düz yolda arabada 5 kişi varken 200 gördüm daha fazla basmadım...
Printable View
düz yolda arabada 5 kişi varken 200 gördüm daha fazla basmadım...
ibre 220 ye kadar gösterdiği için kaç gittiğimi bilmiyorum. Ama 4150 dev/dak da 220olduğunu düşünerek, benim takometre 4300dev/dak idi(6.viteste) o da 232-235 km/h falan gibi denk geliyor. Hatta fotosunu daha önce koymuştum hatırlarsanız.Yokuş aşağı idi elbette.
düz yolda 170 i rahat görüyor daha fazla basmadım.
allahtan arabalarmız ferrari yada porsche değil o zaman halimiz ne olurdu bilmiyom:D:D
170 en son ondan sonrası felaket zatenn...
190 multilpg ile remsinide koymsuutm ama nereye koydum bilmiyorum forumda var
merhaba
arkadaşlar ilk önce tetbir ve emniyet.
benim bazı deneyimlerimi anlatmak istiyorum
ceşitli araclar ile cok güzel sonuçlar elde ettim
alfa 159 alfa 156 ile 240 km süratlere ulaştım punto ile 207 km ibresini yakaladım ama km sayacları dijital olduğundan belki daha fazlasını da yakalayabiliriz ama bunun için boş bir yol bulmak lazım tabi .
ben hafif eğimle başlayıp düz giden bir yolda 185 gördüm yol bitmeseydi halada gideri vardı en kısa zamanda bi otobanda denicem arkadaşlar
yola cıkmadan önce lastik havalarını kontrol ettirin farklı hava basıncları aracı yolda gezme sebebidir ayrıca 150 km süratte ve hava rüzgarlı olması aracı birazda olsun gezme yaptırır yolun yapısıda önemli tabi
Multijet 75 HP için söylüyorum bu araba 4. viteste 160 ı geçmez. ben düz yolda 5. viteste 170 ile giderken 4'e alıyorum araba 15-20 saniye içinde 160'a düşüyor. 5. viteste de otoban düz yolda bunun yapacağı taş çatlasın 175-180'dir. düz yolda fazlasını gören varsa bence kilometre ibresini kontrol ettirsin.
selam: arkadaşlar olay tork eğrisinde bitiyor dizelde..
çok değişik bi taktikle 1.6 araçlarla oynayabiliyorum normal yolda. turbonun devreye girdiği 1750 3500dd arasında araba çok kuvvetli ivmeleniyor 190nm tork neredeyse 2.0 benzinli araç torku ama tabi 4000 iptal. denemelerim şu şekilde.
1. vites 55
2. vites 90
3. vites 135
4. vites 160
5. vites 180(4000dd) bi çok kez vites düşürerek deneme rağmen 5. vites düz yolda 4000dd üzerine çıkamadım. çok üzgünüm.
lastikleriniz iyiyse, hava basınçları normalse, ve rot va balans ayarlarınızda kaçmamızsa, bu araçlar 170 km hızda gerçekten çok stabil kalıyorlar.. ben çok kez bu kadar stabil kalmasına şaşırmışımdır.. ama bakım zamanları yaklaştığında ve lastik hava basınçlarının düzensiz olduğu zamanlarda bende stabil konusunda problem yaşadım.. bu merso da olsa ayarları yoksa ondada stabil problemi yaratır.. ne yazıkki türkiye şartlarında yapılan ayarlar; çukurlar kasisler sayesinde pek kalıcı olamıyor arkadaşlar.. stabil konusunda sizlere katılamıcam..
vites oranları itibari ile ve genel motor özellikleri itibari ile 2000 ila 4000 devir aralığında en ideal kullanım olur arkadaşım.. bence şu kilometre demek biraz yanlış olur kanımca..
araba 150 160 km hızları geçince gezme yapıyorsa lastik havalarını kontrol ettirin ben ettirdim önlere 32 bastım şimdi gayet iyi aslanlar gibi git dediğim yere gidiyor :)
taze deneme 215. benım soyle uzuun bı yokus bulmam lazım kac yapıcak cok merak edıorm .)
Edirne İstanbul arasi temde kırklareli babaeski cikisina yaklasildiginda bir duzluk var giden arkadaslar bilir hava alanı gibi :) ortada bir kopru gecio ustten, orda bi denedim 192 felan gordum, anında cok temiz ulasti ama 190 dan sonra tıkandı resmen ayrica bu hızda arac cok stabildi cok sasirdim gercekten gozume bi kat daha girdi punto :) resmen mesaj yazsam yazardim o anda, ben fotograf makinesi,ni buldum menude resmini cektim insaflı davrandim :) buyrun resmi paylasayım :) https://img527.imageshack.us/img527/...2102007ln5.jpg
180 gerısı olmuyo okus asagı cok dık degıl ama hafıf yokusta normal duz yol 160 baska yok oda ayagım radyatöre degıyo ole bu hızları goruyorum...:D:D:D:D