Cevap: Punto Evo'dan Sonra Citroen c elysee'e binmek?
Alıntı:
mehmetheleloy Nickli Üyeden Alıntı
Ben de Citröen'e karşı bir önyargı var. Belirli bir km katettikten sonra traktör gibi çalışıyorlar.
Punto Evo farklı bir araç, malzeme yapısından tut, genel motor ve teknik özellikleriyle ağzına kadar dolu bir araç.
C-elysee sürme imkanım oldu, güçlü ve güzel bir araç ama içine oturunca tatmin etmiyor(evo'dan sonra)
Ya Linea al ya da evo'yla devam et.
Evo spor ve modern bir dizayna sahip, rakibi ise daha klasik ve maliyetler yuzunden ucuza kacmis bir tasarim. Ozellikle ic bolumde bu kendini ciddi sekilde hissettiriyor. Bununla beraber 1.3 multijetler de 100.000km ustunde sesli calismaya basliyor. Hele euro5 ile euro4 arasinda surusunden sese kadar karakter farki var diyebilirim.
Saygilarimla.
SM-T810 cihazımdan gönderildi
Cevap: Punto Evo'dan Sonra Citroen c elysee'e binmek?
Alıntı:
evren iskent Nickli Üyeden Alıntı
Evo spor ve modern bir dizayna sahip, rakibi ise daha klasik ve maliyetler yuzunden ucuza kacmis bir tasarim. Ozellikle ic bolumde bu kendini ciddi sekilde hissettiriyor. Bununla beraber 1.3 multijetler de 100.000km ustunde sesli calismaya basliyor. Hele euro5 ile euro4 arasinda surusunden sese kadar karakter farki var diyebilirim.
Saygilarimla.
SM-T810 cihazımdan gönderildi
Teşekkürler ama bi de şu var 30-35 bin arası anca bu kadar olur :)