Arkadaşlar başlıkta ki araçlarla ilgileniyorum. Aşağı yukarı aynı fiyatlar hangisini önerirsiniz ?
Arkadaşlar başlıkta ki araçlarla ilgileniyorum. Aşağı yukarı aynı fiyatlar hangisini önerirsiniz ?
halen multıaır punto kullanıcısıyım ve oldukca zevk alıyorum aracımdan satmayı dusunuyorum ama bınıcı ıcın kesınlıkle ıdeal.fabıa nın farkı turbo olmasıyla beraber suruse ek olarak dusuk devırlerde performans saglayacaktır multıaır de bunun ıcın 4 bın devırlerın ustune cıkmanız gerekıyor.ama bana gore her nakadar 1.2 tsı tecrubem olmasada multıaır gercekten cok ekonomık ve daha az yakacaktır gercı arada cok lıtre farkları oynamaz ama ben olsam belkı aşina oldugumdan yada sevdıgımden de olabılır multıaır punto alırım..
boya darbe km fıyatlar belırtırsenız daha ıyı yardımcı olabılırız dıye dunuyorum
Konu engincantan33 tarafından (24/03/2015 Saat 16:16 ) değiştirilmiştir.
Yeni Fabia harika bence 1.2 Tsı 90 beygir olanı tavsiye ederim
Tsi motorlar güzel diyorlar çevremdekiler ben tücrübe etmedim bilmiyorum ama genel anlamda olumlu yorumları var 1.6 TDİ gücüyle aynı
yakıt tüketimi bildiğim kadarıyla şehir içi 30 kuruş
uzun yolda zannediyorum 25 kuruş olması gerekiyor.
bakmış oldugun araç 30 milyardan aşağı degildir o kadar çıkarıyorsan bence sıfırını al yeni kasasını
sıfırları 50 binden başlıyor kardeş 30 milyar nere 50 milyar nere ?
bence tasarım , ikinci el ,servis ve parça olarak punto ancak iç aksam trim kalitesi , oturaklılık ve konfor olarak fabia derim.Ancak genel tercihim 35 bin kadar bütçeniz varsa ne punto ne fabia temiz bir bravo alın c sınıfı olarak keyfinize bakın derim.
MULTİAİR punto iyidir istersen ekonomi istersen performans 4 bin DEVİR den sonra canavar bu devirden sonra da motor sesi yüksek beygirli araba kullanıyor hissi veriyor bazen yüksek devirde giderken radyo nun sesini kısıp mtorun sesini dinlemek bana ayrıca keyif tavsiye ederim
gulumseyerek okudum cunku sureklı olarak bende radyo yu kısıp motor zırıltısını dınlıyorum
ayrıca tamamen tok bır ses ve orjınal! sesın orjınalı mı olur demeyın golf gtı ornegın sesı hoparlörden vermekte ıcerıye ve bu suni ses aslında ınsanı bır nevı kandırıyor gıbı oluyor.tek elestırcegım nokta multıaır motoru 105 lık olandan bahsedıyorum pek tabı bıraz daha cok azcık mınımınaccık tork daha olsa tadından yenmezdı
![]()
adamlar jettaya 1.2tsı motor koymuşlar ki jetta için d görünümlü c diyorlar 1.2tsı turbolu motor atmosferik motorla kıyaslanmaz yaparsa japonlar yapar mazra 8 turbosuzdur ama teknolojisi farklı motor olarak tsı ama multiair kadar tasarruflu olamaz kesinlikle tüp filan taktırırım diye de düşünme tsı ya maliyeti malum özellik konusuna gelince punto doludur ama fabia ölüdür denilmez
Uzun vadede atmosferik motor bakım giderleri, motor ömrü gibi konularda turbolu motora göre avantajlıdır. Turbonun avantajları ise malum.
Kaç yıl kullanmayı planlıyorsunuz bilmiyorum ama ben olsam (sadece motor açısından bakarsak) TSI olanı tercih ederdim. Çünkü günümüzde arabaları alıp 15 sene kullanmıyoruz.
Bence kesinlikle TSI motor ama donanım ve görüntü diyorsanız Punto Evo.
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
Merhaba konuyla direkt alakası yok ancak dynamic evo arıyorum 2 araç buldum birinde cam tavan var diyor diğerinde sunroof tabir hatası mi var yoksa bunlar birbirlerinden farklı mıdır? Bir de sunroof olan düşük kmli benzinli 2011 evo dynamic dualogic için 33.000 tl nasıl fiyattır?
Tabir Hatasi. Standart Cam Tavan Hepsi.
Fiyat konusunda ne düşünüyorsunuz peki bahsettigim araç için?
Yeni Skoda Fabia 1.2 tsi 90&110 hp para yetişiyorsa bence kaçmazSanırım siz önceki Fabia ile kıyaslama yapıyorsunuz o yüzden Evo'dan şaşılmaz
![]()
Konu katip onur tarafından (26/03/2015 Saat 15:31 ) değiştirilmiştir.
evet yeni fabia değil ona param yetmiyor. 2011 model fabia 1.2 tsi
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri