Sayfa 1/5 12345 SonSon
91 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Dizeller Gerçekten Çok mu atak ?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    anıl yurtseven
    recep_1994_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/10/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    23
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2

    Standart Dizeller Gerçekten Çok mu atak ?

    Arkadaşlar şimdiye kadar hiç dizel araç kullanmadıgım için bilmiyorum herkes dizel araçların çok atak oldugunu savunuyor ama internnetten baktıgımda 0-100 km hızlanmaları hiç de öyle degil Bu nasıl oluyor bir türlü anlamadım

  2. #2
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı recep_1994_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şimdiye kadar hiç dizel araç kullanmadıgım için bilmiyorum herkes dizel araçların çok atak oldugunu savunuyor ama internnetten baktıgımda 0-100 km hızlanmaları hiç de öyle degil Bu nasıl oluyor bir türlü anlamadım
    Dizeller turbo ve gelişmiş yakıt besleme sistemleri sonucu ekonomikliklerinin yanında performansa da kavuşmuşlardır.Ancak 1250cc lik küçük bir makineden çok da fazla birşey beklememek gerekir.Zaten sınıf ortalamalarında hatta daha da iyi performansları var...

  3. #3
    atila semerci aveo ltz 95 hp
    atila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/04/2011
    Yaş
    56
    Mesajlar
    465
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 92

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizeller turbo ve gelişmiş yakıt besleme sistemleri sonucu ekonomikliklerinin yanında performansa da kavuşmuşlardır.Ancak 1250cc lik küçük bir makineden çok da fazla birşey beklememek gerekir.Zaten sınıf ortalamalarında hatta daha da iyi performansları var...
    nerden nereye 1250cc lik dizelin 0 100 u 11 saniyeye indi.bes yil sonrada 10 saniyenin altini yazariz.bes yilda bir hortlatalim.kronoloji olsun.

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #4
    Eren GÖNCÜOĞLU
    gezenti Er-NnN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/12/2006
    Yaş
    39
    Mesajlar
    2.590
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 522

    Standart

    aslında o ataklık biraz da histen kaynaklanıyo...

    turbonun devreye girdii zamanda torkun fırlamasındaki his ataklık olarak yorumlanıyo ama bunun yanında benzinlilere de performans olarak gayet de yakınlar...

  6. #5
    Selman Atlandı
    akin78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/01/2007
    Mesajlar
    914
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 168

    Standart

    Fena değiller açıkcası ama çok atak birşey istiyorsan t-jet ler daha uygun olabilir.

  7. #6
    anıl yurtseven
    recep_1994_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/10/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    23
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    Alıntı akin78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fena değiller açıkcası ama çok atak birşey istiyorsan t-jet ler daha uygun olabilir.
    Ya dogruyu söylemek gerekirse t-jet almak için gittim bende 2003 70 binde albea (1.2. 8v) war ama arabamın hiç bir bakımını kaçırmadım gözüm gibi bakıyorum gelip o arabaya 10.750 ytl vermeleri beni delirtti sonra tamam dedim girdim içeriye işte konuştuk fln bana t-jeti de pahalıya verdi. geri kalan starjet fln da hiç içime sinmiyor ama arabayı da degiştirmek istiyorum o yüzden şimdi 2.el gp lere yöneldim onlarda hep dizel o yüzden dizel fln diye kafam karışıyor ama ginede hiç içime sinmiyorlar ne yapcagımı şaşırdım

  8. #7
    mustafa vural
    M.Tolga multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2007
    Yaş
    52
    Mesajlar
    318
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 cjs
    Edilen teşekkür: 96

    Standart

    Alıntı recep_1994_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya dogruyu söylemek gerekirse t-jet almak için gittim bende 2003 70 binde albea (1.2. 8v) war ama arabamın hiç bir bakımını kaçırmadım gözüm gibi bakıyorum gelip o arabaya 10.750 ytl vermeleri beni delirtti sonra tamam dedim girdim içeriye işte konuştuk fln bana t-jeti de pahalıya verdi. geri kalan starjet fln da hiç içime sinmiyor ama arabayı da degiştirmek istiyorum o yüzden şimdi 2.el gp lere yöneldim onlarda hep dizel o yüzden dizel fln diye kafam karışıyor ama ginede hiç içime sinmiyorlar ne yapcagımı şaşırdım

    Bende GP den önce 1.2lt. 16V HL albea vardı, GP ile albea arasında mukayese dahi edilemeyecek bir performans ve yol tutuş farkı var. Test sürüşü yaparsan ne dediğimi daha iyi anlayabilirsin... Hayırlısı olsun.

  9. #8
    Mehmet ÖZ
    ozmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/09/2007
    Mesajlar
    103
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    42DM100
    Edilen teşekkür: 44

    Standart

    iki motoruda kullanmış birisi olarak, 1.4 77 hp fire motordan oldukça atak olduğunu söyleyebilirim, ama arkadaşların söylediği gibi 1.3 motordan fazla birşey beklememek gerek
    albea 1.2 8v motordan sonra güç ve hız açısından kesinlikle tatmin edici olacaktır.

  10. #9
    ERCan Bütün
    ERC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/07/2007
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.041
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 336

    Standart

    arda abinin dediklerine bende birseyler eklemek istiyorum.dizel araclarin torkulari yuksek olduklarindan dolayi 1500 devirden itibaran maksimum torku verdikleri icin vites degistirmeden hizlanmayi saglar ve yuksek torklari sayesinde cabuk hizlanirlar ama yuksek devir ceviremedikleri icin hizlanma istekleri uzun surmez kisacasin saman alevi gibilerdir kucuk devirlerde is bitiricilerdir,sehir ici kullanimina cok uygundur...
    Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...

  11. Bu mesajı için 2 kişi ERC'ye teşekkür etti:


  12. #10
    ali kemal metin
    dejavu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    48
    Mesajlar
    1.119
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    06 BD 2134
    Edilen teşekkür: 282

    Standart

    1248 cc diesel bir motor ve sınıfını düşünürsek performansı bence fazlasıyla yeterli... şunu hiç unutma 1248 cc diesel 1100 kilodan fazlalar... şahinler unolar tipolar palio ların 950 kilo civarı olduğunu düşünürsek aradaki 150-200 kiloluk farka rağmen bu araçların çogu ve benzerleri kafa kafaya zor gider bu motorlarla... zaten bunada hergün hepimiz şahidiz ve yaşıyoruz. bana göre bu motorun en avantajlı yönü ( iki tane ) birisi çok ekonomik olması diğeri ise rampalarda araç doluda olsa çok iyi iş görmesi... daha dün akşam aracın bagajına 50 şer kiloluk iki patates çuvalı (bagajda 100 kilo yük) araçta ben dahil 3 kişi sağlam bir rampada ilerliyorum.. yandaki eniştem motor yemiyo galiba deyince ben duramadım gaza yüklemdim o rampada o yükle bir şahlanışı varki bir çok rc araçlar (benzinli) bunu zor yapar cinsten di..

    bu motoru doğru kullandığında 1248 cc lik diesel motor hakkını fazlasıyla veriyor.. bu motordan 2000 cc lik bir motorun gösterdiği bir performansıda beklemek biraz akıl işi olmasa gerek..

    ha şunu da söylim.. aracıma binem bazı arkadaşlar sanki bu araç benim 1600 cc benzinli aracımdan daha seri sözlerini birkaç defa duymuşluğum var.. bu duygular hissi de olsa demekki var bişeyler...
    GP active 5 k. mj 75 hp new orleans mavi

  13. #11
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    yüksek tork sebebiyle o hissiyat oluşuyor insanlarda. Fakat açıklaması şu. Bizim araçlar yüksek torku çok hızlı bir şekilde hissettiriyor fakat o kadar. 2 saniye sonra torkdan eser kalmamaya başlıyor ve beygir zaten yok.

    Yani evet turbo dizeller atak ama çok kısa süren atakları var. Ara hızlanmalar için idealler fakat 0-100 ölçümleri veya 0-400 yarışları için memnun etmeyebilir. 1.6 dan aşağısı bu işler için yetersiz. 1.6 dizel + modifikasyon ancak iş görür. Yine de benzin gibi çabuk hızlanma beklemek yanlış.

  14. #12
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    test sürüşü yapmanı öneririm

  15. #13
    ERCan Bütün
    ERC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/07/2007
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.041
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 336

    Standart

    anil bey dizell le benzinli arasinda kaldiysaniz eger ben olsam terchimi benzinliden yana kullanirdim.litre fiyatlarida yukselince insanlar dizellere daha bi on yargili bakmaya basladi.dizelle vericegim fazladan parayla benzin koyarim.ayica performans icin benzinli araci secerim.
    Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...

