Alıntı cemdogu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sağlam sükse pars getirmiyor malesef.Zamanında saab da sükse yapmıştı, uçak firmasının yaptığı araba diye.Ama geçenlerde battı.

Evo abarth türkiyeye gelirse eğer, fiyatı 80binden aşşağı olmaz.Özellikle de kişiye özel gelecekse daha farklı fiyatlar çıkar ortaya.Tofaş masum bir şirket değil, nerden daha çok yolarım mantığında.Kaldı ki, orta sınıf bir aracın, spor versiyonunu Türkiyeye getireceklerse yedek parçalarının fiyatı da ona göre olacaktır.Şimdi getirtirsiniz, binersiniz ama tamponunu çizmeye korkar hale gelir insan.

Keşke 1.9 Mjet gelse Puntoyla.Ama adamlar puntoyu bitirmenin peşindeler.En azından Türkiyede..Brezilya Fiat gibi bi distiribütörlüğümüz olsa keşke..O zaman donanıma ve çeşide doyardık...
Bu kadar fiata acımasız olmamak lazım, doğuş otonun müşterilerini nasıl yolduğu herkesce biliniyor, tofaşın eksiği pazarlama stratejisini iyi beceremiyor olması, bak geçen sene reklam olsun diye teneke clio4leri milletin gözüne gözüne soktular gazeteler dergiler bayiler internet ağı sosyal paylaşım siteleri kampanyalar tüm tv kanalları radyolar ve tüm iletişim ağlarını adamlar kullandı ki 10 dk da bir mutlaka clio reklamı denk geliyo biyerlerden, iş yerindeki arabanın a sından anlamayan arkadaş bile gitti clionun 1.2 en boş benzinlisini aldı. Varın siz hesap edin, şimdi milletin altında clio 4 dolu,

Ayrıca saabında dağılma sebeplerinden biri kendi içindeki anlaşmazlık ve pazarlama stratejisidir ...