Honda nın manuel vites LPG li olan modeli gayet tasarrufludur. şehiriçi klima acık 28 krş yakıyor benim aracım 2012 premıum. şehir dışıda 18 krş kadar düşüyor. ben seri kullanan biriyimdir. Gelelim motor performansına dizele göre motor performansı ilk hızlanmalarda düşüktür hatta sınıfındaki diğer benzinli motorlara görede. Ama 4000 devir sonrası vtec teknolojisi sayesinde araç bambaşka oluyor tabi buna paralel olarak ta gaz yada benzini sömürüyor. Ses yaltımı orta seviyede yol tutuşu çok iyi öyle kolay kolay virajlarda salınım yapmaz zaten yapmaya başlayınca VSA devreye girer. Bunun dışında motor olarak sorunsuz bir araç. her araçta olan kronik bazı sorunları var ama öyle insanın kafasını bulandıracak spesifik problemleri yok. Otomatik olanları çok yakıyor bu doğru.

Gelelim Egeaya motor olarak çok şahane bir motor 1,6 multijet. Gücü hızlanması vs çok iyi. bagaj geniş ama bagaj kapağı tasarımı rezalet o kadar geniş bagajın kapağını açtığınızda eşya koyma açılımı daha fazla olması gerekir sedan için. Yol tutuşu sınıfına göre iyi sayılır last,ik jant değişimi ile dahada iyileştiribilir. Kaporta dayanıklılığı için testleri inceleyin derim ama çoğunda düşük puanlar aldı. Gelelim EGEA daki kronik sorunlara. BDiyeceksinziki kronik sorun nedir. Göğüs çatlağı egealardada var. City ninde olmaması gibi bir durum yok onunda olacağı malum. bu iki sorun içinde garanti bitiminde FIAT kullanıclarını zorlu süreçler bekliyor olacak artık. Bu sorunları punto ve diğer serilerde yaşayıp halen aynı torpido yapısında ısrar ederek neyi kazanmaya çalışıyor fıat anlamış değilim.