Bak bakalım zamlı fiyat mı uygulayacaklar araba gelince. Eğer öyleyse iptal et al paranı geriye gitsin!
arkadaşlar merhaba
yeni ortadoğu otomotivden aracımı 28 ocak ta sipariş verdim. en geç 31 mart ta elimde olacağını hatta daha erkende gelebileceğini söylediler ama nisan 7 oldu hala aracım italyada sevk bekliyormuş. defalarca çağrı merkezini aradım çok acil geri dönücez dediler ve hiç bir şekilde olumlu olarak geri dönmediler neymiş italyada fabrikadan kaynaklı bir sorun varmış yani sürekli hikaye anlatıyolar
sizce nasıl bir tavır almalıyım hakkımı nerede aramalıyım???
bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Dynamic+75 Beygir+KP+Rock Siyah veee en önemlisi O Bir GaLaTaSaRaYLı Hemde En Fanatiğinden
Bak bakalım zamlı fiyat mı uygulayacaklar araba gelince. Eğer öyleyse iptal et al paranı geriye gitsin!
imalat sırasında herhangi bir parca eksiginden yada üretim sorunundan dolayı aracı gonderememis olabilirler. Arac satısları sasi numarasına gore yapıldıgı icin onun yerine bunu verelim gibi bir uygulamada pek saglıklı olmayabilir.
seni cok iyi anliyorum...bana da 45 gun dediler arac 3,5 ayda geldi...ama dusununce bayiyi cok suclamamak gerekir..cunku onlarda araci teslim edip parasini alacak...ben hatanin 100 % italya dan kaynaklandigini dusunuyorum....
TÜRKİYE,ATATÜRK Ü ALLAH A BORÇLUSUN.GERİ KALAN HERŞEYİ DE ATATÜRK E......
SIZ ULKENIN SEREFINI KORUYUN...O SIZIN GELECEGINIZI KORUR..!!!!
bende italya dan kaynaklandığına eminim ama ne biliyim sanki ortada bi sorumsuzluk var gibi geliyo ayrıca aracı sp+çj paketleri ile beraber 30000 ytl ye aldım sözleşmede bu rakam yazdığı için zaten bi değişiklik olmıcak ama açıkcası ilgisizlikleride bıktırdı tahminim 20 nisan daki buluşmayada gidemicem
Dynamic+75 Beygir+KP+Rock Siyah veee en önemlisi O Bir GaLaTaSaRaYLı Hemde En Fanatiğinden
ınsallah 20 nısana kadar gelır aracın.yapmıs oldugun sozlesmenın uzerınde teslım tarıhı ıle ılgılı herhangı bı ıbare varsa tuketıcı haklarına basvurup kendını savunabılırsın ama ısler uzarda uzar daha cok ugrasırsın.denıldıgı gıbı bencede bayıyı fazla suclamamak lazım lakın onlarda bazen arac satmak ıcın yapamayacakları sozler verıyorlar.bnm tavsıyem beklemek en mantıklısı vardır bundada bı hayır bozma moralını![]()
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
bende öyle diyorum zaten vardır bir hayır deyip bekliyorum sözleşmemde 31 mart yazıyo ama olmadı şu an italyada göründüğüne ve sevk bekledğine göre 2 hafta içinde hayatta gelemez bizim bütün hevesde kursağımızda kaldı maşukiyeye gidemicem en çok da ona üzülüyorum yoksa araba 2 hafta önce gelmiş olsa nolur 2 hafta sonra gelmiş olsa nolur bütün planlar sonraya kaldı anlıyacanız
Dynamic+75 Beygir+KP+Rock Siyah veee en önemlisi O Bir GaLaTaSaRaYLı Hemde En Fanatiğinden
valla başımdan geçen olayı anlatayım sanırım bazı konularda fikir verebilir size
28 şubatta gpmi sipariş verdim aşağı yukarı o tarihten beri forumu takip ediyorum. forumdan ve satış danışmanımdan öğrendiğim bilgilere göre çağrı merkezinden aracın durumu ile ilgili bilgi alabileceğimdi. Geçen hafta pazar günü çağrı merkezini aradım 15 saniyede operatörle görüşmem beni baya şaşırttı gerçekten çok kısa süre. durumu anlattım karşıdaki bayan arkadaşa en azından anlattığımı zannetim(aracımın durumunu öğrenmek istediğimi) fakat karşıdaki operatör bayan neresi ile dinledi bilmiyorum görüşmemizi şikayet kaydı olarak algıladı ve kayda düştü. ertesi sabah istanbul merkezden aradılar şikayet kaydımın olduğunu ilgili bilgilere ulaştıktan sonra bana döneceklerini sölediler bense satış danışmanımdan yada bayiden herhangi bir şikayetim olmadığını sadece aracımın durumunu öğrenmek istediğimi 1 kaç kere tekrarlasamda karşıdaki erkek arkadaş önündeki metinden okumaya devam etti. aradan 3-4 saat geçti telefon gene çaldı bu sefer arıyan çağrı merkezi yada fiat görevlisi değil babamdı. sağolsun çağrı merkezindeki arkadaşlar sayesinde bizim satış danışmanı bayinin müdüründen baya bir azar işitmiş az daha işinden oluyormuş. 1 saat sonra fiat çağrı merkezinden yetkili olduğunu düşündüğüm bir bayan arkadaş aradı meseleyi aşağı yukarı 15 dakka gibi kısabir sürede anlayabildi. olan bizim satış danışmanına oldu belkide bayi müdürüne
burda anlatmak istediğim çağrı merkezindekilerle muhattap olmak yerine fiat istanbuldan birilerine ulaşmaya çalışman.
Amacımız kesinlikle GP almaksa beklemekten başka çaremiz olamazÖnemli olan bekleme süresince zam-donanım değişikliği gibi olumsuzlukların bizlere yansıtılmaması.Ben de zamanında 3 ay beklemiştim...
banada +kp. li dynamic için 3 ay dediler ve araç fiyatını sabitleriz ama kredi için elmizden birşey gelmez dedikleri için ertesi gün gittim corsa aldım. 3 ay bekledikten sonra araç almanın ne önemi kalır diye düşündüm. bir kaç gün değil bir kaç hafta değil tam 3 ay önümden gelp geçen gp lere bakmak bana zor gelirdi. Aracımı bügün teslim aldım. Şimdilik iyi gibi. Umarım gp sipariş edipde bekleyen arkadaşlar kısa zamanda arçlarına kavuşurlar
Atilla abi zam olayı dogru sanırsam ayın 15 inde gelecek.Sezgin kardeşim sanada beklemeni tavsiye ederim geç olsun temiz olur inşallah.Bu arada buluşmayı kacırmak söz konusu degil bize haber vermen yeterli aracın gelmesede aramızda görmek isteriz seni.YERİMİZ VAR ARACLARIMIZDA
arkadaşlar verdiğiniz bilgilerden dolayı çok teşk ederim
kayhan abi amacımız tabikide hep birlikte olmak güzel zaman geçirmek ama kafamda bu buluşma için düşündüğüm o kadar çok şey vardıki arabam gelmeyince büyük bir hayal kırıklığı oldu benim için dediğim gibi araba 2 hafta önce sonra gelmiş önemli değil bekleriz ama buluşmaya kendi arabamla gelmek bi başka olurdu bakalım abi aranızda yerim olduğunu biliyorum inşallah gelmeye çalışcam.
orhan aslında bende ilk çağrı merkezini aradığımda aracın durumunu öğrenmek için şikayet kaydı alıp fiat merkeze bildirmişler sonra satış temsilcime fırça atmışlar satış temsilcisi de benim arkadaşım olduğu için beni arayıp bana fırça attı derdimizi anlatamıyoruz ki fiata![]()
Dynamic+75 Beygir+KP+Rock Siyah veee en önemlisi O Bir GaLaTaSaRaYLı Hemde En Fanatiğinden
sezgin punto fiat çağrı merkezinin numarası ne?ben de aramak istiyorum aracımın durumuyla ilgili bilgi almak istiyorum ama neye göre buluyorlar aracın bana ait olduğunu elimde şasi numarası yada herhangi birşey yok isim soyisim yeterli oluyor mu acaba ben de 28 şubatta sipariş verdim mayıs dediler ama bi sorayım durumunu
444 22 55 çağrı merkezi ama bunlarda direk bi üstüne yönlendiriyolar ist için fiat merkez numarası 0212 275 29 60 ama ankara için bilmiyorum bu arada allah sanada sabır versin inş. beklediğin zamanda elinde olur
arabayı aldığın bayi ile temasa geçip sipariş numaran üzerinden gidiyolar diye biliyorum ama bence bayinle görüşsen onlar daha sağlıklı bilgi verebiliyolar
Dynamic+75 Beygir+KP+Rock Siyah veee en önemlisi O Bir GaLaTaSaRaYLı Hemde En Fanatiğinden
Bana kalırsa hiç alma hemen iptal ettir.
valla ben bugün Birmot'a gittim arabamı beğendim cuma günü teslim ediyorlar ?
Konu Linos tarafından (16/04/2008 Saat 12:39 ) değiştirilmiştir. Sebep: Lütfen font kurallarına uyalım!!!
Bende dynamik istiyordum ama 2.5 ay beklemem gerektiğini söylediler bende hazırda olan active modelini beklemeden aldım sis farlarını hemen taktırdım ayna ve kapı kollarını boyattım ne yapalım sağlık olsun bunada şükür.
vallaya anlamadım ki sorun nerdesende bekliodun herhalde geldimi senin araç benim ki hala gelmedide
Dynamic+75 Beygir+KP+Rock Siyah veee en önemlisi O Bir GaLaTaSaRaYLı Hemde En Fanatiğinden
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri