Cevap: Ayrılık zamanı yaklaştı.
Arkadaşlar çok teşekkür ederim. İşin açığı vari yoğu koyup aldık. Araç güven hissi veriyor ama tam bir cihaz sınıfı bir araç değil. Aracı almamdaki başlıca sebepler ilk olarak sorunsuz bir araç ama yinede kronik sorunları var hemde bizim punto da dert ettiğimiz bazı sorunlar baslicasi. İkinci si araçta hava yastığı bol güvenlik on safhada. Aracın içi geniş arka tarafta saft çıkıntısi yok. LPG uyumu güzel.
Gelelim yakıt olayına illaki punto dan fazla yakar geniş ağır bir araç lastikler büyük geniş. Sakın kullanım şart ama Sedan serisinin spor aracı dır Honda pekte sakın kullanamıyor insan illa gaz pedalı gidikliyor.
Aractaki kronik sorunlar amortisör takozlari sağ motor kulağı direksiyon acı sensoru bazı yıl modellerinde kapı kollarında soyulma arka süspansiyon ses sorunu rolanti dalgalanması vesayre yani anlayacağınız işin içine girmeyince sanki başka araçlar sorunsuz gibi geliyor ama her markanın sorunları var emin olun. Punto da sorunlari çözmek kolay değerini bilin.
Cevap: Ayrılık zamanı yaklaştı.
Cevap: Ayrılık zamanı yaklaştı.
Üstad Multijet'in homurtusu nere Honda'nın sessiz motoru nere? Sessizlik candır 😃
Birazda yol sesi için yalıtım yapılırsa on numara olur.
Cevap: Ayrılık zamanı yaklaştı.
Alıntı:
Ezeldenberi Nickli Üyeden Alıntı
Üstad Multijet'in homurtusu nere Honda'nın sessiz motoru nere? Sessizlik candır 😃
Birazda yol sesi için yalıtım yapılırsa on numara olur.
Ses konusu çok ayrı bir şey. Dizelin tadı başkadır. Bazı şeylere katlanmak gerek.