sağolsun ali abi ali yavuz az önce benim arcı sorgulatmış adana birmotta 30000 km deki araca yine olumsuz cevap vermişler. burdan ali abi ye ilgisinden dolayı tekrar teşekkürler.
sağolsun ali abi ali yavuz az önce benim arcı sorgulatmış adana birmotta 30000 km deki araca yine olumsuz cevap vermişler. burdan ali abi ye ilgisinden dolayı tekrar teşekkürler.
Tüketici mahkemeleri son değil ilk adres olmalı bu konuda fiat sıkıntı çıkarıyor...
Kesinlikle.. Ama Tüketici Mahkemeleri'ne başvurmak için önce bu arızanın ücretini ödememiz gerekmiyor mu? Makul oranda indirim alanlar belki bir nebze karşılayabilir ama ücretin tamamını ödemek zorunda kalanlar için bu durum biraz zor.. 2000-3000 diyoruz..
Tabii Tüketici Mahkemeleri'ne başvurmamamız daha iyi olurdu.. Fiat'ın bu tutumundan vazgeçmesi gerekliydi ama başka çözüm yolu kalmıyor malesef.. Müşteriyi uğraştırma politikası mıdır nedir bilmem ki...
cenk kardeş işine gelmeme politikası bu.
Vallahi öyle... Parçanın kendilerine maliyeti 60-70 Euro.. Gerisi full işçilik..
aynen öyle paramızla rezil olduk...
4 Saatlik servis maceramı ayrıntılarıyla anlattıktan sonra sonuna kendi yorumumu ekleyip bundan sonra ki yorumları size bırakacağım.
Mersin Mezitli Boranlar servisine giriş yaptım. Müşteri temsilcisi Dilek hanımı buldum ve görüşmeye başladık. Son durumu sordu bana, ben de en son %50-50 de kaldık dedim. Kendisi de maalesef bundan başka bir şey yapamayacağını söyledi. Bende artık öyle bir beklentimin olmadığını sadece bana durumu özetleyen bir yazı vermelerini, kısaca bana şifahen söylenen sözlerin, yapılan tekliflerin yazılı halini, arızayı yapamıyorlarsa neden yapamadıklarını gösterir bir evrak istedim. Kendisi de bana bu şekilde bir evrak veremeyeceklerini genel müdürlükten Serpil Hanımın talimatları doğrultusunda sadece İKK formunu verebileceklerini söylediler. Bende tamam yanında da aracımın bu güne kadar serviste gördüğü işlemlerin kayıtlarını da istedim. Bana öyle bir belgeyi de veremeyeceklerini bu konuyu genel müdürlükle görüşmem gerektiğini söylediler. Daha sonra Dilek Hanım odadan çıktı telefonla görüşmeye başladı. Ben başka bir konu hakkında görüştüğünü farz ederek genel müdürlüğü aradım. Telefona çıkan Merve hanıma aracımın servis kayıtlarının dökümünü istediğimi fakat servisin bunu bana vermediğini söyledim. Kendisi de böyle bir şeyin olamayacağını yetkili servisin istediğiniz o evrakları rahatlıkla verebileceğini söyledi. Bende kendisine Dilek Hanımın başka şeyler söylediğini birazdan kendisinin geleceğini aynı şeyleri kendisine de söyleyebileceğini sordum, tatbikî dedi o sırada Dilek hanım odaya girdi. Telefonu kendisine uzattım buyurun Dilek Hanım genel müdürlük sizin söylediklerinizden farklı şeyler söylüyor dedim. Kendisi telefonu alır almaz az önce Serpil Hanımla görüştüğünü( O sırada odadan çıkarak serpil hanımla görüşmüş) Servis kayıtlarının mahkeme kararıyla verebileceklerini söyledi, sonra ben telefonu aldım biriniz başka, biriniz az önce başka şimdi başka konuşuyor bu ne tutarsızlık dedim telefonu kapattım.
Sonra yetkili biriyle görüşmek istediğimi hatta firma sahibiyle beni görüştürmesini istedim Dilek hanımdan. Kendisi de bana firma sahibinin bina dışında olduğunu sadece müdür yardımcısının olduğunu onla görüştürebileceğini söyledi odadan çıktık, o sırada müşteri kılığında bir şahıs bizi merakla izliyordu. Ben meraklı bir müşteridir, tartışma dikkatini çekmiştir diyerek aldırış etmedim. Sonra müdür yardımcısı beyin yanına gittim. Durumu kendisine izah ettim. Kendisi 2006-08 model puntolarda bu arızanın durumunu bildiğini ama maalesef ki genel müdürlüğün kendilerine verdikleri yetki çerçevesinde işlem yapabildiklerini söylediler. Lakin genel müdürlük bu şekilde söylemiyordu, bu olayın sadece servis insiyatie olduğunu kendilerinin bir şey yapamayacaklarını söylüyorlardı. Bende kendisine olayın o boyutunu geçtiğimi sadece aracımın servis kayıtlarını istediğimi söyledim. Verebileceklerini söyleyip telefonu kaldırdı ve Dilek hanımla yaptığı görüşme sonrası veremeyeceklerini söyledi. Bende sizi de anladım teşekkür ederim dedim çıktım.
O sırada karşıma gelen ilk yetkiliye Firma sahibi Serdar beyin odasını sordum. Kendisi tedirgin bir dille sadece asma katı ve girişten oluşan bir binada bana yukarılarda bir yerde dedi. Bende nasıl han fendi yukarılarda bir yerde dedim, ya orasıdır ya burası, yukarıda bir yerler de ne dedim. Tabi o sırada o meraklı müşteride bizi izlemeye devam ediyor.Tedirğinliği meraklı müşterinin kim olduğunda saklıymış.
Daha sonra hayal kırıklığıyla binadan ayrılırken Dilek hanımı gördüm. Kendisinin bir bayan oluşundan ötürü yine de yanlış anlamaması gerektiğini olayın tamamen FİAT la benim aramda olduğunu ama yapılan onca şeyden sonra bu işi hukuki boyutlara taşımak zorunda bırakıldığımı ifade ederkennnnn, birden o meraklı müşteri sandığım şahıs bana dönerek kabadayı bir şekilde “ne olur bizi mahkemeye verin bizimle uğraşın yaaaaa dedi”. Bende kendisine siz Serdar beysiniz dimi diye sordum. Evet, benim dedi. Bende kendisine bu tavrın çok yanlış olduğunu neyi merak ettiğini benden duyacağı şeylerin o vakit neyse bu vakitte aynı şeyler olacağını, beni mi denediğini çalışanlarını mı denediğini sordum. Kendisi de bana firmalarının %50 indirim yapmalarına rağmen işi zora soktuğumu bundan sonra ne halimin varsa göreceğimi, kendilerinin muhatabı ben olmadığımı, aynı şekilde benim muhatabımın da kendileri olmadığımı derdimi genel müdürlüğe anlatmamı olmadı mahkemelere vermemi kabaca, bir firma sahibine yakışmayacak bir dille ifade etti.
Şimdi gelelim kendi yorumuma,
Eyyy Mersin Boranlar Fiat Yetkili Servisi, sen, çalışanların, müdür yardımcıların, müdürlerin, hatta ve hatta firma sahibin bu şekilde tavır sergiledikçe ticari anlamda sonunuzun ne olacağı tartışılmaz apaçık ortada olacaktır. Ne diyeyim Allah ıslah etsin… Demek ki ilk başvurulması gereken yer mahkemelermiş, onu anladım.
Buyurun yorum sizin…….
Konu alpercabuk tarafından (19/09/2013 Saat 22:03 ) değiştirilmiştir.
Yazıklar olsun...
MB860 cihazımdan 2 ile gönderildi
2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz
Punto Forum - www.grandepuntotr.com
Alper bey bilenlere gidin boranların servis anlayısı emin olun berbat
öncelikle geçmiş olsun....şimdi genel yorumuma gelecek olursak; bu markanın marka değerini koruyamadığını, araçlarının arkasında durmayışını, araçlarının kronik sorunlarını yazdıkça üstüme gelindi...ki bir çok arkadaş da forumdan bu sebepten soğuyup uzaklaştı....şimdi görüyorum da konu başlığının yorumlarını arkadaşlar haykırmaya başlamışlar...markadan soğumalar, şikayetler birbirini kovalıyor....ne diyelim geçmiş olsun...
