yarıldım yaw... :D:D:D:D:D:D:D
Printable View
yarıldım yaw... :D:D:D:D:D:D:D
zaimkaan sayende site hit yaptı :D
golftr haa :D
valla bu forum apek yazı yazan biri değilim ama dayanamıcam arkadaşlar, öldüm gülmekten ya, golftr yi açılış sayfam yaptım :D:D
sıfır fiyatı 38 bin ytl olan bir golf 4 yaşındayken bile en az 30 bin ytl ediyor.sıfır fiyatı 38 bin ytl olan bir bravo yu 1 yaşındayken 30 bin ytl ye anca satabilirsin.benim kasteddiğim bu.benim maceraya atabileceğim param yok.
bu arada golftr harika bir siteymiş :).tüm golfcülere tavsiye ederim :=)
2009 Modellerdeki en güzel şey 1.4 95 hp benzinli secenegi olması bizim 77 hp ler çok basiretsiz, 2008 de 95 hp modeli olsaydı kesinlikle onu alırdım
Hangi 4 yaşındaki golf 30 bin ytl ediyor çok merak ediyorum.2004 golfleri arattım o fiyatta bir araç yok gibi.Ayrıca Wv'nin serviste fiyatları süper ötesi işte Wv almamak için en önemli gerekçem budur benim.Astra olayına gelince orası bambaşka bir vaka bence.Opel öyle bir satış politikası izliyorki 2.el değerleri yerlerde sürünüyor araçların.38 bine satılan vectraların 2.el değerleri şu an 22-23 bin civarında olacak şeymi.30 bin ytl'ye satana kadar geberdim 9500 km deki arabayı süper temiz sıfırdan hiçbir farkı yoktu.Astra'larda aynen böyle işte hiçbir değeri yok..
Sıfır değeri/ikinci el değeri konuşulunca yazmadan edemedim. Konuyla alakası olan birşey.
Bizim ülkemizde, yazılı olmayan çok garip kurallar işliyor. Sıfır bir arabayı kullandığınız anda değeri 3-5 milyar düşer derler. Sıfır elektronik bir cihazı kullandığınız andan sonra neredeyse yarı fiyatına almaya kalkarlar. Yeni bir evin fiyatı 200 milyarlardan başlarken, eski bir evin fiyatı neredeyse yarı yarıya düşer. Sıfır, "ellenmemiş" şeylere pek meraklıyız vesselam.
Oysa yurtdışında böyle bir durum söz konusu değil. Hatta insanlar mesela sıfırı 1000 dolar olan bir cihazı, ikinci elde 800-850 dolara bulunca almakta tereddüt etmiyorlar.
Herşeyin sıfırını ala ala bu millet bir gün sıfırı tüketecek gibi geliyor bana :)
Bu yorum tamamen doğru. Şu an abimin kullandığı 2001 model Bora'mız var. Özellikle son 2-3 yıldır girdiği 15 bin km. periyodik bakımlarında minimum 700-1000 YTL arası masraf çıkartıyorlar. Geçen yıl 1.500 YTL civarı bir masraf çıkardılar. Araç üstelik benzinli. Yok şu olmuş, yok bu olmuş. Birkaç kere kavga ettim ana servisle, ama adamlar duvar gibi. Bir seferinde tek tek çıkarttırdım değişecek parçaları, baş parmak kadar parçaların fiyatlarını duysanız dudağınız uçuklar. Bankaların müş.hiz. gibi servis kabul bölümleri yapmaları boşuna değil.
Bugün Adana Birmot'taydım. Fun örnek arabası gelmiş. Sizin için birkaç resmini çektim ve yayınlıyorum.
https://www.culha.net/resimlerim/100_6455.JPG
https://www.culha.net/resimlerim/100_6456.JPG
https://www.culha.net/resimlerim/100_6457.JPG
https://www.culha.net/resimlerim/100_6458.JPG
https://www.culha.net/resimlerim/100_6459.JPG
https://www.culha.net/resimlerim/100_6460.JPG
https://www.culha.net/resimlerim/100_6461.JPG
https://www.culha.net/resimlerim/100_6462.JPG
https://www.culha.net/resimlerim/100_6463.JPG
https://www.culha.net/resimlerim/100_6464.JPG
https://www.culha.net/resimlerim/100_6466.JPG
Gözüme çarpan değişiklikler:
Gösterge paneli
Koltuk desenleri
1.3 75 lik di bu araba ve lastik jant 195/55/R16 (Fiat benden görmüş sanırım :D)
Eski standart jant kapağı deseninde çelik jant
Spor paket eklentileri.
Karartmalı ön farlar.
Kırmızı multijet yazısı
benım gp daha guzel....eskıden fun mı vardı ....
https://img166.imageshack.us/img166/...jpg/1/w640.png
https://img145.imageshack.us/img145/...esim002ip2.jpg
https://img145.imageshack.us/img145/...jpg/1/w640.png
dynamiclerde arka cam standart oluyormuş konsulda öyle vay anasını..
Şu değişik jant opsiyonlarının fiyatlarını bilen eden bir arkadaşımız var mı acaba?
Şu 15 " alaşım jantları da göremedik gitti
Makyajla beraber gpunto 10 numara oldu. değişiklikler ufak detaylarda ama göze çok daha hoş geliyor
femocum sağolasın da üsttekini sil bir zahmet. gözüm kamaşa kamaşa okudum altta düzgünü varmış :)