız saatlerdir sövüyorum o dereceye geldim.. İnsanı çileden çıkardılar ya..
Lütfen bir anket yapalım sigorta firmaları ile ilgili.. Hem böylelikle trafik sigortası ve kasko yaptıracak arkadaşlar da yararlanır. Ben nasıl yapılacağını bilmiyorum bilen bir arkadaş varsa bana yardımcı olabilir mi ?
paylastigin için teşekkürler, kasko yaptirirken aklımızda bulunsun.
geçmiş olsun arkadasım.bende kınıyorum anadolu sigortayı.
Geçmiş olsun resmen ayıp etmişler...
PUNTODAN SONRA PUNTO..!
Okuyunca kayıtsız kalamadım!
Çok geçmiş olsun.
Sizde belli bir süre geçtikten sonra gidin tekrar hasar bildirimi yapın.
Bu sayede kasko süresi içinde olan bir durum ve yapmak zorundalar.
Daha da olmadı siz o kısmı vurun duvara bir yere ve tutanak tutturun polise ödesinler. Yani ben sadece bir iki şey söyledim. Düşünün biraz ne yapılabilir diye! Pes etmeyin!
Bol şanslar.
aslında sorun edecek bir durum yok. 1 hafta sonra tekrar hasar bildirimdne bulunun o zaman ne yapacaklar servise yaptırtmayın o sekilde bekletin 1 hafta sonra yeni kaza olmus gibi yapın. bu kesinlikle bir uckagatcılık deildir
geçmiş olsun çok büyük bir haksızlık bence
geçmiş olsun. üzücü bir durum bende aynı şeyi yaşadığım için biliyorum. 1993 model renault toros aracımıza aldığımızdan beri kasko yaptırmıştık. 2003 senesinde sigortacının hatası yüzünden 7 gün gecikmeli kasko yaptırdık ve ben o 7 gün içinde aracı çarptım. 1.000,00.TL ücret bize kalmıştı.
çok geçmiş olsun. bizde öğrenmiş olduk nasıl bi firma olduğunu.
yüzüne bile bakmam bu saatten sonra
çok geçmiş olsun... bu kaskoyu yapan kişinin suçu....sonuna kadar hakkını aramalısın. bence kaskoyu yapan kişi ile bir daha görüş..
acentede en az şirket kadar önemli,
ikame araç hariç en ufak sorun yaşamadım anadolu sigortada.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Arkadaşlar, suçlu Anadolu sigorta değil, onlar da kendince haklı, bırakın bir günü 1 saatle kapsam dışı kalan hasarlar bile olabiliyor.
Suçlu kim? Acenta. Orda çalışan gerizekalı, iş ahlakı olmayan embesil. Sen kimsin bu riski alıyorsun? Hasar anında sanki cebinden verecek...
Birmot servis müdürüyle görüşün, masrafı işini zamanında yapmayan, yapamasa da sizi haberdar etmeyen dengesize ödetsinler.
Bir başka nokta; aynı şekliyle hasar ihbarı yapmayın, çünkü kazanız muhtemelen resimlenmiştir, siz yalancı çıkarsınız. Bence tamponunuzu kaldırım yada duvara dayayın yada sürtün-kontrollü bir şekilde. O zaman bişrşey diyebileceklerini sanmıyorum.
Ton biraz sert oldu ama bana yapılmış gibi canımı sıktı bu olay...
yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün gittim gene servise artık 2. adresim gibi birşey oldu servis.. Servis genel müdürü yanımıza kadar gelip bizimle ilgileneceğini yarına kadar süre vermem gerektiğini söyledi. Bu arada bir detay daha öğrendim aracın hasarını bilerek 1 gün önce göstermiş birmot aslında girişi ödemeden sonra hasar bildirimi yani.. Ne deyim bu da benim şanssızlığım galiba.. 2 yıldır kasko ödeyipte hasarı cepten yaptırmak..
Sigorta şirketlerinin alayı böyle kanlarında var bende başak sigorta groupamam sigortadan bir olay anlatayım. Aracımın koltuğu sigaradan yanmıştı kaskocumu aradım kaskodan kılıf değiştirilir ve hasarsızlığınız bozulmaz dedi bende yaptırdım servise 400 TL tuttu sigortayı yenileceğim zaman bir baktım fiyat çoşmuş sebep koltuk kılıfı genel müdürlüğe kadar çıktım durumu izah ettim sorarak yaptırdım dedim sonuç sıfır sonra kızdım o aralar Okan BAYÜLGEN reklam yapıyordu hasarsızlığınızı 5 iş günü içerisinde ödemessek delecek yıl kaskonuz bedava diyordu benim ödememi herşeyim tam olmasına rahmen benden yana hiç bir sıkıntı yokken 45 günde ödediler 3 arabam var hepsi ayrı ayrı kaskolu hep yanlış araç üzerinde poliçe açmışlar ondan tabi benim suçum değil bende bu kampanyadan yararlanayım dedim bölge müdürlüğüne kadar çıktım Bursa da sonuç bu kampanyanın aslı yok yapamayız bu bedava sigortayı nerden ödüyecez kim ödüyecek diyor müdür hepsi aynı işiniz düşmesin
Arkadaşım cok gecmıs olsun uzucu bır durum
Fakat sigorta şirketine yuklenmeden once yapılan hatanın nerde olduguna bır bakın sonra Türkiyenin en buyuk sıgorta sırketıne bakarsınız..Arkadaşlardan biri firma diye nitelendırmıs fakat ben bu işlerin içinde ooldugum ıcın soyluyorum 1925 te Atatürk tarafından kurulan bir T.İş Bankası kuruluşu olan şirketi bu kadarda küçümsemeyin..
Sonuna kadar haklı olabılırsınız ama ödemeler sisteme gecikmişl olarak gırmiş...
Trafık sıgortasının bıtıs zamanından 1 dk sonra kaza yap yuzde yuz suclusun buda onun gıbı bırsey..Hiç bişey sizin geç ödediğinizi değiştirmez...
Gidin bence hatayı ilk yapğılan yerden düzeltmeye çalışın...
I ' m c a p u l i n g . . .
Öncelikle çok geçmiş olsun sizden kaynaklanmayan bir sorundan böyle başınız ağrıyor.
Ben de Kriminal ve smartmavi 'ye katılıyorum. Bu hatayı yapan acentedeki kişiden talep etme hakkınız var zamanında bizim de poliçeyi yapan başak sigorta acentesindeki birinin hatasınından hasar ödenmedi hepsini kendi ödedi sonra.
Sigorta kasko işi şans işi en iyi kasko sigortada da sorun yaşanabiliyor. Biz Anadolu sigortayı 2 araçta toplam 8 sene kullandık. 10 hasarda da hiç sorun yaşamadık mesela. Şu andaki arabamı da sırf ucuz diye kaskosunu Ankara sigorta yaptırdım ama sigortası yine Anadolu sigorta.
Parça da beklenmiyorsa 1 hafta çok çok uzun süre 1 haftada ön tarafı gitmiş motor inmiş araç toplanıyor.
Kolay gelsin, Umarım acente ile sorunu çözersiniz
05 Alfa 156 1.6 Dist. (2004.10 - 2009.10) --- 09 Nissan Qashqai Tekna Exec. (2009.12 - ...) --- 06 Grande Punto Starjet (2010.05 - ...)
Bir de anket yapılacaksa ya çift anket yapılmalı ya da biraz daha değişik bir form oluşturulmalı. Çünkü sigorta işinde oran önemli. 100bin sigortalısı olan şirkette sorun yaşayan sayısı 2bin sigortalısı olandan her zaman fazladır.
2 anket olunsun. Sizi memnun bırakanlar , memnun bırakmayanlar. Sonra memnuniyetsizlik sayısını; memnuniyetsiz sayısı memnuniyet sayısına böleriz.
05 Alfa 156 1.6 Dist. (2004.10 - 2009.10) --- 09 Nissan Qashqai Tekna Exec. (2009.12 - ...) --- 06 Grande Punto Starjet (2010.05 - ...)
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri