bence en aşşah 95 hp starjet yada 120 hp t-jet olmalı..kasınlıkle rengi beyaz olmalı iç dosemesi deri vede tabiki emotıon olmalı ama bi ihtımal emotıon da beyaz olmayabilir ..17 orjınal jant nfs body kıt ve skywindow olmassa olmaz..
Printable View
bence en aşşah 95 hp starjet yada 120 hp t-jet olmalı..kasınlıkle rengi beyaz olmalı iç dosemesi deri vede tabiki emotıon olmalı ama bi ihtımal emotıon da beyaz olmayabilir ..17 orjınal jant nfs body kıt ve skywindow olmassa olmaz..
Biz alırken satıcı TR ye sadece siyah ve kırmızı T-JET getirdiklerini söylemişti. Belki bu da bombadır. Beyaz bence de güzel olur. Hatta ciddi güzel olur.
ozaman t-jet almıcan 95 hp le yetınceksin ben gayet memnunum bastımı zımba gibi fırlıyo yakıttada oldukça ekonomik..benzinli bi araca gore tabi..
Hernekadar şuan kullandığım Stjet den memnun olsamda daha güçlü ve Turbolu olduğu ve gerektiğinde motor üzerinde chip vb.uygulamalara izin verdiği için kesinlikle kırmızı Tjet alırdım, konfor pakeli, skydome (olmazsa olmaz), spor paketli ayrıca sonradan almaya kalktığımda pahalıya geldiği için 17 jant opsiyonunuda ekletirdim (daha önce sütten ağzımız yandığı için :) alırken ufak tefek aksesuarlarıda fiyat pazarlığı esnasında daha uygun fiyata almaya çalışırdım.
Şu anki fiyatlarla bu donanımdaki bir Tjet Koç indirimiyle yaklaşık 30-31000 civarı tutarki bu konfor ve sürüş zevkini bu fiyata hiç bir araba veremez.
puntomda tek eksiğim skydome :(
Pazarlık ettiğimiz arabalar bayilerin halen ellerinde olan arabalardı. İkisinde de skydome yoktu. Biliyorsun Sport paketin içinde bahsini ettiğin 17" jantlar zaten dahil. Halen almak istersen 28500 civarına en son da Ankara Birmot elinde daha mumu çözülmemiş bir arabadan bahsediyordu. Belki bu da 28 e biter. Diğer taraftan 28 e bitirdikten sonra Birmot aman yapabileceğimiz birşey var mı acaba diye tekrar aramıştı beni ama çok geç demiştim. Şu anda GP satışlarının %1 i bile değil TJET. Bana söylenen bu. Bundan ötürü de cidden çok güzel fiyatlara pazarlık edilebiliyor. Hele de şimdi 2009 modeller çıkmak üzereyken 2008 modeller güzel fiyatlara satın alınabilir.
Emre, 5.5lt/100km demişsin.İşte bu değer benim bir önceki Puntom ile (mjtd 90bg) yakaladığım değer.20000km lik tüketim değerim 5.5lt/100km idi.Şimdi bu rakam önceden de belirttiğim gibi 6.5-7lt/100km lere çıktı.Yani ikisi arasında 1-1.5lt/100km lik bir fark var.Ben almadan önce fark daha fazla olur demiştim açıkçası.Ancak hep söylediğim gibi benzinlinin fabrika verisini tutturmak dizelden çok daha kolay...
avatarımda olan beyaz punto emotion tabiki skydome ve17 jant
emre abi yazdıkların doğru bu zaman maalesef ekonomi zamanı gönül isterdi 2 litre 200-250 beygirlik arabalar kullanalım ama en pahalı benzini kullandığımız için ekonomi de şart oluyor o yüzden yine gp alacak olsam 90 hp alırdım bi de active yerine dynamic tabiiki
kesinlikle katılıyorum.. ben şuan ankara kızılay şehir içinde 6 lt civarı yakıyorum uzun yolda 4,5 lt hafif basarak çok rahat tutturuyorum. hatta geçen 3,7 litre yaptım hemde motor sağlığıyla oynamadan 2000 devirde.. ben dieselin hiç bir zaman bitmediğinin kanısındayım. konu gp olunca ve diesel ve benzinli motorların yıllık vergileri düşünülünce ve yakıtlarıda düşünülünce her zaman dieselin hep avantajlı olduğunu biliyorum.
hangi grande punto sorusuna ise;
bence paket dynamik olurdu. active bence para dumunu çak sıkışırsan olabilir. ama tek tercih dynamik tir emo tercih meselesi ama dynamik ve emo arasında öğle ciddi bir fark yok. ama tercih işte.. neyse motorlar ya 90 lık diesel yada 120 t-jet olurdu.
skoydam yada paketler tercih meselsi ama cam y-tavan hakkaten hoş duruyor araçlarda.
benim tercihim kesinlikle dynamik 90 hp diesel cam tavanlı olurdu.. ona bir de komplo marşpiyel takımı. jant lastik (17 inç) takımı ve yaylar. başkada dokunmazdım.. orjinalliğini bozmadan...
****avrupadaki punto ile bizdeki arasında en önemli ve en affedilmez olanı: bizlerde cruise control(hız sabitleyici) yok!!!!!! :(
****Dynamic modelindeki donanımlat gayet tatmin edici
(arka camlar elektirkli olan konfor paketini tercih et. (kumandadan camları açatıp kapatabilmek bence gayet keyifli ve kullanışlı bir özellik.)
****kolçak ve park sensörünü sonradan taktır mutlaka(bunlar için konfor pakete para verme, sen dışardan taktır)
***en önemlisi 90 beygirlik punto al. (75 beygirlilerde ESP yok)
***dizel alıp almamak sana kalmış ama dizelin vergisi en düşük vergi diliminde. ve dizel daha az yakıyo benzine göre
kp yi sonradan taktırmak en mantıklısı.ben 100 ytl ye park sensörü 40 ytl ye de kolçak taktırdım.araca fazla binmiyorsanız 1.4 tjet en mantıklısı.kırmızı ışıkta diğer araçları geride bırakmanın tadı hiçbir şeyde yok.fakat yılda 15000 km den fazla yol yapıyorsanız dizel en mantıklısı.ayrıca ilave donanım paketleri ikinci elde ne yazık ki para etmiyor.
BeN Yeni BravO ALırdım
arda abi benim araba 10 000 oldu 1 ay içinde baya bi şehir gezdim ama yakıt gerçekten düşüyor ilk başta 8,7 lt. yakıodu şimdi 6,9 litre ancak bastığında 10 lt. yi buluyor ve araba baya baya yürüyo 2 de 1500 devirde dip gaz yapınca çıldırıyo 3 ün başında sarıyo valla anlamadım var bi gariplik :)
bayiye dizel almaya gitmiştim.
beyaz, skydome, dynamic, aj bir araba vardı, ama dizel değildi
yinede aldım
performansı dışında hiç sıkıntım olmadı, çok memnunum
ama motorunun t-jet olmasını isterdim
1,3 Multijet dynamic 90 HP, spor paketi, konfor paketi,otomatik vites gene aynısını alırdım ama skydome bu sefer kesin olurdu.
dizele devam derim neden dersiniz, benzinli ortalama km'de 310 kuruş yakıyor dizeller 180 kuruş az fark değil bence. performans derseniz formulaya katılmayacam alt tarafı istanbul trafiği.(yokuşta klima açıkken ölebilir ama benzinlininde farklı olduğunu zannetmiyorum) bakım pahalı değil bence;benzinliden fazla olarak yaptırdığımız 10.000 bakımı 90 ytl tutttu. dizel alırken ödediğimiz fazla tutarda zaten satarken fazlaya satacağımızdan önemsiz.