geçenlerde motor arıza ışığı yandı.
servise götürdüm.
hidrolik basınç arızası göstermiş.
ama hidrolik basınçlarına baktıklarında bir problem yokmuş.
arızayı silmişler. bana problem yokmuş dediler.
ben de hiç birşey yokmuş diye sevinmiştim.
ücret 35 tl talep ettiler.
e madem birşey yokmuş neden 35 veriyorum diye sorduğumda, aracı bilgisayara bağladık, hatayı sildik dediler.
sanayide bile bilgisayara bağlama 40 tl dediler.
ben nedense çok rahatsız oldum.
artık cimriliğime mi denk geldi bilmiyorum.
2008 den beri o servise gider,
hiç pazarlık yapmaz, teşekkür eder, ödememi yapardım
bu sefer çok rahatsız oldum.
sitem ettim, serzenişte bulundum.
hatta ordaki elemana bir yetkiliye şikayet ettiğimi söyleyin felan dedim.
sonra düşündüm,
hidrolik arıza kontolü diyerek 35 tl alsalar belki rahatsız olmayacaktım.
bilgisayara bağladık, onun ücreti dediler de ondan mı sinir oldum velhasıl çok sinir oldum.
siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
bilgisayara bağlama ve hatayı silme üceretli olmalı mı?
bu sadece bilgisayara bağlama değil, hatayı kontrol etme ücreti, o yüzden ödeme yapmak normal li?