baskıda kaçırma yok abi
Printable View
Merak ettiğim şey şu o zaman sizin multijetiniz 60 derece motor ısısında 2 . vites 2000 devirde anlık tüketimi ne kadar yazıyor ? benimki 12 civarı. 3000 devire gelince 22 23 litre yazıyor çok fazla değil mi yaa
Würth'ün enjektör temizleyici sıvısını kullanın. Birde hararet çok nadir ortaya geliyor demişsiniz. Dizeller geç ısınıyor ama ısınınca kullanımda 90 da olması gerekir. Motor ısınana kadar kalorifer açmayın. Uzun süreli kullanımlarda bile hararet 90'a gelmiyorsa termostat ve müşürünü kontrol ettirin.
Hararet 90 a gelene kadar çok yakar eğer 90 a hiç gelmiyorsa termostatı da değiştir. Kısa süreli kullanımlarda çok yakar. Ama aynı araçlara göre çok yakıyor diyorsan kullandığın yağ tam sentetik mi? Bujilerin durumu nasıl? Birde yağ değişiminde motor içi temizleyici kullan. Motorda kir tortu birikmişse onunda etkisi olur. Gerçi dizellerde motorda kurum olma ihtimalide az ama bi dene
aracında yazılım var mı ?
yazılım olma ihtimalide var :)
nasıl öğrenebilirsin bilmiyorum. Fakat yazılım olayına tamamen karşı biri olarak değişik şekilde attıklarını biliyorum. Alt devirlerin canlanması yada üst devirlerin. Performans ve ekonomi için ayrı ayrı yazılımlar vs. senin yakıt sorunun bunlarlada doğrudan alakalı olabileceğini düşünmekteyim.
sizinlr birlikte bir kac kisinin fikride bu arac garip bir hizlanmasi var sanki 3000 5000 devirdr sur diyor beni fark ettim ki normal sartlarda gaza ayagimin ucuyla basip ugun viteste kullaninca 9 litrr yakiyor . gaza abaninca dun tem de bastimda bastim deli gibi kullandim ve arac 11 litre yakti 45 kmlik mesafede 4000 devir dip gazgittim. benim fikrimde yazilim .2 beyinciye gittim boyle boyle dedim. ondan cok yakmaz diyorlar. gecistitiruorlar. nefret edici bisey bu gel bi arabaya bak. bi de gaz ver ondan sonra de ki olmaz diye .
SM-G900FQ cihazımdan gönderildi
serviste yazılım güncellemesi mi yaptırmak gerekiyor tam bilmiyorum. Mutlaka bilen arkadaşlar daha detaylı cevap vereceklerdir.
yardim edecek yok mu ?
SM-G900FQ cihazımdan gönderildi
kardeş bence yetkili servise ver sanayide yorum yaparlar servisteki şak diye saptarlar çünkü bu tür sorunlarda referans değerler önemli bunuda servis bilir zaten oradaki adamlar kaç kere görüyor punto mjet i sanayideki kaç kere? ama baskı ve volan dişliside sıkıntı olabilir sen fark etmemiş olabilirsin orada güç kaybı olur birde HAVAFİLTRE DEĞİŞTİRDİN Mİ? ÇÜNKÜ buda performansı etkiler.
Bende 2011 dizel evo var aynısı bendede oluyor, yanlız şuda var sabit bir hızla gittiğim zaman 3.5 lt ye kadar düştüğünü gördüm. Yakıttada fark yok , o yüzden dert etmeyin...
gecenlerde sirinevlerden b.cekmeceye gittim 80 i gecmedim 1900 devir sabit gittim.ekranda 1010 km yazdi da bisey merak ediyorum abi deneyip yazarsan iyi olur . arac 2.viteste 2000 ve 3000 devirde anlik tuketimi ne kadar yaziyor
SM-G900FQ cihazımdan gönderildi
düşük viteslerde fazla yakmasında hiçbir sorun yok.
2nci vites 2000 devirlerde ölçüm yapan kimseyle karşılaşmadım sizden başka.
düz yolda son vites 90-95 km/h sabit gaz gidin, o an gördüğünüz değer aracınız için fabrika verilerinden çok farklıysa sorun arayın derim.