Arkadaşlar mrb, Konu hakkında bir çok yorumları okudum. Sigortalı olarak haklısınız sizlerin beklentisi en kısa zamanda ve zararınızın yada hasarınızın tamamının karşılanması ve ihtiyaçlarınıza cevap verilmesi. Ama bu konularda ilk önce yapılması gerekenler poliçeyi yaptırmadan önce çalıştığınız acenteden yazılı teklifi alarak incelemeniz gerekir, hangi teminatlar var ve teminatların içeriği ve muafiyet oranlarını çok iyi anlamak gerekir. Bir çok sigorta şirketine bağlı acenteler müşteriye poliçe yapabilmek için bir çok yönteme başvurabiliyorlar, Full kasko adı altında düşük teminatlarla veya uyguladıkları muafiyetlerle düşük primli poliçeler yapabiliyorlar. Bu durumlardan allah korusun başınıza bir olay gelmediği sürecede anlama şansınız yok. İkinci bir durum ve bana göre en önemlisi sigortalı yani sizlerin sorunlarınızla sizler değil Acenteniz ilgilenmeli yani sizlerin yazmış olduğun sorunlarınızı acenteniz halletmeli bu onun görevidir. Sigorta şirketinde çalışan bir personel sizi değişik mazeretlerle başından savabilir ve bu her şirkette olmaktadır, (bunu anlamanın en kısa yolu ise her bildiğiniz sigorta şirketi ile ilgili şikayetvar sitesinde görebilirsiniz.) Bu konularda acente muhatap olduğunda hasar servisi bu şekilde davranamaz çünkü acente neyin nasıl ve ne kadar zamanda yapılması gerektiğini çok iyi bilmektedir, aksi durumda bunun hesabını sormakta acentenin görevidir, yani sizin hakkınızı savunmak ve mağduriyetinizi gidermek acentenin görevidir. Eğer sizin acenteniz bu konularda yardımcı olamıyorsa size sigorta şirketinden önce acentenizi değiştirmenizi tavsiye ederim. Saygılarımla...