  16. #14
    c®ax .........
    krakercocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/07/2008
    Yaş
    40
    Mesajlar
    4.299
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1512

    Standart

    cihanın dediği gibi t-jet de bi test sürüsünü yapsan iyi olur
    ----------Captain Crax ------------
    gün gelecek benimde puntom olacak

  17. #15
    Fatih Göncü
    ORACLE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Yaş
    48
    Mesajlar
    740
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 88

    Standart

    Bildiğiniz üzere benim araç 95 HP benzinli. Ağabeyimde de 2008 90 HP dizel var.
    Ben dizeli uzun soluklu hiç kullanmamıştım ağabeyim alana kadar. Ağabeyimin arabada iyice test etme şansım oldu. Açıkçası benim benzinliden sonra hiç te öyle muhteşem çekiyo falan filan gibi değil olay.Şahsen ben hiç memnun kalmadım. Yok turbo devereye girecekmiş falanmış filanmış. Gazdan çektimi ayağınızı yığılıp kalıyor araç. 90 böyle ise 75 nasıl gelir bana bilemiyorum. Gaza basıyorum sanki gitmiyor araba. Kendine gelipte torku verene kadar bekle dursun. Kalkışta iyi olabilir ama (gerçi bunada çok katılamıyorum) araç sadece kalkış için kullanılmıyor. Tabi bunlar benim tecrübelerim. Ben arabayı kullanmayı beceremiyorda olabilirim.

  18. #16
    gökhan sertçelik
    gs007tr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/08/2008
    Yaş
    49
    Mesajlar
    38
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Vals Mavi
    Plaka
    34trf55
    Edilen teşekkür: 0

    Mutlu

    walla bu arabamdan önce 1.6 polom vardı o arabamıda çok severdim 75 bg di tepe yukar 4. vitesde bayılırdı, 120 ile düz yolda gitmek için 3000 devir gerkiyordu ve şehir içinde 30-35 şehir dışında 20ykr yakardı ---puntomda 1.3 mtj şehir içi 17ykr yakıyor 120 ile girmek için 2500-2600 devir yetiyor ve yüklü 4vitesde tepe yukarı sollama dahi yapıyorum...

  19. #17
    _ _
    Muhendis06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Mesajlar
    398
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 215

    Standart

    Alıntı gs007tr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    walla bu arabamdan önce 1.6 polom vardı o arabamıda çok severdim 75 bg di tepe yukar 4. vitesde bayılırdı, 120 ile düz yolda gitmek için 3000 devir gerkiyordu ve şehir içinde 30-35 şehir dışında 20ykr yakardı ---puntomda 1.3 mtj şehir içi 17ykr yakıyor 120 ile girmek için 2500-2600 devir yetiyor ve yüklü 4vitesde tepe yukarı sollama dahi yapıyorum...
    1.3 MJ 75 HP versiyon olan aracla 120 kmh hizda seyrederken motor devri 2800 rpm dolayinda oluyor.
    1.3 MJ Act 75 HP, 5 lt/100km

  20. #18
    ERCan Bütün
    ERC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/07/2007
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.041
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 336

    Standart

    gokhan bey nasil oluyor bu 120 km hiza 2500 devir.fireler 120 de 4000 devir goruyor.
    Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...

  21. #19
    Fatih Göncü
    ORACLE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Yaş
    48
    Mesajlar
    740
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 88

    Standart

    Alıntı ERC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gokhan bey nasil oluyor bu 120 km hiza 2500 devir.fireler 120 de 4000 devir goruyor.
    Onun aracı dizel abi normadir.

  22. Bu mesajı için 2 kişi ORACLE'ye teşekkür etti:

    ERC

  23. 21/10/2008, 18:12


Sayfa 1/5 12345 SonSon

Benzer Konular

  1. Dizeller ve ilk kalkış
    boby tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 44
    Son Mesaj: 02/04/2011, 03:16
  2. ilandaki 1.3 m.jet gerçekten 95 bg.mi acaba?
    cck1 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 13/01/2011, 20:24
  3. satılık dizeller için yay
    ufuk_punto tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 07/11/2010, 01:26
  4. Dizeller için ilk tüv de gerekenler
    ione tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 17/12/2009, 00:40
  5. Apple'dan bir atak daha iPhone OS 3.0
    narkoz30 tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 24/03/2009, 13:45

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com