kardeş 160bin km riskli.malum bu aracı şirketler de tercih ediyor, genel olarak fiat grubunu filo olarak alabiliyorlar rent a cardan.
Aracın geçmişini iyice kontrol etmek gerek.Kaportacını bu konuda iyi uyar, altına üstüne iyice bakmalı.Motor ustan da kesinlikle bu motoru iyi bilen, aracın mekaniğinden anlayan biri olmalı.Hatta eğer imkanın varsa, aracı Fiat yetkili servisine götürüp, Citysinden sigorta kutusuna, verdiği hata kodlarına kadar takip etmen en iyisi olur.Bakımlı diyorsun, eğer yetkili servis bakımlıysa son KM ile, en son bakıma girdiği KM'yi karşılaştırmayı kesinlikle unutma.Bu yüzden serviste kontrol ettir diyorum çünkü bunların kayıtları orda iyice tutuluyor.
Görüntüye göre de bakmakta fayda var.Sonuçta pastası cilası boya koruması eksik edilmiş bir arabaya nerden baksan 500 Lira daha masrafın olur en az bunları düzeltmek için.Tabii yaptıracaksan.Yoksa pasta cila atıp boya koruma yapmakta birşey yok polisaj makinası ve malzemeye bakar...
En temizi dediğim gibi yetkili serviste kontrol etmek.Ayrıca Computest'e sokup aracın fabrika çıkışı beygirinin kaçtan kaça düştüğünü de gözlemlemek gerek.atıyorum 75 Beygir araç 65 Beygir olmuşsa yorulmuştur hor kullanılmıştır.O kadar düşmez zaten...
Umarım iyi bir aracın olur.Forumda da senin KM'nde alıp uzunca sorunsuz binenler, ya da küçük masraflarla yırtanlar var.Tabii yırtamayanlar da var.Bu yüzden bayaa seçici olmanı tavsiye ederim

Yer imleri