Genel merkezle fazla yüzgöz olmayın bilenlere gidin onların doğrultusunda konuşun bilenler iyi demiyorum yanlış anlaşılmasın ama şu da bir gerçek boranlardan çok daha kaliteli bi servis anlayışı var...
Tavsiyeniz üzere dönüşte bilenlere uğradım.Hani ne yalan söyleyeyim insanlar servis var servis var derlerdi de gerçekten varmış bir bildikleri.Konuyu servis müdürü Özkan beye ilettim,kendisi yakinen ilgileneceğini,elinden geleni yapacağını fakat işin Genel Müdürlükte bittiğini söyledi.Yardımlarından ötürü kendisine şimdiden teşekkür ederim ama yinede hiç umudum yok. Sağ olsun Müslüm Abide yardımcı oluyor ama dur bakalım,her koldan bastırıyorum ama umutlarım iyice yok olmaya başladı.Hayırlı bir haber alırız inşallah.Ama yinede olmaz ise kurban olduğum o Allah bana mahkemeyi kazanma şansı verirse aha buradan herkese söylüyorum, bende bunları cümle aleme reklam etmez isem,afiş afiş ortalıklarda teşhir etmez isem banada adam değilmişsin sen Alper dersiniz.
Bu arada Abdullah kardeşim mesajını aldım ama geç olduğu için aramak istemedim,yarın arayıp tanışmak isterim seninle.
büyük geçmiş olsun alper bey. konunun tamamını okuduktan sonra insanın içinden hoş şeyler geçirmesi pek mümkün olmuyor. ama bende arabamın borcu biter bitmez maalesef satmayı düşünüyorum..fiatın bu servislerle yürümeyeceğini anlaması lazım...
Hocam hepberaber yapacağımız bişeylerin olması lazım...
Can güvenliğini tehdit eden City sorunu, kozmetik kusur olan ve her türlü üretici kusuru olan airbag konsol çatlağı gibi problemleri toplu olarak şikayet etmemiz gerekir.bunun için de toplanıp, fiat mail servisine mail bombardımanı ve müsait bi zamanda da sorun yaşadığımız bir servisin önünde ses duyurmak.başka bir oluru yok.
Bu işin bi standardı olmalı.150bin kmdeki arkadaş gidip ücretsiz değişim yaptırıyor, 40bin kmde teknik servis müptelası arkadaş olumsuz yanıt alıyor.olur iş değil.
Sony Xperia L'den Pro ile Gönderilmiştir.
çok geçmiş olsun kardeşim.Punto kullanıcıları olarak hepimiz bu arızayla karşı karşıyayız.Bişey yapılması ve düzeltilmesi için illaki Allah göstermesin ölümlü bir kaza mı geçirmemiz gerekiyo?fiat hatasını kabul edip değişim yapsın.Bunları şehrin en işlek ve en yoğun bölgesinde bulunan bilbordlarda afişe edeceksin ki bak bakalım o zaman ne yapıyolar.
Bu işi önce bi sayıya döksek fena olmaz en iyisimi yeni bir konu açıp kaç kişi bu dertten muzdarip net bir şekilde onu görelim arkadaşlar.
yazıklar olsun ya , yazdıklarınız dehşetle okudum...Mahkemenize birde manevi tazminatta ekleyin bence..Yanınızda bir arkadaşınız olsa onları söyleyemezdi bence nasıl olsa ispat edemez firma çalışanıda benden taraf olur mantığıyla egolarını tatmiş etmiş resmen..Söyleyecek söz yok takipteyiz..
gitmiş olduğunuz servisin facebook sayfasında gördüm;
Değerli Dostumuz,
21 Eylül 2013 Cumartesi günü sizi Fiat mont, Fiat 500L ve Diğer Fiat model araçlarımızı test etmeye, çeşitli hediyeler kazanmaya ve Mersin yöremizin lezzetlerini tatmaya Mezitli'deki tesisimize bekliyoruz.
dilerseniz bir uğrayın, o gün bir hayli kalabalık olur orası daha çok ses getirirsiniz..
ne olur ver bizi mahkemeye .. bu nasıl bir şeydir kınıyorum o servisi yerinizde olsam tüm sanal şikayetlerde bu serviside eklerdim.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri